Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisin vanhoille yleisurheilusta saamilleni palkinnoille?

Vierailija
28.07.2010 |

Ne on jotain piirin mestaruuksia jne 80-luvulta eli ei niitä enää huvita kirjahyllyyn laittaa. Jotenkin kuitenkin säälittää roskiin heittää. Nyt ne on varastossa, jota siivoan. Mitaleita, lusikoita, lautasia...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä niitä roskiin heittäis, laita ne vaikka johonkin laatikkoon ja varastoon, niin voit esitellä niitä vanhoilla päivilläsi lapsenlapsille.

Vierailija
2/8 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes äiti perhana meni näyttää ne lapselleni joka halusi ne kotiin :/. Ja tuolla ne nyt lapsen huoneessa laatikossa lepää, lapsi leikkii niillä välillä. Mä olisin valmis heittää menee. Olen muutenkin sellainen, että kaikki turha saa kyytiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä joku kiva lapsenlapsille muistoksi. Vie sitten loput kirpputorille. Jotkut tykkää ostaa kiiltävää kotiinsa.

Ja jos tykkäät antaa ne johonkin lasten kisoihin palkinnoksi, niin jokin urheiluseura voisi ottaa, ainakin jotkin nimikoimattomat menee hyvin. Tai voi se alkuperäinen mitalit yms. jakanutkin seura ottaa niitä "museointia" varten.

Vierailija
4/8 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidilläni. Hän sitten päätti täydentää sarjaa vielä lisää ostamalla samanlaisia kirpparilta. Ovat aika kivat ja erikoiset vieraskahvipöydässä.

Ainoa ongelma, että nyt minä en enää tiedä, mikä niistä oli alunalkaen mun voitto. Olisin tykännyt jonkin pitää. :( Eipä tullut tuota vaivaa kuin on ap:llä.

Vierailija
5/8 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lusikat mökkikäyttöön. Mökillä on kiva ollut kahvitella sedän hiihtolusikoiden kanssa ja ne alkaa kohta olla jo vanhojakin. Ehkä niistä joku pelastuu tuleville sukupolville. :)

Vierailija
6/8 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin meinasin siivota mitalit pois, mutta lapset ottivat kleikkeihin. Ne on niiden kultarahoja. Muu sälä taisi mennä roskiin...

Vierailija
7/8 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuhan se mukavalta, kun lapset vähän aikaa katsovat ihmeissään sinua kuin vähintään olympiavoittajaa.

Vierailija
8/8 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsetkin ovat jo alkaneet kerätä omia palkintojaan.

Eipä noista taida olla kuin verkonpainoiksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi