Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Kiloklubista?

Vierailija
06.08.2010 |

Olen vasta aloittanut, mutta tuntuu, että tahti on suositellulla ruokavaliolla tosi hidas... ja arveluttaa josko monikaan OIKEASTI siellä onnistuu. Lisäksi ihmetyttää se rasvan tuputus: Painonvartijoissa oppi karttamaan rasvaa kuin ruttoa ja tuolla ei saa palloja vihreäksi kuin vetämällä kamalasti rasvaa. Kokemuksia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kokeilin sitä pari vuotta sitten puoli vuotta. Tuona aikana lähti 5 kiloa (pudotettavaa ei ollut paljoa), sen jälkeenkin vielä omaksuttuani uudet ruokailutottumukset sain nipistettyä 2kg. Nykyisin paino vaihtelee sen max. 2kg suuntaansa, mutta hyvin pysyy kurissa juurikin Kiloklubi-henkisillä ohjeilla. Se rasvan määrä ei ainakaan itselle tuntunut mitenkään suurelta, koska olen aina käyttänyt ruuanlaitossa paljon öljyjä. Jos rasvan määrää on vaikea saada täyteen, osan rasvasta voi ottaa vaikka Omega-kapseleista (näin teen itse, koska en syö paljon kalaa).

Kokeile nyt ainakin se useampi kuukausi ennen kuin tyrmäät. Ainakin omalla kohdallani pudotus oli pysyvä. Tsemppiä :)

PS: Jos Patrik Borgin ohjeet miellyttävät, niin kannattaa katsella myös hänen kirjoittamia kirjojaan. Minulle niistä oli motivaation hakemisessa suuri apu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi