Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

toivottavasti kaikki tupakoitsijat kuolevat hitaan ja tuskaisen kuoleman.

Vierailija
27.07.2010 |

aaaah...kestän sivullisena tuon kamalan tupakanhajun sen voimalla,että tiedän heidän kuolevan ennen minua,ja tuskallisesti...... antakaa palaa,beibet!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi minua

Vierailija
2/31 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aaaah...kestän sivullisena tuon kamalan tupakanhajun sen voimalla,että tiedän heidän kuolevan ennen minua,ja tuskallisesti...... antakaa palaa,beibet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on niin hieno ja sivistynyt aloitus :/

T. en tupakoi

Vierailija
4/31 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairauden nimi on COPD.

Ikävää tukehtua pikku hiljaa.

Vierailija
5/31 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitkä kuolema maksaa nimittäin yhteiskunnalle pirun paljon. Toivo mielummin että kuolevat nopeasti. Säästyisi verovaroja.

Vierailija
6/31 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun/jos saat itse yllättäen jonkun syövän, tai vastaavan, ja kituutat kohti loppua...

Olin juuri nuoren terminaalivaiheen potilaan luona, ja kyllä säälitti. En suo tuskaista ja pitkää kuolemaa kenellekkään, oli tupakoitsija tai ei.

Vierailija
7/31 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten kakkostyypin diabetesta ja insuliinishokkia!! hahahahaaaaahahahaa

Vierailija
8/31 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairauden nimi on COPD. Ikävää tukehtua pikku hiljaa.

ja mitä tulee alkukommentteihin olisi hieno nähdä kuinka vieressä katsoisit kuolemaa itse olen sen nähnyt. Kandee välillä miettiä mitä löpisee ja hankkia ihan se oma elämä!

Ainiin sinäkin muuten saatat kuolla syöpään vaikka et polta tupakkaa ja vedät kasviksia ym. kiduksiin se on myös aika mukavaa katsottavaa!!!!

Vierailija
9/31 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan toivoa ja ärsyyntyä, mutta se ei muuta sitä miksikään, että toivomuksiisi ei vastata. Ja samalla ei-tupakoitsijoita sairastuu ja kuolee tuskallisesti myös...

T: ei-tupakoitsija, joita ei toisten tupakointi vois vähempää kiinnostaa (vaikka asun kerrostalossa ja naapurit vetää parvekkeella...)

Vierailija
10/31 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palsta on aivan jotain sairasta. Ihan oikeesti, ootteko aikuisia ihmisiä? Mä toivon että jokainen teistä idiooteista joko kokee nopean ja huomaamattoman katoamisen tältä planeetalta tai sitten kasvatte aikuisiks. Toivottavasti ette oo vanhempia, vaikka vauva.fi:ssä olettekin.

Vierailija
11/31 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palsta on aivan jotain sairasta. Ihan oikeesti, ootteko aikuisia ihmisiä? Mä toivon että jokainen teistä idiooteista joko kokee nopean ja huomaamattoman katoamisen tältä planeetalta tai sitten kasvatte aikuisiks. Toivottavasti ette oo vanhempia, vaikka vauva.fi:ssä olettekin.

iskee, sille on lyötävä vaan faktat kurkkuun. Se on ihan oikeesti helppo heittää tuota herjaa kuolemasta, mutta jos ap tosiaan joutuisi siihen tilanteeseen että kattoisi sitä kuolemaprosessia ni voisi mennä, jätän sanomatta!

Vierailija
12/31 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en polta, mutta en todellakaan voi toivoa kellekään tollaista tai jos toivoisinkin niin tuskin tupakoitsijat olisi etusijassa, nehän tekee pahaa vaan itselleen.

Toivottavasti ap:een oma lapsi tai kukaan läheinen ei polta tai rupea polttamaan!

Mä en muutenkaan ymmärrä että joku viitsii vääntää "vitsiä" tollaisesta asiasta kun jonkun kuolemasta ja vielä toivoa että se olisi tuskallinen. Mun huumorintaju loppuu tohon.

Mä ottaisin mielummin lähelleni tupakoitsijan joka on empaattinen ja mukava, kuin tupakoimattoman joko on noin sairas kuin ap!

Häpeä jos osaat!

Vierailija
13/31 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä minä ymmärsin ja näin ja katsoin niin ei se ollut kivutonta, mutta ei niin tuskallista mitä ap ehkä toivoisi ihmisen saavan kokea. Lääkeet on aika mojovat, lähinnä ne pistää pään sekaisin.

Juu, ja isäni ei polttanut tupakkaa. Oli vaan tehnyt töitä (puuseppä) paikoissa jossa oli asbestia. Eli se katsottiin työtapaturmaksi.

Mä en voi uskoa että noin kylmäverisiä ihmisiä on olemassa kuin ap! Käsittämättömän tyhmä ihminen jo aloitus kertoo sen.

Vierailija
14/31 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en polta, mutta en todellakaan voi toivoa kellekään tollaista tai jos toivoisinkin niin tuskin tupakoitsijat olisi etusijassa, nehän tekee pahaa vaan itselleen. Toivottavasti ap:een oma lapsi tai kukaan läheinen ei polta tai rupea polttamaan! Mä en muutenkaan ymmärrä että joku viitsii vääntää "vitsiä" tollaisesta asiasta kun jonkun kuolemasta ja vielä toivoa että se olisi tuskallinen. Mun huumorintaju loppuu tohon. Mä ottaisin mielummin lähelleni tupakoitsijan joka on empaattinen ja mukava, kuin tupakoimattoman joko on noin sairas kuin ap! Häpeä jos osaat!

Vierailija
15/31 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole kuitenkaan mitaan takeita ettet kuukahda jo huomenna. Mina olen 70+ joten olen jo sinut voittanut moneen kertaan ja tupakki maistuu!

Vierailija
16/31 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta tupakoinnista tai muuten vaan hieman päässä heittää.

Vierailija
17/31 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vierestä nähnyt kahden keuhkosyöpäsairaan ponnisteluja elämän pitkittämiseksi. Helppoa se ei ollut ja etenkin loppu oli erittäin tuskainen. Toinen näistä ei ollut koskaan itse tupakoinut. En toivo kenellekään samaa kohtaloa.

Vierailija
18/31 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vierestä nähnyt kahden keuhkosyöpäsairaan ponnisteluja elämän pitkittämiseksi. Helppoa se ei ollut ja etenkin loppu oli erittäin tuskainen. Toinen näistä ei ollut koskaan itse tupakoinut. En toivo kenellekään samaa kohtaloa.

Vierailija
19/31 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hoivaamme heitä sairaaloissa ja kodeissa itsemme kipeiksi. Happipulloja ambulanssikyydillä ovelle-palveluna, jeejee.

Vierailija
20/31 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä toivon. tupakanvetäjille.

niin toivoisin sinullekin kiduttavaa kuolemaa. Mutta en ole. Olen henkisesti terve ihminen, toisin kuin sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän