Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heitin miehen ulos.. ja se tosiaan lähti.

Vierailija
27.07.2010 |

Miehellä on ollut viimeaikoina työstressiä, eikä ole ollut mikään ihannepuoliso, lisäksi on tosi poissaoleva isä. Puhummattakaan kaljoittelusta, kaljapöhnässä se nykyään on useammin kuin selvinpäin. Ja kun on selvä, tuijottaa sohvalla tylsänä telkkaria.

Viime yönä mun mitta tuli täyteen, mies tuli "työpalaverista" ihan pierussa, valvotti mua kuorsaamalla, kaatuilemalla, eikä vaivautunut edes sanomaan missä oli ollut. sanoi vaan ettei ole tehnyt mitään pahaa, ja kuorsasi. Aamulla ratsasin puhelimen, ja kävi ilmi että oli sopinut työkaveriden (myös naispuolisille oli viestitellyt) kanssa etukäteen kaljoittelusta, mutta mulle ei ollut vaivautunut kertomaan, oli muka jäänyt töihin pitkäksi aikaa ja sitten kun oli niin myöhä, menivät kupille. Ja tosiaan viestit (kahdelle miehelle, kahdelle naiselle) paljastivat että ryypiskelystä oli sovittu etukäteen.

Heitin miehen ulos, puhuin jopa erosta. Mies lähti, vikisi vaan ettei ole tenyt mitään pahaa. Yritti soittaa mun perään, mutta kun en vastannut, laittoiviestin että lähtee vähäksi ajaksi miettimään elämäänsä, ja laittaa puhelimen kiinni.

Mitä vittua mä teen????

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi on tosi poissaoleva isä.

Laitat miehellesi tämän tyylisen viestin: "Hei, lapset ovat ihmeissään ja huolestuneita kun hävisit yhtäkkiä eikä sinusta ole kuullut. Minä en kohta enää tiedä miten lapsia rauhoitella joten ota yhteyttä kotiin ja lapsiisi".

Lapset on jo nukkuneet tunnin, ja ovat tottuneet siihen ettei isä ole kotona. Pienin kysyi kerran ja sanoin että töissä, se siitä. Laitoin muuten aamulla viestin että esikoinen lähti juuri bioisälleen viikoksi, vaika piti mennä vasta viikonloppuna, ja miesei vastannut siihen vaikka viesti iltapäivällä perille menikin. että lapsikortti on pois laskuista. Itse ajattelin jotain sellaista että " toivottavasti olet kunnossa. Vaikka tilanne on tämä, olisi kiva tietää missä olet"...

Ei, en voi laittaa sitäkään. Kuulostaisi anelulta..

Vierailija
22/27 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein sanoo että saattaa mennä yön yli (työpaikka vieraalla paikkakunnalla, siellä on mahdollista yöpyä)

Joka kerta olen ajatellut että jahas, taas muka "palaveri", mutta nyt mulla meni hermot koska tuli yöksi kotiin. Eli himasta pois joutumisen syy miehen logiikalla ilmeisesti on se, että hän tuli kotiin eikä jäänyt yöksi..!!!

pohtii ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"annoit siihen jopa syyn". Ei näille kukaan toinen nainen ole se houkutin, vaan se on viina. Ja viina on ykkönen.

HYvä kun et tällä kertaa mahdollistanut ryyppäämistä entisen kaltaisessa tilanteessa ja hyysännyt ukkoa.

Miehesi juomisen mahdollistamista on mm se, että sanot lapselle hänen olevan töissä. Mies ei joudu itse vastaamaan lapselle, missä on ollut. No kato isi oli vähän ryyppäämässä??

Yksinhuoltajana on oikein paljon kevyempi elää kuin juopon miehen kanssa kunhan on siihen oppinut. Alku on hankala.

Vierailija
24/27 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin haluaisin erota, jos olisin sun paikallasi.

Vierailija
25/27 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tekee niin väärin kuin vai voi. Lapsellinen ja tyhmä.

Älä ainakaan mitään anteeksi pyytele, miehesi pitäisi pyytää anteeksi.

Tuo tekee hulluksi tuo epätietoisuus, mutta yritäppäs unohtaa se. Nauti nyt paripäivää kunnolla. Tee jotain rentouttavaa, ja anna ajan hoitaa se ukkos takaisin.

Luota sanontaan: "Kyllä routa porsaan kotiin ajaa." - Tämä pätee myös sikoihin.

Niin ja vielä, sää vahvistat miehes ylilyöntiasemaa jos meen vikiseen sitä takaisin. Eli se tietää että voi jatkossakin tehdä noin. Nyt nainen pidät pääs kylmänä, niin se ukkos voi ehkä jotain oppiakkin.

Vierailija
26/27 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit että jo puoli vuotta on aina lupaillut parantaa tapansa eikä ole tehnyt niin. (ilmeisesti kyse juomisesta?) Ja että on usein humalassa ja nyt tässäkin tapauksessa valehteli kännäämisen suunnitelmallisuudesta.

En tiedä suhteenne muista ongelmista, mutta noilla puheilla miehesi on alkoholisti. Eikä tule muuksi muuttumaan. Lupaukset pysyvät ikuisesti yhtä tilapäisinä ja unohtuvina.

Pääset alkoholiongelmista eroon vain heittämällä miehen lopullisesti ulos.

Vierailija
27/27 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, otin toki miehen takaisin :) Mies on heti tuon jälkeen lopettanut "työyöt", vaihtoi jopa työpaikkansa tarkoituksella sellaiseen missä yön yli -työmahdollisuutta ei ole. Nyt häipyy välillä (lupaa varovasti tiedustellen) autotalliin illaksi kaljoittelemaan, yleensä yksin, joskus kaveri on osan aikaa mukana. Samalla kun työ vaihtui, helpotti myös työstressi. Eli nyt mulla on aikamoinen nallekarhu kotona :)

Enkä todellakaan ruikuttanut takaisin, mies oli ollut työpaikallaan ja murehtinut. Tuli takaisin ja sanoi että ei uskalla enää pelleillä, perhe on parasta mitä hänellä on. Ja niin onkin. On myös muistanut sen :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi