Onkio ketään muuta, joka ei kehtaa käydä näyttäytyä uimarannalla
vartalonsa takia? Itse en todellakaan ole lihava, eli ei kiikasta siitä. Olen liki rinnaton, joten en ole vielä löytänyt esimerkiksi uimapukua, joka ei näyttäisi naurettavalta päälläni.
Kommentit (13)
vai menetkö miehiä iskemään....laita pumpulia liiveihin jos se rinnoista on kiinni...mut älä ui =)
vaan heikosta itsetunnostasi...valitettavasti.
ettet ymmärrä että ihmiset on erilaisia.
enkö saakaan mennä rannalle!!!!
Ja olen jo koko kesän siellä huidellut, kamalaa.
Tosi tylsää:o( Itseolen kans hoikka mut suht lauta.. Nyt löysin topatut kaarituelliset bikinit ja sit kivan rantamekon, joka tosi kevyt ja ilmava. Niissä just kehtaa rannalla lasten kans touhuta. Mulla on varmasti itsetuntokysymys.. Panosta kunnon bikineihin, käy liikkeessä josta saat apua sovittamisessa. Tsemppiä!
ei ollu siitä kyse!!! Kaikki vain ei valitettavasti ole niin sinuja rinnattomuusen kanssa! Kuuseen tommoset kommentit!
vaikka olen normaalipainoinen, b-kuppinen ja monet sanoo vartaloani hyvännäköiseksi. En vain halua olla uimapukusillaan tai alusvaatteisillaan muiden nähden.
Joskus olen käynyt uimahallissa lasten kanssa ja inhoan siellä käyntiä, saunassa en käy siellä koskaan. En halua olla alasti muiden kanssa, enkä halua nähdä muitakaan naisia alasti.
Inhottaa kesällä kyläilyt ja mökkeilyt, kun kaikki haluaa saunoa...
Mahaan on jäänyt raskaudesta kauhea pömppö ja muutenkin joka paikka on jotenkin rempallaan.
Mutta hyvin siellä pärjää kun ei välitä. Jos ap katselet rehellisesti ympärillesi niin huomaat, että vain todella pieni osa uimareista on hyväkroppaisia, ja nämäkin ovat yleensä parikymppisiä nuoria.
kun en halua törmätä rannalla asiakkaisiini. Käyn sellaisilla rannoilla, joissa ei ole tuttuja. Rv 30 menossa ja kokouikkari ei mahdu päälle, bikineissä taas olen tosi hölmön näköinen raskausarpineni. Käyn kuitenkin uimassa.
Kiusattiin koko kouluikä ja en todellakaan ole sinut asian kanssa vielä 25 vuotta myöhemminkään. Muissa asioissa toimin ns. järkevästi. Ei tosiaan ole niin helppoa vaan mennä rannalle. Ihan sama kuin korkeapaikankammoinen tungettaisiin torniin, "siinähän on kaiteet"-asenteella.
Mikään terapia yms ei siihen auta. Ja kun oikeasti vielä olen huomiota herättävän näköinen rinnattomuuteni takia. En ole syöpäpotilas vaan luonnostaan lauta. Siihen sitten vielä iän tuomat muutokset ja raskausarvet ni a vot. jos tämän sais jollain treenillä muutettua, ni varmaan olisin sen tehnyt jo miljoona kertaa. Silikonejakaan en kuitenkaan ole asentanut
T. ap
läskieni vuoksi mutta sitten annoin piut paut tommosille kehtaamisille ja oon nyt heinäkuun ollut suurinpiirtein jokap uimassa.
Olen bmi:n mukaan lievästi ylipainoinen, mutta ei se ylipaino niin häiritse vaan kun läskit ja nahka on sellaista höttöä, ihan kuin huokoista hyytelöä. Vatsan saan piiloon uimapukuun jotenkuten, mutta reidet jotka ovat aivan järkyttävän selluliittiset, pitävät minut poissa rannoilta. Uimahalliin en todella halua sillä ylimääräistä nahkaa on niin paljon. Tulee olo että kaikki katsovat ja säälivät kun tuo antoi itsensä lihoa niin muodottomaksi että nyt laihtuneena näyttää tuolta.
Tai kyllä mä jonnekin tuntemattomalle rannalle vielä minisin, mutta en lähirannoille jossa on aina taatusti joku tuttu.
Ja ap, käsi sydämellä sanon, että olisin mielummin täysin rinaton kuin tällainen mitä olen. Ihan kauheaa kun minussa ei ole mitään kaunista paikkaa kuin ehkä ranteet. Inhottaa kun mies koskee vyötärölle tai takapuolelle ja reisille (kerran hän kysyikin että mitä ihmettä nämä kovat pallot ihon alla on). Vatsaan en anna edes koskea. Ja rinnat, ne on suipot nännien osoittaessa maata kohden. Mielummin antaisin koskea ihan rinnattomana kuin tällaisena taikinana. Yritän vain sanoa että sinun pitäisi nähdä itsesi onnekkaana.
Olin tänään rannalla, ja siellä oli todella monenlaista naisvartaloa. Lihavaa, laihaa, riippurintaista, rinnatonta, kaikkea mahdollista. En usko että herättäisit mitenkään huomiota.