Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erovanhemman pahaa oloa...

Vierailija
27.07.2010 |

Poika 15v tuli eilen isänsä kanssa etelän matkalta, olivat siellä kaksi viikkoa, odotin että soittaa kun kone on laskeutunut ja saaneet matkalaukut, tuli tekstari, älä soita, haluan olla rauhassa ja matkustivat isänsä luokse.

Ei ole soittanut tänäänkään, näen että on mesessä, ei laita sieltäkään viestiä, en enää oikein tiedä miten suhtautua, itkettää vain.

Olen ns. lähivanhempi, poika asuu luonani yleensä, lomilla näkee isäänsä enemmän, olen ehkä turhan herkkä mutta tämä sattuu!

Antakaa pliis tukea ei haukkuja

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin soittaisin iloisena että joko sinä olit tarpeeksi rauhassa? Kyselet iloisena että oliko mukava loma. Tuon ikäinen voi olla muuallakin kuin isänsä luona, siksi minä ainakin soittaisin.

Vierailija
2/6 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin mesellä viestiä, poika vastasi että on myös ollut ikävä, on isänsä luona sen takia kun isällään on lomaa ja minä olen töissä, siellä on kavereita myös.

Nyt helpotti, kiitos kaikille.

Vierailija
4/6 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin mesellä viestiä, poika vastasi että on myös ollut ikävä, on isänsä luona sen takia kun isällään on lomaa ja minä olen töissä, siellä on kavereita myös.

Nyt helpotti, kiitos kaikille.

Ei meillä ainakaan itketä äidin perään, vaan pikemminkin pyristellään itri ja siina samlla osataan huitoa sanansailää vähän liiankin kipeästi välillä.

Eikä todellakaan tulisi äitiä ikävä lomamatkalla ;)

Mukava poikahan sulla on jos noin vastasi.

Vierailija
5/6 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
6/6 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti ymmärrän että tekee kipeää.