Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko huono idea lähteä uimahalliin näillä helteillä?

Vierailija
27.07.2010 |

Pikkulapsi kaipaa touhua, minua heikottaa ajatuskin leikkipuistoon lähtemisestä (raskaana). Mietin, jaksettaisko uimahalliin, vai onko siellä jotenkin ahdistavan tukalaa ja kuumaa näillä keleillä? Mittari lähentelee kolmeakymmentä.

Pallomaha tosiaan tuo tukaluutta oloon..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan tyhjää ja saa polskia rauhassa. Rannat ääriään myöten täynnä.

Vierailija
2/7 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö pääse rannall?

Kyllä kesällä kivempi on oikeasti uimarannalla lapsenkin hiekkakakkuja väkerrellä ja uimaan pääsee samalla niin lapsi itse kuin äitikin.

Mutta jos asuinpaikkanne lähellä ei missään ole uimarantaa niin menkää halliin. Jostainhan se helpotus tähän hikoiluun on saatava.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi mun käydä uimahallissa kuin rannalla paahteessa lapsen kanssa. Mies käyttelee siellä rannalla sitten. Ulkona minua alkaa hyvin herkästi heikottamaan. Mutta siis nyt helleaikaan ei olla sitä uimahallia testattu, siksi mietin.

Vierailija
4/7 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo uimahalli, jos teillä päin tosiaan on avoimena. Meillä ovat koko heinäkuun kiinni =(

Ihan varmaan oltais siellä käyty jo muutamankin kerran. Kylpyläreissulla oltiin viime viikolla ja kyllä se oli mukavaa.

Ite olen vielä rannalle päässy, siellä kun ottaa varjopaikan ja käy pulahtamassa itsekin, niin kyl se olo helpottaa. Ja rannalla nyt vähän ehkä tuuleekin.

T: toinen pallomaha

Vierailija
5/7 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivan viileää vettä, siistiä ja paljon tilaa

Vierailija
6/7 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos itse haluaa oikein matkaa uida, ei sitä oikein rannalla tule tehtyä.

Menisin ehdottomasti uimahalliin, jos olisi auki, mutta lähin halli kesälomalla.

Vierailija
7/7 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikkiuimahalli on kiinni elokuun alkuun, vaikka ihan Helsingissä asun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi