Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

krampit+seksi

Vierailija
27.07.2010 |

Mahtaisiko täältä löytyä joku jollain olisi sama pulma kun mulla?? Eli seksin aikana saan (jos tuntuu oikein hyvältä) krampin käsiin ja huulet puutuu ja silmät täynnä elohiiriä tai ainakin tuntuu siltä. Vasta lopetettua hetken päästä alkaa paikat palutua. On aika ärsyttävä vaiva kun tahtoo tuo keskittyminen mennä siihen ja nautinto jää vähäsemmälle. En ole koskaan miehen kanssa orgasmia saanut ( vain itse leluilla ) ja mietinkin että voisiko tuo kramppi estää sen tulon...tj. Ajattelin kyllä lääkäriltä asiaa kysäistä mutta jos nyt täältä ensin=)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa jo noin vuoden enkä ole asiasta kehdannut mistään kysyä! Nimenomaan jos olen fyysisesti kovilla seksin aikaan. Jonkinlainen lihaskramppi kasvoissa. Kasvolihakseni vetävät huuleni kireiksi, periaatteessa samaan muotoon kuin vihellettäessä. Myös naaman puutuminen ja pistely tulee mukana. Kun tilanne hellittää niin muutaman minuutin päästä kasvolihaksenikin palautuvat entiselleen. Tämä on vaikea paikka itselleni mutta onneksi tämä tulee vain harvoin. Voikohan kokoa olla niin paljon että hankaus osuu tiettyyn hermoon tarpeeksi voimakkaasti pidemmän aikaa mikä vuorostaan aiheuttaisi tämän reaktion?

Vierailija
2/11 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa jo noin vuoden enkä ole asiasta kehdannut mistään kysyä! Nimenomaan jos olen fyysisesti kovilla seksin aikaan. Jonkinlainen lihaskramppi kasvoissa. Kasvolihakseni vetävät huuleni kireiksi, periaatteessa samaan muotoon kuin vihellettäessä. Myös naaman puutuminen ja pistely tulee mukana. Kun tilanne hellittää niin muutaman minuutin päästä kasvolihaksenikin palautuvat entiselleen. Tämä on vaikea paikka itselleni mutta onneksi tämä tulee vain harvoin. Voikohan kokoa olla niin paljon että hankaus osuu tiettyyn hermoon tarpeeksi voimakkaasti pidemmän aikaa mikä vuorostaan aiheuttaisi tämän reaktion?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä sanoo, että menen aivan sekaisin orgasmin tullessa. Kirkumisen jälkeen naamalle tulee kuulemma autuas hymy, sopertelen yleensä jotakin sekavaa eksymisestä kullimetsään ja silmissä on harhaileva, poissaoleva katse. Noin parin minuutin kulutta tilanne normalisoituu.

Vierailija
4/11 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tämä tapahtuu? Olisiko mahdollista, että selän tieytty asento saa hermon puristuksiin.

Vierailija
5/11 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo taas saa kramppeja vatsanpohjaan, tarpeeksi rajusti kun jyystää niin että orkut on jatkuvia on homma usein pakko lopettaa kun kramppaa liian kivuliaasti. En tiedä mitä avuksi. Turhauttaa tunteja tai jopa päiviä pitää taukoa että vatsanpohja "palautuu". Treenin puutteesta ei pitäs olla kii, kuukaudessa varmaan useita satoja orkkuja, nehän ne vahvistaa paikkoja.

Vierailija
6/11 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai heperventiloitko?

Mä unohdan joskus hengittää, just orgasmin hetkellä ja silloin mun huulet alkaa puutua. Olen yrittänyt opetella hengittämään kunnolla, orgasmikin tuntuu paremmalta kun muistaa hengittää

Vierailija
7/11 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos oon fyysisesti kovilla, esim. krapulaseksi.On tosi ikäviä, enkä ite oikeen osaa tollasista kysyä lääkäriltä.Jos sä kysyt, niin kerrothan sit, mitä lääkäri sanoi.

Vierailija
8/11 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. naama saattaa puutua ja sitä alkaa pistellä, ikäänkuin nuppineuloilla pisteltäisiin.

Olen ajatellut, ettei ilmeisesti verta riitä päähän asti, kun on niin kuumat paikat alakerrassa :-)

Yritän kyllä muistaa hengittää, joten en usko, että kyse voi olla hapenpuutteesta. Voiko olla liikaa happea veressä, kun välillä hengitys voi olla kiivasta?

N39

Vierailija
9/11 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osannut sanoa mistä johtuu. Ei kuulemma vaarallista jos tulee vaan seksin aikana ettei muuten.=( Kuka ihme sen sitten tietää jos ei lääkäri...ehkä yksityiseltä vois myös kysyä...

ap

Vierailija
10/11 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osannut sanoa mistä johtuu. Ei kuulemma vaarallista jos tulee vaan seksin aikana ettei muuten.=( Kuka ihme sen sitten tietää jos ei lääkäri...ehkä yksityiseltä vois myös kysyä... ap

usein samat terveyskeskulääkärit tekee töitä myös yksityispuolella.

Vierailija
11/11 |
29.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty jos lääkäri on erikoistunut juuri tähän aiheeseen( seksiin siis) niin luulisi tietävän paremmin kun tk lääkäri