Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Äiti ei jaksa kävellä..."

Vierailija
27.07.2010 |

Sanoi naapurin nainen (arviolta 110kg) lapsilleen kun olivat lähdössä lenkille, kamala puuskutus ja lähimmälle puistonpenkille istumaan. Parasta oli kuulla tämän naisen suusta: "Äiti ei jaksa kävellä pitemmälle, kun syötiin niin paljon!" EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ tätä meininkiä!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omahyväinen ilkeä juoruilija olet.

Vierailija
2/32 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja!'

Ketä kiinnostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

49kg (kun en raskaana) ja en kyllä minäkään kamalan pitkiä matkoja jaksa kävellä :DD

Ei oo painosta kiinni ;)

Vierailija
4/32 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos on kerran vatta täynnä :D Aikamoista, varmasti tosi mukavaa lastenkin touhuta äidin kanssa ulkona jos on tuollainen..

Vierailija
5/32 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meiltä oli aiemmassa asuinpaikassamme lähimpään kauppaan 600 m ja sanoin, että kävellään sinne (mulla oli asiaa kauppaan). Kaveri huohotti noin 150-200 m jälkeen aivan rättipoikkiväsyneenä ja hikikarpalot ohimoilla kimaltaen, että "MISSÄ asti se kauppa oikein on? Sähän sanoit että se on LÄHELLÄ!". Olin vilpittömästi H. Moilasena siinä vaiheessa.

Vierailija
6/32 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Pakkoko sitä on lähteä ulos välittömästi syönnin jälkeen, jos on tarkoitus mennä lenkille?

2) Jos on tarkoitus mennä syönnin jälkeen lenkille, pakkoko on vetää napaa niin ääriään myöten täyteen, ettei sittan jaksakaan kävellä ulkona?

Hyvinkö itse jaksat kävellä, jos vatsaasi siis on todella täynnä?

Vierailija
7/32 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Pakkoko sitä on lähteä ulos välittömästi syönnin jälkeen, jos on tarkoitus mennä lenkille?

2) Jos on tarkoitus mennä syönnin jälkeen lenkille, pakkoko on vetää napaa niin ääriään myöten täyteen, ettei sittan jaksakaan kävellä ulkona?

Vierailija
8/32 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis KOSKAAN, ahda itseäni niin turvoksiin ruokaa, etten jaksaisi KÄVELLÄ. Lenkille lähtö on asia erikseen mutta kyllä minä kävellä aina jaksan - vallankin lasten kanssa samaa tahtia. :D

Vierailija
9/32 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain suomalaista läskivasaraa: Pienet tissit, iso perse ja lyhyet jalat, kananpyllytukka ja ylipainoa 40 kiloo...ei siinä "äiti jaksa kävellä!"

Vierailija
10/32 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poispäin varmaan tosi mieluusti!

Vierailija
11/32 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetää ruokaa napaa ääriään myöten täyteen ja valittaa sen jälkeen, ettei jaksa kävellä, niin oma on mokansa.

Ja mistähän ihmeestä sinä tiedät olivatko he menossa lenkille.Vai muuten vaan pihalle

Vierailija
12/32 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karseeta kattoo jotain suomalaista läskivasaraa: Pienet tissit, iso perse ja lyhyet jalat, kananpyllytukka ja ylipainoa 40 kiloo...ei siinä "äiti jaksa kävellä!"

Vierailija
13/32 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi muuten ylipainoisilla on tosi usein kananpersetukka ??

Vierailija
14/32 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetää ruokaa napaa ääriään myöten täyteen ja valittaa sen jälkeen, ettei jaksa kävellä, niin oma on mokansa.

Ja mistähän ihmeestä sinä tiedät olivatko he menossa lenkille.Vai muuten vaan pihalle

Jos olivat vaan pihaan menossa, voi hyvin syödä sitä ennen.

Mutta ainiin, onhan se kauheeta jos kaikki ei elä niinkuin sinä. Ah täydellisyys

Vierailija
15/32 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, taputapu!

Vierailija
16/32 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan hymyä huuleen, ei tarvii kaikkia asioita ottaa niin haudanvakavasti! Ihan oikeesti!

Vierailija
17/32 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatan sanoa lapsille 3 ja 5 v, etten jaksa kävellä kun ei oikeasti kiinnosta koko aikaa mennä pois omasta pihasta.

Kun on omalla pihallakin ne keinut ja hiekkalaatikot ja penkit.

Ja mulla ei ole ylipainoa, nyt tosin rv38 :P ja vatsa täynnä.

Vierailija
18/32 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjenkäyttö on kuitenkin sallittua, vaikka ruokaa rakastaakin. Ja johan minä sanoin ihan ekassa avauksessani, että sitä napaa ei ole pakko vetää ääriään myöten, jos on syönnin jälkeen menossa ulos lenkille tai minne hyvänsä. Ruoka ei taatusti lopu kesken. Minun mielipidettäni et pysty muuttamaan tässä asiassa. Olen pahoillani, jos mielipiteeni loukkaa sinua ja aiheuttaa noin paljon harmitusta (en kyllä olisi uskonut...).

Toinen juttu: sinä et tunne minua, joten et ole lainkaan oikea ihminen sanomaan, kuinka minä elän. Pidät nyt omia päänsisäisiä mielipiteitäsi minusta absoluuttisina totuuksina.

En ole jakanut kenellekään mitään elämänohjeita, vaan lausunut mielipiteeni tuosta syömisasiasta ja sinä olet ainoa, joka on siitä noin tunneperäisesti nokkiisi ottanut.

Kumman tunneperäisesti suhtaudut tähän juttuun ylipäätään: sinustako ap avauksen tekikin, vai miksi mielesi tekee nälviä noin lapsellisesti?

Jos olivat vaan pihaan menossa, voi hyvin syödä sitä ennen.

Mutta ainiin, onhan se kauheeta jos kaikki ei elä niinkuin sinä. Ah täydellisyys

Vierailija
19/32 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä niin rakastan tätä palstaa! ? ? ?

alkaa omat ongelmat tuntua niin pieniltä kun täällä on toisilla o-i-k-e-a-s-t-i niin vaikeaa.

Vierailija
20/32 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiassa kuin asiassa. Se on suoranainen taiteenlaji täällä.

mä niin rakastan tätä palstaa! ? ? ?

alkaa omat ongelmat tuntua niin pieniltä kun täällä on toisilla o-i-k-e-a-s-t-i niin vaikeaa.