Mielestäni aika menee liian nopeasti :(
Miettiikö kukaan jatkuvasti (tai aika usein) sitä, miten nopeesti aika menee, vuodet vaan vierii ja keho vanhenee? Itse olen miettinyt näitä juttuja jo vuosia. Ahdistaa ajan kuluminen, tuntuu että aika loppuu kesken jne. En siis mitenkään itkeskele masentuneena asialle, kunhan tuumailen aina, että hemmetti kun aika kuluu ja ikää tulee koko ajan lisää. On aikoja, jolloin en juurikaan asiaa mieti, mutta ajatukset kuitenkin taas palaavat mieliin jonkun ajan kuluttua. Minua ei niinkään haittaa mitkään rypyt vaan vain vuosien karttuminen. Tuntuu, että elämä vaan menee liian nopeasti.
Olen 32 vuotias, naimisissa, odotan ekaa lastamme, meillä on oma asunto, vakituiset työt molemmilla jne. Eli ei mistään sellaisestakaan ole kyse, etteikö elämässä olisi "ennätetty" saada jotain aikaiseksi.
Onko ketään, jolla samanlaisia fiiliksiä tai onko joku, joka olisi päässyt näistä tuntemuksista eroon?
N32
Kommentit (2)
se vetäisi mielen matalaksi. Silti tunnen kaihoa siitä, että elämä on niin lyhyt. Tähän vaikuttaa paljon se, että olen saanut elää onnellista elämää. Minulla on kaikki, mistä olen aina haaveillut. Ja näin onnellisena aika menee todella nopesti eteen päin. Mieheni kanssa sitä silloin tällöin pohdimme ja juttelemme, että pitäisi muistaa elää aina tätä päivää kuin viimeistä, nauttia juuri tästä hetkestä eikä elää huomisessa.
Olisikohan tuo meidän elämänjanoisten vaiva, että ajatus luopumisesta käy aika ajoin mielessä..
juuri raskauden ja lapsen saamisen myötä. Sitä tajusi että ei jumalauta mä kuolen joku kaunis päivä =O Tää ei nyt sua varmaan lohduta pahemmin..