Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YH:t, riittäisikö teille vain mies, läheisyys ja seksi pari kertaa kuukaudessa?

Vierailija
27.07.2010 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvi sitäkään. Seksiä olen harrastanut viimeksi yli vuosi sitten, läheisyyttä on ollut sittemminkin, mutta kun en harrasta mitään yhdenillan juttuja eikä minua tässä tilanteessa kiinnosta seurustelu (eikä yhtään sopivan tuntuista kumppaniakaan ole tullut vastaan) niin pärjään loistavasti ilmankin. Itse asiassa ajan saatossa on alkanut tuntumaan aina vain paremmalta ajatukselta se, ettei miestä ole eikä tule. Minulla on elämässäni aika paljon muutakin, olen elämääni tyytyväinen enkä halua tuhlata aikaani ja energiaani enää yhteenkään turhaksi osoittautuvaan suhdeyritykseen.

Joten vastaus kysymykseesi on, että oikean ihmisen läsnä ollessa ei riittäisi, nyt kun sellaista ei ole, niin pärjään loistavasti kokonaan ilman.

Vierailija
2/6 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh olen ollut jo yli 6v, ja ei ole pahemmin tehnyt tiukkaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes seksiä, jos ei löydy tarpeeksi hyvää miestä. Puolivillaisia en jaksa edes enää tapailla, elämä parempaa näin.

Vierailija
4/6 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan läheisyyttä päivittäin ja seksiäkin useamman kerran viikossa. Jouduin olemaan ilman seksiä raskausajan ja synnytyksen jälkeen 2kk ja meinasin jo tappaa itseni. Ei sopinut minulle ollenkaan. Yritin kanavoida tarpeitani ja halujani muihin asioihin, mutta suurinpiirtein nylkytin jokaista vataan tulevaa valotolppaa. Kyllähän sitä pystyy olemaan ilman jos on pakko ja dildojakin löytyy monenlaista, mutta ei se miestä korvaa.

Onnekseni löysin elämäni miehen kuopuksen syntymän jälkeen ja nyt jo 6 vuotta yhdessä :)

Vierailija
5/6 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun erosin mulla oli yli 3 vuoden seksitön kausi!!

sit löysin valioyksilön, jonka kanssa ollaankin oltu nyt jo 10v :)

Vierailija
6/6 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valitettavasti säännöllistä fuckbuddyä en ole löytänyt. En ole kyllä etsinytkään. Seksiä on tän yh-kauden aikana ollut hyvin harvakseltaan yhden illan keikkojen tiimoilta. Jokusen miespuolisen ystävän kainaloon olen sentäs päässyt silloin tällöin.

Eli hyvin pärjää ilmankin, mutta vaihtelun vuoksikin voisi ap:n visioima kuvio olla kiva :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi