Berliini, mikä hotelli ja mistä?
Onko East side galleryn hotellit liian kaukana keskeisistä paikoista.
Kommentit (19)
Onhan sieltä matkaa keskustaan, mutta Berliinissä on helppo liikkua raitiovaunulla.
Vierailija kirjoitti:
CitizenM-ketjua suosittelen.
Ei löydy Berliinistä
Olin siinä keskustassa, ihan kivassa hotellissa. Nimeä en muista mutta oli kohtuu edukas ja kahden metrolinjan risteyksesssä.
Mene siihen hotelliin. Suosittelen,
East Side Gallery on ihan pelipaikoilla. Siinä on Ostbahnhof lähellä josta pääsee minne vain. Myös U-linja 1 on ihan kävelymatkan päässä.
Berliinissä hämää se että vanha keskusta, Mitte, on oikeastaan aika tylsää aluetta. Kun on käynyt katsomassa Brandenburgin portin ja vainojen uhrien muistomerkin niin se oli melkein siinä. Elämä alkaa Friedrichstrassenin seuduilta.
Vierailija kirjoitti:
Berliinissä hämää se että vanha keskusta, Mitte, on oikeastaan aika tylsää aluetta. Kun on käynyt katsomassa Brandenburgin portin ja vainojen uhrien muistomerkin niin se oli melkein siinä. Elämä alkaa Friedrichstrassenin seuduilta.
Hyvä tietää, olen aatelout sitä Friedrichstassenin aseman lähistöä, kun siitä pääsee monella linjalla moneen suuntaan. Ollaan vain kaksi yötä ja east side galleryn tienoo on pakollinen konsertin takia.
Pari kertaa käynyt berliinissä, mutta on niin pirun pitkät etäisyydet. Majoituttu Kudammissa eka kerralla, tykkäsin, mutta hieman kaukana konsetista, toisen oli Potzdamerpalzin eteläpuolella, mutta ei niin näppärää metroliikennettä siellä - ainakaan lentokentän suuntaan.
Berlin Marriott Potsdamer Platz. Se oli hyvällä paikalla.
Radisson Blu Berlin on hyvä valinta
Vierailija kirjoitti:
Hotelli? Trivago.
Käytän hotels.comia, mutta muiden mielipiteet ja vinkit on ihan hyviä tuossa hotelliviidakossa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan sieltä matkaa keskustaan, mutta Berliinissä on helppo liikkua raitiovaunulla.[/quote
Olen käynyt Berliinissä varmaan 20 kertaa, enkä ole koskaan käyttänyt raitioivaunua - paras tapa keskustassa liikkumiseen on metro.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, minkälaisesta "elämästä" on kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Olin siinä keskustassa, ihan kivassa hotellissa. Nimeä en muista mutta oli kohtuu edukas ja kahden metrolinjan risteyksesssä.
Mene siihen hotelliin. Suosittelen,
Noilla tuntomerkeillä onkin jo helppo löytää.
Kerro nyt edes summittainen budjetti, ja minkätyyppiset matkustajat ja matkan tarkoitus
Jos romanttinen getaway kahdelle maksukykyiselle ja korkeakulttuurista nauttivalle viiskymppiselle niin suositukset voi olla aika erilaisia kuin kengännauhabudjetilla reissaaville parikymppisille jotka haluavat bilettää.
Tykkäsin itse Mövenbick-hotellista.
CitizenM-ketjua suosittelen.