olen 39v ja
ollut avoliitossa kohta kolme vuotta. Aiemmasta avioliitosta on 4 lasta ja miehelläni 3. Nyt hän haluaisi yhden yhteisen. Itse en haluan enään yhtään lasta, olemme käyneet kauheata vääntöä asiasta. Pelkään että jos en anna periksi uudelle vauvalle niin hän jättää minut. Olemme kumpikin hyvä palkkaisissa viroissa joten siitä ei ole kysymys. Vaan siitä että meillä on jo lapsia 25-9 ikähaarukassa ja en ole enään mikään nuori kuten ei hänkään 43v.
Kommentit (8)
Se on kamalinta mitä omalle lapselle voi tehdä.
Miten ois parisuhdeterapia. Mies varmaan kokee itsensä hirveän loukatuksi, olet tehnyt neljä lasta muille miehille, mutta et voi synnyttää yhtä hänelle. Toisaalta hän voi kokea epäonnistuneensa isänä kolmelle ensimmäiselle lapselleen ja haluaa uuden mahdollisuuden.
Terapia auttaa, mutta älä tee lasta pakotettuna.
vielä asiaa pohtimaan ja jos tuntuu, että molemmat haluatte vielä lapsen niin eihän se ole mitenkään myöhäistä.
Mieheni oli 50 kun esikoisemme syntyi. Ja aivan mahtava osallistuva isä onkin.
mutta eihän kukaan voi sinua pakottaa raskaaksi jos et itse sitä halua. Jos miehesi jättäisi sinut vain ja ainoastaan tuollaisen asian takia, niin heräisi kysymys, onko suhteessanne kaikki kuten pitää...
Me samanikainen pariskunta (mina 39, mies 42) ja meilla lapset 7, 4, ja 1. Mutta jos et halua enaa lisaa lapsia niin se on asia erikseen, eika siihen kukaan voi eika saa sinua pakottaa.
niin ei oo sun arvoinen. Tällaisiin asioihin ei voi pakottaa. Vaikka kuinka vielä tahtois teille yhteistä, niin todella erikoista jos vaan sen perusteella luopuis teidän yhteiselämästä.