Onko teillä parisuhteessa elävät ns. "omaa" elämää?
Teettekö jotain ihan itse, ja miten miehenne siihen suhtautuu?
Harrastuksia, menoja, useampi päivä/yö poissa ym.....
Kommentit (23)
itsekin yritän "carpe diem". Lähinnä huvitti ap:n ongelma, että miehen kanssa pitää saada omaa aikaa, lasten kanssa se on 100 x vaikeampaa!
t. 11 tai se joka ei saa hs avattua yleensä ;/
Eli lapsien kanssa (4 alle kouluikäistä) ei ole ollut juurikaan "omaa" elämää, saati sitten miehen kanssa laatuaikaa... tää ap on varmaan lapseton ;))) hesarin olen lukenut viimeksi 6 k sitten, surullista (ehkä) mutta totta.
Jos kokoajan ajattelet että: -"Sitten kun lapset ovat isompia." Tai ajattelet että kasvaisi nopeaa niin alkaisi helpottaa. Se aika menee pienten lapsten kanssa niin varkain. Siitä pitää osata nauttia. Ja osata yhdistää ne harrastukset. (Mennä lasten kanssa puistoon ja ottaa se Hesari sinne mukaan ;D, vähän extremeä!)
Ellei sitten työtäni lasketa "omaksi" ajaksi, eikä sitä musta voi laskea.
Kun molemmat käyvät töissä melko kaukana kotoa emmekä halua lasten olevan hoidossa enemmän kuin maks 8 tuntia päivässä, kummallekin jää "omaa" aikaa todella vähän. Toinen on melkein aina töissä.
Joskus harvoin (ehkä kerran kuussa tai kahdessa) käyn jossain ja olen myöhään, samoin mieheni. Yhtä aikaa emme käy koskaan missään, koska meillä ei ole babysittereitä.
Pelkkä parisuhde ei tietenkään rajoittanut mun omia menojani mitenkään.
On olut muutama parin yön reissu. Mies tykkää ihan hyvää.
Harrastus pitäisi hankkia, mutta tuntuu ettei aika nyt riitä. Vai lieneekö tekosyy... ;)