Mitä teille tulee mieleen nimestä Emmi
Kommentit (46)
Pulleus ja lihavuus sekä lievä yksinkertaisuus. Kiva nimi vauvalle, mutta ei aikuiselle.
Tummatukkainen pissis. Hieman ärsyttävä, mutta ihan nätti ja sosiaalinen.
V. 1981 syntyneelle esikoisellemme annettiin nimeksi Emmi. Oli siihen aikaan havinaista herkkua, jota sitten ruvettiin peesaamaan yleisesti. Jos kaikkien edellä olevien haukkumisten jälkeen saan kehua, niin fiksu ja elämässä hyvin menestynyt tyttö kasvoi nimestä huolimatta. 😂
Kehitysvamma tulee mieleen. Ja pottamainen kampaus otsahiuksilla.
Yhteen avioliittoon sekaantuja. Pettäjä miehen kanssa maannut.. idiootti ämmä!
Ihana,13 täyttävä avomieheni tyttärentytär.Reipas ja taiteellinen neidonalku.
Em' mie tiiä. Se miul tulee mielee sanast Emmi. Mut mie oonkii lappeerannast.
Tulee mieleen se "tankki täyteen"-sarjan Emmi. :) Tai sitten Pekan ja Pätkän Justiina kaulin kädessä...
minäkin olen emmi ja tykkään nimestäsi! olen hoikka ja pitkä.hauskaa on lukea näitä kommentteja
Emmi Jurkka, jos tiedätte jo edesmenneen henkilön.
Ei ole nimi kauneudella pilattu. Sorry.
Entinen luokkalainen, kaikesta aina valittava, kimittävä, todella rasittava ämmä.
kuules sinä pikku neiti on todella epä kupsää "haukua" toisia lesboiksi ja tuota kommentia kirjoittaessa sinulla taisi olla vaan riita jonkun muun Emmin kanssa riitaa että ei muuta kuin kotiin kasvamaan.
rakas pikku pilluni mikäs on oma nimesi
Mun nimi on Emmi :) omasta mielestä oon aika herkkä ja tunteikas.empatiakykyinen , rauhallinen. Mutta en hissukka . Luova https://m.facebook.com/emmi.hakkarainen?ref=bookmark