Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
valistakaa hölmöä!!oviksesta
26.07.2010 |
kuinka kauan ovulaatio kestää?kestääkö se vainn yhden päivän? Jos laskuri antaa ovulaatio ajankohdan esim. 1.1-8.1 niin onko se ovulaatio koko tuon ajan vaiko vain jokin noista päivistä(jos nyt laskuri sattuu antamaan juuri oikeat päivät)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
joiden väliin ovis todennäköisemmin osuu. Itse ovis ei kestä kuin 1-2 vrk. Näin minä olen ymmärtänyt mutta korjatkaa muut, jos olen väärässä. Tolla aikavälillä, kun joka toinen päivä puuhailette niin ovis pitäisi olla hyödynnettynä!