Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kyseessä on lestaperhe, 12v pienempien vahtina ei ole ls-ilmoituksen aihe.

Vierailija
26.07.2010 |

Mutta jos ei-uskova yh jättää 12-vuotiaan vahtimaan pienempiä sisaruksia, se on suorastaan huostaanoton peruste.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jättänyt työpäivän ajaksi 12v. 10v. ja 5v;n jos esim. päiväkoti on ollut kiinni joulun yms. loman takia. Tämä ei ole heitteillejättämistä. Lapseni tietävät missä olen töissä, puhelinnumerot on tiedossa. Olen tehnyt ruuat valmiiksi ja on hyvin tiedossa mitä voi päivän aikana tehdä.

Voihan tästä lastensuojeluilmoituksenttehdä mutta tässä ei ole heitteillejätästä kysymys. Ilmoitus ei johda toimenpiteisiin.

Saahan koululaisetkin olla kotona yksin koulupäivän jälkeen, eikä se vielä tarkoit aettä lapset olisi heitteillä.

Vierailija
2/4 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei oikeasti usko tuohon!

Sehän riippuu siitä, minkä ikäisiä lapsia 12v:n vahdittavaksi jättää.

Minä olen joskus jättänyt 30-40 minuutiksi 10v:n "vahtimaan" 8v, 7v, 6v sisaruksiaan. Tämän ikäiset lapsethan voi jättää kotiin ihan yksinki, joten tuskinpa olisi aihetta lastensuojelun asiaa tutkia. Jo 6v:n on neuvolantädin mukaan ihan hyväkin vähän harjoitella pieniä hetkiä yksin kotona oloa koul alkua varten.

Toisaalta suuren perheen 12v on melkolailla eri asia kuin jonkun normi perheen 12v. Osaa käsitellä lapsia yleensä aivan eri tavalla, ottaa vastuuta ja on muutenkin kypsempi ikäisekseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on lestaperhe, 12v pienempien vahtina ei ole ls-ilmoituksen aihe. Mutta jos ei-uskova yh jättää 12-vuotiaan vahtimaan pienempiä sisaruksia, se on suorastaan huostaanoton peruste.

Taas ihan käsittämätön viesti.

Vierailija
4/4 |
27.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne pienethän nukkuu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan