Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen NIIN pettynyt suomi24-treffideittailuun:/

Vierailija
26.07.2010 |

Olen tässä pari vuotta ollut itsekseni,ja koska en harrasta baareissa juoksemista,kokeilin ystävän innoittamana tuota väylää tavata mukavia miehiä.Olen 32-vuotias nainen,6-vuotiaan pojan äiti.

Takan siis 3 kuukautta,ja 3 tuttavuutta.

Ensimmäisen kanssa aika pian vaihdettiin numeroita,ja loputa tavattiin.Kaukaa otettu valokuva oli otettu ihan syystä kaukaa,paikalle löntysti hikinen,epäsiisti mies (ilmoituksessa "urheilullinen")vaikuttavalla kaljavatsalla.Ja ulkonäöstä sanon vain,että jos hän etsii ilmoituksessa kaunista naista niin kaukas liippaa omasta habituksesta.

Ilmoitin treffien jälkeen,että kiitos mutta en halua tavata enää.Sain haukut takaisin.

Mies 2

Samoin yhden lapsen vanhempi,kirjoitteli pitkiä meilejä ja vaikuttu supermukavalta,oli todella fiksun oloinen ja mukavan näköinen,tavallinen mies.Hän tuli kahville luokseni,ja tulimme hyvin toimeet,seuraavat treffit hänen luonaan jonne jäin yöksi ja oli todella herrasmies,ei siis yrittänyt mitään sänkytouhuja.

Sen jälkeen alkoivat typerät "pikkutuhmat" teksitiviestit,no ihan asiallisiakin oli joukossa,ja ajattelin vain että on hänen tyylinsä.3.treffit oli hänen luonaan,saunoimme ja katsoimme leffaa,ja luottamukseni herättyä vietimme yönkin yhdessä.Seuraavana päivänä hän lähetti pari viestiä työasioistaan,ja illalla taas jonkun mauttoman hyvänyöntoivotuksen,johon vastasin ihan asiallisesti,ja sitten ei sieltä enää mitään kuulunutkaan.Päättelin että haki sitä yhtä asiaa ja menetti mielenkiinnon sitten.Oma virheeni koko tapahtumaketju.

Mies 3.

Pari viestiä,ja pyysi numeroa ja lupaa soittaa.Näin tapahtui,ja sattumalta asumme ihan lähekkäin,treffit sovittiin perjantai-illaksi tässä lähellä olevaan ravintolaan.Mukava ilta,kiva ja symppis mies,seuraavana päivän kävimme yhdessä lenkillä ja olin hänen luonaan illalla vielä juttelemassa pari tuntia.Tällä kertaa olin hyvinkin iloinen,vaikka olen siis luonteeltani aika varovainen enkä innostu kovinkaan helposti.Kun ystävälleni mainitsin,että tapasin tällaisella nimimerkilä olevan miehen,ja että vaikutti mukavalta,meni ystävä vähän oudoksi.Kyseessä siis tämä jonka vinkistä tein profiilin,hänelläkin sellainen ko.palvelussa on.

Ystäväni oli käynyt kurkkaamassa miehen profiilin uteliaana,ja koska tästä ilmeisesti jonkilainen tieto sinne näkyy,oli mies eilen hänelle lähetellyt innokkaana viestiä ja toivonut live-tapaamista,sekä ilmoittanut olevansa seikkailunhaluinen ja aina valmis (en tiedä mihin..).Itse siis etsin vakaata ja turvallista ihmistä jonka kanssa elää ihan tavallista perhe-elämää,ja tämä tulee myös ilmoituksessani hyvin esille.Sitä en tiedä mitä kaverini sitten on miehen kanssa jutellut,eikä minulle kuulukaan,tämän miehen kanssa lähetimme pari tekstaria eilen mutta viimeisimpääni hän ei enää vastannut.

Eli luultavasti on hänkin jonkinlaista seksiseuraa etsimässä,vaikka ihan muunlaisen kuvan valitettavasti sain.

No,tässä ollaan taas aloituspisteessä ja mietin että ottaisinko koko profiilin pois.Kun normaalia,kilttiä suomalaista miestä ei tunnu löytyvän,tässä iässä ainakin minä olen jo nähnyt nuo baaritouhut ja juoksut aikaa sitten,en vain tunnu löytävän samanhenkistä miestä millään.

Tämä nyt oli tällainen tilitys,olisi kiva kuulla jos jollain olisi positiivisia kokemuksia.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, mulla on kokemus jossa mies ottaa aina myös työkaverit mukaan nettijuttuihin..siis ainakin mesessä aina juttelee myös työkavereistaan. Eli, luulen, että hän puhuu aina töissä että mites nyt sen naisen kanssa ja nyt on näin.. ja näin..ja koskas sitten tapaatte jne. Musta se on yököttävää jotenkin, sitten tule kaksimielisiä vitsejä ym.

Vierailija
2/45 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä treffipalstalta hänet löysin, ilta meseteltiin ja heti sovittiin treffit vajaan viikon päähän. Muutaman miehen kanssa kirjoittelin, mutta muita deittejä en sopinut. Mies vaikutti ihanalta enkä laittanut vastaan kun hän suuteli minua heti nähdessämme :) Se oli rakkautta ensisilmäyksellä.. Seuraavana päivänä ekoista treffeistä menin hänen luokseen yöksi ja sillä tiellä olen edelleenkin. Muutama vuosi on jo vierähtänyt ensitapaamisestamme ja suurin rakkauden osoitus tuhisee pinnasängyssään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, vanha aihe ponnahti pinnalle. :)

Unohdin tuossa aiemmassa viestissäni sanoa yhden asian: en koskaan laittanut nettiin omaa ilmoitustani. Olen muutenkin tottunut vähän liikaan tarjontaan seurusteluasioissa, joten pidin mieluummin matalaa profiilia ja karsin niiden miesten joukosta, joilla oli oma ilmoitus. Ihan hyvin toimi, yhdenkään täystorven kanssa ei tarvinnut kommunikoida, vaikka sellaisia noissa palveluissa kuulemma paljon pyöriikin.

Vierailija
4/45 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin profiilin suomi24:lle, muutamassa viikossa olin vaihdellut viestejä varmaan kymmenisen miehen kanssa, ihan niitä näitä, kaikki he ottivat siis minuun yhteyttä. Ei niistä kuitenkaan tullut mitään, mesetettiin yhden miehen kanssa jonkun aikaa kunnes ystäväni tunnisti hänet ja tiesi miehen olevan jo avoliitossa. Sitten itse laitoin yhdelle miehelle viestiä.......ja hän sitten sattui olemaan aivan ihana! Juttelimme netissä viikon verran ja sitten tapasimme. Tämä olikin kuukausi sitten, olemme nähneet joka päivä ja olen viettänyt viikonloput hänen luonaan. Emme voisi olla onnellisempia. :)

Vierailija
5/45 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin profiilin suomi24:lle, muutamassa viikossa olin vaihdellut viestejä varmaan kymmenisen miehen kanssa, ihan niitä näitä, kaikki he ottivat siis minuun yhteyttä. Ei niistä kuitenkaan tullut mitään, mesetettiin yhden miehen kanssa jonkun aikaa kunnes ystäväni tunnisti hänet ja tiesi miehen olevan jo avoliitossa. Sitten itse laitoin yhdelle miehelle viestiä.......ja hän sitten sattui olemaan aivan ihana! Juttelimme netissä viikon verran ja sitten tapasimme. Tämä olikin kuukausi sitten, olemme nähneet joka päivä ja olen viettänyt viikonloput hänen luonaan. Emme voisi olla onnellisempia. :)

Vierailija
6/45 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on positiivinen kokemus, tapasin nimittäin tuota kautta mieheni. Ja aivan ihana mies onkin vielä pidemmänkin ajan ja yhdessäasumisen jälkeen.

Toki tapasin ensin monta ääliötä, seksinetsijää ja muuten vaan sopimatonta, mutta ei siinä loppujen lopuksi kovin kauaa mennyt kuin tuo oma mies löytyi.

Vierailija
7/45 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä olen liian hätäinen sitten kuitenkin,on vaan niin lannistunut olo näiden kolmen jälkeen.Pitää nyt vielä katsoa,en oikein keksi missä muualla tapaisin ketään,kun viihdyn kotona silloin kun en ole työssä.

Vierailija
8/45 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekin olen harkinnut tuota väylää hakea kontakteja... Mutta eipä lohdulliselta vaikuta.

Ehkä vaan kierrän baareja rymymielessä ja odotan, että se unelmieni prinssi tulee joskus sitten kotoa hakemaan ;)

Vierailija
9/45 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..oli samassa paikassa profiili muutaman vuoden ja niihin vuosiin mahtui jos jonkinlaista treffiä.. :D

Olin lähes kirveen kaivoon heittänyt - kaikki miehet ovat samanlaisia, eikä sitä kunnollista löydy minulle koskaan. Vaan kuinkas sitten kävikään ;) Nyt rv 30 ja onni kukoistaa.

Koskaan ei tiedä koska ja missä se kolahtaa!

Vierailija
10/45 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla lapsia? Siis tietysti eronnut ja sanotaan vaikka 3 lasta.

Siis muuten vain kysyin. Millaisin kriteerein haet miestä?

ps en ole itse mies ja siksi kysy :) Vaan itselläkin huonoja kokemuksia nettideiteistä.

Vierailija
11/45 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuohon viimeiseen tapaamiseesi... Kun etsitään seuraa, on ihan normaalia, että deittaillaan useampaa ihmistä yhtä aikaa, en minä ainakaan muutaman tapaamisen jälkeen päätä että tämä on nyt tässä ja ikuisesti, vaan tutustuminen tapahtuu pikkuhiljaa. Ja sitoutuminen tehdään selvästi ja yhteisellä päätöksellä. Aika harvinaista kai on, että molemmat samanaikaisesti huomaavat rakastuneensa?

Vierailija
12/45 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa pitää silmät avoimena, voi siihen ihanaan mieheen törmätä muuallakin mutta älä vielä luovuta treffipalstankaan suhteen.

Muistelen tässä että monenko kanssa kävin treffeillä tms. ennen kuin tapasin mieheni.

1. tyyppi: ei vaan synkannut, vaikka vaikutti ihan ok-tapaukselta

2.tyyppi: paljastui treffeillä hirvittävän tylsäksi ja liikunnan harrastaminen olikin hänelle kävelyä postilaatikolle ja takaisin (olen aktiivinen lenkkeilijä ja viesteissään kertoi lenkkeilevänsä)

3. tyyppi: suhtautui naisiin alentuvasti, oli selvästi rivien välistä luettavissa. Ei osannut keskustella oikein mistään, silmäili vain rintojani treffien ajan ja pois lähtiessä yritti väkisin pussata.

4: tyyppi: oli ruma ja paljon vanhemman näköinen kuin mitä iäkseen ilmoitti, laittoi jo ennen tapaamista kymmenittäin tekstiviestejä ihan turhanpäiväisistä asioista. Ei ollut mitään yhteistä hänen kanssaan. (en etsinyt mitään adonista mutta kyllä sen ulkonäön pitää kuitenkin itseä miellyttää + oli siis ihan eri aaltopituudella kuin minä)

5. ja 6. tyyppi: ei menty treffeille, koska olivat naimisissa mutta laittoivat silti minulle useita viestejä palstan kautta ja koittivat houkutella vaikka mihin.

Sitten oli muutamia miehiä joita en tavannut, mutta joiden kanssa juteltiin myös mesen välityksellä, kunnes minulle selvisi että ei ole tarpeeksi yhteistä tai ovat muuten omituisia eikä kannata edes tavata.

Lisäksi tuli kamalasti viestejä miehiltä jotka olisivat halunneet vain seksiä, dominointia tms.

T:2

ehkä olen liian hätäinen sitten kuitenkin,on vaan niin lannistunut olo näiden kolmen jälkeen.Pitää nyt vielä katsoa,en oikein keksi missä muualla tapaisin ketään,kun viihdyn kotona silloin kun en ole työssä.

Vierailija
13/45 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan tapaile useampaa yhtäaikaa. Olen siis tuo kakkonen joka kirjoitti kokemuksistaan. Noitakin miehiä tapasin yhden kerrallaan, ja sitten kun huomasin ettei toiminut niin sovin tapaamisen seuraavan kanssa/etsin seuraavaa. Kun sitten kävin nykyisen mieheni kanssa treffeillä, oli heti tunne että tämä kiinnostaa enkä käynyt samaan aikaan muiden miesten kanssa treffeillä. Ajattelin että käyn yhden ja saman kanssa niin pitkään kunnes huomaan ettei kannata jatkaa, tai kunnes tiedän ettei muita tarvitse enää etsiä.

Mutta tuohon viimeiseen tapaamiseesi... Kun etsitään seuraa, on ihan normaalia, että deittaillaan useampaa ihmistä yhtä aikaa, en minä ainakaan muutaman tapaamisen jälkeen päätä että tämä on nyt tässä ja ikuisesti, vaan tutustuminen tapahtuu pikkuhiljaa. Ja sitoutuminen tehdään selvästi ja yhteisellä päätöksellä. Aika harvinaista kai on, että molemmat samanaikaisesti huomaavat rakastuneensa?

Vierailija
14/45 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis olen samaa mieltä,että tuon kirjoittajan kanssa,että se on normaalia että deittailaan montaa yhtä aikaa (no,itse olen ehkä yksi kerrallaan tyyppi),eikä se siis haitannut vaan se,että hän ystäväni mielestä oli ollut aika selkeästi erilainen kuin miten minä olin kuvan saanut.No,katsotaan.Mutta tosiaan,tästä kaverista ei ole kuulunut sitten eileisen viestini.

Ja sille joka kyseli omista kriteereistäni.Minusta on jopa toivottavaa,että lapsi(a) on hänelläkin,itse olen erittäin lapsirakas ja yleensä lapsellisilla ihmisissä maailmankatsomus on enemmän yhtäläinen.

Ja tottakai pitää olla omaa silmää miellyttävän näköinen,en etsi mitään fabiota (yäk) vaan tavallista suomalaista miestä.Ja koska olen pitkä,on miehenkin oltava.Mutta muuten siis "kriteerit" eivät mielestäni ole mitenkään kohtuuttomat,ihan tavallista ihmistä haen jakamaan tavallista elämää.Vaan vaikeaa tuntuu olevan:/

Vierailija
15/45 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä kävin yksillä treffeillä tosi mukavan tytön kanssa. Oli sovittu jo hyvissä ajoin, että ihan kaveripohjalta katsellaan ja sillä mielellä mä sinne lähdinkin, että jos tästä nyt ei ihan vaimoa saa niin ystävän ainakin. Treffit sujui mun mielestäni oikein hyvin, juteltiin, naurettiin ja mulla ainakin oli tosi kivaa. Lähtiessäni hän sanoi, että oli kiva kun kävi ja nähdäänhän uudestaan. No eipä sitten nähty. Mitään vastausta en sen jälkeisiin viesteihin koskaan saanut. Että olinko mä nyt niin surkea tyyppi, että en edes kaveriksi kelvannut. :D

Vierailija
16/45 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla pyörii vuodesta toiseen samat tyypit ja suurin osa todellakin vain pillun perässä. Paremmat mahdollisuudet on löytää kunnon mies sattumalta arjesta kuin tuolta.

Vierailija
17/45 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin useamman miehen. Yhden kanssa seurustelimmekin jonkin aikaa, mutta muut olivat enemmän tai vähemmän pettymyksiä. Eikä minulla ollut kauheat kriteerit kuitenkaan.

Tuntuu että kahden lapsen kanssa on vaikea muutenkaan saada miestä :)

Vierailija
18/45 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mieheni otti minuun yhteyttä. Käytiin kahvilla viikon sisällä, soiteltiin paljon, tavattiin toistemme luona ja samana vuonna mentiin kihloihin ja muutettiin yhteen. Tämä siis vuonna 2006 ja nyt olemme olleet naimisissa kohta 3 vuotta ja meillä on 8 kk ikäinen poika.

Olin kerennyt tavata toisen foorumin kautta miehiä ja kaikki karmeita tapauksia ja ajattelin huvikseen laittaa Suomi24 ja se kannatti.

Siskollani taas ei ole mennyt kovin hyvin, koska suurin osa haluaa seksiä ja oikeastaan ovat sitä vaan etsimässä. Karkuun ne äijät lähtee heti kun tajutavat, että sisko haluaa ensin tutustua ja kun hänelläkin on poika niin ei ne tapaamiset niin vaan onnistu. Sisko itseasiassa lopetti siellä suomi24 pyörimisen, kun huomasi minkälaista porukkaa siellä pyörii.

Tiedän, että itselläni kävi todellinen tuuri ja siskokin on sanonut, että kävi peikkomainne flaxi:)

Vierailija
19/45 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tapailuun kuuluu pieni tuhmailukin (tai kukin tavallaan) ja mä en käsitä tuota, ettei seksi voisi kuulua aikuisten ihmisten suhteeseen nopeasti. Jos mietin itseäni ja kaveripiiriä, niin sänkyyn on menty miltei heti. Silti suhteet on muodostuneet hyviksi ja pitkiksi.

Vierailija
20/45 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tapailuun kuuluu pieni tuhmailukin (tai kukin tavallaan) ja mä en käsitä tuota, ettei seksi voisi kuulua aikuisten ihmisten suhteeseen nopeasti. Jos mietin itseäni ja kaveripiiriä, niin sänkyyn on menty miltei heti. Silti suhteet on muodostuneet hyviksi ja pitkiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi