Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkit kokoon: miten estää raskauskilot??

Vierailija
26.07.2010 |

Ja onko mahdollista jopa entisiä läskejä saada pois raskausaikana...?? Että niistä entisistä läskeistäkin menisi vauvalle ravintoaineita...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. raskaus ilman painonousua eli synnytyksen jälkeen -10kg. Vaan ne on tulleet takaisin imetysaikana.

Ja paino ei nouse raskaana kun noudattaa raskausdiabetes ruokavaliota.

Vierailija
2/7 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kilot, mitkä raskausaikana tulee, on kaikki hyväksi. Mulle tuli lähemmäs 20 kiloa kummassakin raskaudessa ja kaikki lähti imetyksellä. Olen hoikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikut kuten ennenkin (tai vielä enemmän) etkä syö liikaa. Ei siis "kahden edestä" syömistä.

Itseltäni kilot kyllä karisseet parin kuukauden oksentelulla, mutta sitä en viitsi kenellekään suositella :)

Kyllä ne raskauskilot (ja imetyskilot) kaikille ihan syömällä tulee. Imetysaikana kannattaa kiinnittää huomiota ravinnon täysipainoisuuteen. Helposti tulee sorruttua kaikkeen makeaan ym. "höttöön" vaikka elimistö huutaa kunnon ravintoa... Kunnon aterioita syömällä ei tule niitä mielitekojakaan niin paljon.

Vierailija
4/7 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetysaikanakin, jos se kerran toimii sinulle.

3. raskaus ilman painonousua eli synnytyksen jälkeen -10kg. Vaan ne on tulleet takaisin imetysaikana. Ja paino ei nouse raskaana kun noudattaa raskausdiabetes ruokavaliota.

Vierailija
5/7 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen syönyt aika tiheään tahtiin. Enkä isoja satseja kerralla.

Liikkua en ole jaksanut väsymyksen takia ollenkaan, valitettavasti. : ( Ja nyt on nämä helteet että henki meinaa lähteä kun liikkuu ulkona.

Vierailija
6/7 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on menossa rv 38 ja kiloja on tullut ainoastaan 6! Päätin heti raskaaksi tullessani että 10 kg ei saa mennä rikki, ja homma olikin helpompi kuin luulin. Olen syönyt terveellisemmin kuin koskaan aiemmin. Tätä on varmaan helpottanut se ettei mulla ole ollut mitään mielitekoja tai makeanhimoa. Liha (paitsi metvursti!! :) ja peruna ovat jääneet pois ruokavaliostani ja olen syönyt tosi paljon salaattia ja hedelmiä sekä ainoastaan tummaa leipää. :) Liikuntaa en harrasta paitsi koirien lenkitystä, mutta siis hikiliikuntaa en ole koko raskausaikana harrastanut. Siiderin ja samalla limsojen poisjäänti on varmaan kans auttanut tavoitteessa pysymistä. :)

Vierailija
7/7 |
26.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tapana aina raskausaikana jotenki höllätä ruokavalion suhteen, annan itselleni luvan syödä enemmän herkkuja vaikka eihän siinä ole mitään järkeä!! Viime raskaudessakin päätin vakaasti että nyt ei yhtään herkkuja raskausaikana mutta toisin kävi :( Mitenköhän sitä nyt sais tahdonvoimaa tuohon terveellisyyteen kun ei nää ees tuloksia? Vatsa senku vaan kasvaa...

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan