fb asiaa..
mulle tuli kaveripyyntö, jonka hyväksyin, mutta näen häneltä vain tiedot ja kuvat, seinää en ollenkaan. onko hän jollain tavalla estänyt minua näkemästä seinäänsä?
mitä järkeä on pyytää kaveriksi (eräs vanha ystävä), jos ei kuitenkaan halua elämästään sen enempää tietoa antaa (kuin pakolliset "nainen" ja kotikaupunki tais olla mainittuna..) vai onko tässä joku "vika"?
Kommentit (10)
Tällaisia tyyppejä löytyy. Yleensä koittavat vaan kerätä mahdollisimman paljon kavereita.
Itse joko poistaisin hänet ystävistäni tai sitten blokkaisin hänet itsekin pois että hänkään ei näkisi seinääni.
itse kyllä otan/pyydän kavereiksi juuri henkilöitä, joista haluan tietää enemmän, mitä kuuluu tms. Aika reilua.. Taidan pari päivää tässä katsella, josko seinä "palautuu" jos ei niin olkoon..
jos tällasia ihmisiä paikalla, haluaisin tietää perustelut, miksi teette näin?
ja on estänyt seinän näkymisen listattomille kavereille.
Odottele rauhassa pari päivää.
Yritin kirjoittaa seinällesi ja kysyä kuulumisia, mutten nähnyt koko seinääsi. Onkohan koneessani jokin vika?
Mä laitoin parille tutulle estot mun seinän näkemiseen, koska ovat minulle ns. puolituttuja, tai oikeastaan tunnen vain ulkonäöltä. Pyysivät pari vuotta sitten kaveriksi, mutta eivät ole koskaan kirjoittaneet mulle mitään. Ajattelin, että mitäs mun asiat niille kuuluu, kun eivät itsekään koskaan kirjoita tai päivitä statustaan.
Yhden kaverin blokkasin sen takia, ettei mua edes kiinnosta olla sen kaveri. En jaksa sen leuhkimista ja takanapäin paskan puhumista. Olisin voinut poistaakin kavereista, mutta kun ei nyt suoranaisesti olla riidoissakaan, niin blokkasin vain pois.
oon minäkin poistanut "kavereita", joiden kans vuoden "kaveruuden" jälkeen ei mitään kontaktia tms.
Mä luulen, että tossa sun tapauksessa on kyse vain asetusmokasta. Mä olen joskus piilottanu mun seinän vahingossa kaikilta kavereilta. Eli kannattaa varmaan lähettää viestiä ja kysyä mikä vikana.
7
kaikki poliittiset tuttavat. En halua heille kertoa mitään yksityiselämästä. Seinä on ystäviä varten.
Ja en siis itse pyydä näitä poliittisia tuttavia kavereiksi, mutta en kehtaa kieltäytyäkään kun kutsu tulee... On poliittisesti korrektia sanoa jees ;)
kun tekis mieli poistaa yks "poliittinen tuttava" ihan kokonaan. En vain "voi", koska joudun hänen kanssaan tekemisiin ihan livenäkin. Voi perseen perse, toivottavasti älyän pysyä kaukana vastaavanlaisista tyypeistä tulevaisuudessa.
on varmaan estänyt seinänsä näkymisen. Mutta miksi ihmeessä pyytelee kaveriksi, en tajua. Poistaisin itse hänet kavereistani.