Kokemuksia amwayn liiketoiminnasta?
Kannattaako edes harkita, jos ei ole juuri ketään tuttuja/ystäviä, joille voisi kertoa tästä ja suuri osa lähipiiristä jo tietää.
Itse toiminnasta on varmasti monia negatiivisia mielipiteitä, saa nekin kertoa, lähinnä haluaisin tietää, että voiko sillä menestyä, vaikkei olisi niitä tuttuja tai ystäviä juurikaan.
Kommentit (8)
moni tuttuni yrittänyt, kaverisuhteet vaan mennyt
Kaverini oli mukana vuoden ja tienasi loppujen lopuksi 10€.
Ilmaislehtiä jakamalla tienaa paremmin.
olin kuuntelemassa esittelytilaisuudessa ja suuri osa asiasta innostuneita oli ihmeelllisiä huomisessaeläjiä, kuuntelivat kuolaten miten puhuttiin suurista rahoista, menestyksestä ja onnellisuudesta. Aivan kuin olisi ollut uskonnollisessa tilaisuudessa.
Jos vielä yrittää valjastaa harvahkon ystäväpiirin kaupallisiin tarkoituksiin pääsee niistäkin ystävistä. Verkostomarkkinointi on usein ystävyyden loppu.
tosin oli sitten ns. hyvänpäivän tuttuja, joiden kanssa satunnaisesti juteltiin ja vanhalla paikkakunnallani useita tuttuja.
Sain kyseisen homman tuottamaan 5kk:ssa (sain tilille n. 900€) ja nyt on takana 1,5v ja saan n. 2500-3000€ kuukaudessa. Tämä vaati paljon työtä, tosin ei tämä työltä tunnu, mutta tyytyväinen olen.
Ei sinun tarvitse ketään välttämättä tuntea, minä olen mennyt ihan vieraillekin pitämään kutsut.
Oleellista siinä tienatessa on se,että värvää uusia myyjiä.Niitä tuotteita myymällä en usko,että tienaa kuin suolarahat.Musta on epäeettistä ryhtyä värväämään ja sitten tienata muiden myyjien ahdingolla.Ainakin näin oli yhdessä toisessa verkostomarkkinointihommassa,että myymällä et tienaa juuri mitään,vaan kasvattamalla myyjien verkostoa.
vaan siinä saa itse päättää lähteekö mukaan vai ei. Jos sanot, että ei kiitos niin sinut jätetään rauhaan ja jos haluat vain tuotteita on sekin ihan ok jne.
Oleellista siinä tienatessa on se,että värvää uusia myyjiä.Niitä tuotteita myymällä en usko,että tienaa kuin suolarahat.Musta on epäeettistä ryhtyä värväämään ja sitten tienata muiden myyjien ahdingolla.Ainakin näin oli yhdessä toisessa verkostomarkkinointihommassa,että myymällä et tienaa juuri mitään,vaan kasvattamalla myyjien verkostoa.
mutten tee omaa liiketoimintaa. Käytän tyytyväisenä tuotteita ja välitän niitä siskolleni ja parhaille ystävilleni. En siis tienaa juuri mitään, mutta saanpa omat aineeni halvemmalla.
Tämä riittää minulle =)
Minulla on aina ollut erittäin herkkä (atooppinen) iho ja apteekin rasvoja ym. käyttänyt, mutta nekin on monesti aiheuttaneet näppyjä ja säännöllisesti on ollut pakko vaihtaa esim. voiteen merkkiä kun iho ei ole sietänyt. Amwayn tuotteita olen käyttänyt kohta 2v ja iho ei vieläkään ole reagoinut vaan voin vieläkin käyttää samoja tuotteita.
Lisäksi tiedän useampia, jotka ovat tehneet tästä voittoa ja jääneet pois töistä.
Täällä palstoilla yleensä huutelee sellaiset, jotka ei ole jaksaneet nähdä vaivaa yhtään niin tietenkään sillon ei amwaylta saa euroja, mutta jos jaksaa tehdä töitä niin varmasti saa sen tuottamaan. Minä saan ystäväni kautta nämä tuotteet eikä meidän ystävyys ole tästä kärsinyt. Olen sanonut, että ostan vain tuotteita enkä lähde tästä tekemään bisnestä ja että jos jossain vaiheessa haluankin tehdä tästä bisneksen niin kerron siitä sitten. Lisäksi tiedän, ettei ystäväni tuputa tätä kellekään vaan jos joku sanoo, ettei kiinnosta niin ystäväni jättää hänet rauhaan ja samoin toimii ainakin minun tietämäni amwaylaiset.