olen 180cm pitkä nainen.
mistäköhän löytäisin miehen? kaikki miehet ovat pienempiä/samankokoisia kuin minä. haluaisin ainakin 5-10cm pidemmän miehen. tämä on todellinen ongelma.
Kommentit (45)
olen 161 cm ja jos mies on vaikka 167 cm ja vielä pieniluinen niin minäkin tunnen itseni sellaisen rinnalla norsuksi. Tai se mies tuntuu vähän tyttömäiseltä. Mutta on poikkeuksiakin, esim. Kari Ketonen kelpaisi vallan hyvin (itse en kelpaisi taatusti hälle). Joo, jotkut miehet tykkää pitkistä naisista ja jotkut lyhyistä. Joillekin on ihan sama. Mutta onpa kumma ettette törmää yli 180- senttisiin miehiin, minusta niitä on joka puolella tai sitten arvioin vain pituuden väärin.
Nykyinen mieheni on kylläkin "vaan" 3 cm mua pidempi. Mutta olen huomannut, että naisen pituus käy sellaisten miesten itsetunnon päälle, jotka pitävät itseään pitkänä ja sitten nainen onkin pidempi.
Olen kyllä varattu ja 187 cm pitkä. Mielestäni pitkä nainen on jumalainen ja ottaisin heti jos olisin sinkku. Mikä on kauniimpaa kuin vaikka joku slaavilainen pitkäsäärinen 180 cm tai pidempi nainen, ei mikään!
Ollaan onnellinen pari, näytetään hyvältä yhdessä. Jopa silloin kun käytän korkokenkiä :)
Mutta töissä on yksi t"täti", joka tarkoituksella etsii miestä joka olisi yli sen 180cm. On muuten ollut pitkään yksin. Ei se pituus tee miestä!!! Ja kuten olen muutaman kerran kuullut:mitä suurempi kaappi, sitä kovempa se kaatuu.. Ei kannatta olla vaan se pituus esteenä, voi onni mennä ohi!!!
olevani lyhemmän miehen kanssa.
Minustakin miehen pitää ehdottomasti olla pidempi, kuin itse olen (176cm). Oma mieheni on 191cm - mikä on hyvä; voin pitää korkkareita ja silti olen lyhyempi. ;)
Tsemppiä ap:lle miehen etsintään! Kyllä se oikea sieltä tulee kohdalle, kun vaan jaksat odottaa. Älä tyydy mihinkään sellaiseen, mitä et halua.
sori mä en usko hetkeäkään että kukaan lyhyt mies jonottais 180cm naista :D
Normaali elämäkin on täynnä näitä Mick Jaggereita, Dudley Mooreja, Rod Stewerteja ja Risto-Matti Ratioita, jotka tuntuvat ehdoin tahdoin valitsevan itseään selkeästi pidempiä pitkiä tai todella pitkiä naisia.
Minä olen 181 ja ihmeesti on pieniä miehiä ollut tyrkyllä ja ihan tositarkoituksella. En sanoisi, että näin on aina; joko pienet miehet eivät millään ottaisi amatsonia, tai sitten millä hinnalla vaan:) Ystäväni on 182cm ja miehensä 170cm. Mies oli ja on haltioissaan kun onnistui saamaan pitkän naisen ja kuulemma haluaa sukuunsa pitkiä geenejä.
Mä olen kans yli 180cm nainen ja isokin, ylipainoinen, mutta ei mulla ole mitään ongelmaa ollu saada miestä. Naimisissaoloaikanakin olis ollu kyllä vientiä ja miehet pituudeltaan siinä 175-195 jotka kiinnostuneet. Sitä en toki väitä että kaikki jannut kattos perään, monia varmaan saattaa pelottaakin, mutta ei se ole mua haitannut mitenkään. Ei ole kyllä koskaan ollu oloa etten miestä sais jos haluun (tiiä sitten paljonko se vaikuttaa et aika nuorena löyty tuo aviomies).
Ylipäätään olen alkanu kummastella että mikä tässä mättää kun emännät ylipäätään tuntuu aina elävän jotenkin "miehiä varten" ja määritellään sitä olemassaoloaan sillä et olisko vientiä jne.
Musta on paljon hienompaa ja tärkeempää tutustua ihmisiin ilman et se sukupuolisuus olis se ykkösjuttu. Tietysti on niin että sellasta tiettyä sopivaa vääntöä tai pilkettä tai jotain jännitettä ja meininkiä ihan tavis läppäkeskusteluihin tulee useammin miesten ku naisten kans, mut tulee joidenkin hyvien naispuolistenkin kans kun oikeen irtoo juttu lapasesta ja ollaan samalla kartalla jutussa. Ja just näiden kanssa sitä sitten jutut syveneekin ihan huomaamatta ajan kuluessa ja useammin nähdessä ja voi puhua lopulta ihan mistä vaan ja huomaa saaneensa uuden ystävän. No joo, miesten kanssa olen iän myötä sit huomannu että saa sitten pohtia kunkin kohdalla että onko kyse kaveruudesta vai onko joku muu taka-ajatus sit kumminkin... hitto kun tää sukupuolisuus tekee asiat niin hankaliks sen takia että useinkin se ihminen persoonana jää sinne sukupuolisuutensa varjoon, tai ammattinsa varjoon tai ties minkä työpaikan roolinsa varjoon. Ihmisten tyypittely nyt ylipäätään on niin kapeuttavaa. Ja sit vielä se jos pitäis jaotella ihmiset pituuden tai jonku muun yhtä turhanpäiväisen kriteerin mukaan et kantsiiko edes tutustua vaiko eikö.
Jos ap nyt satut löytämään jonku kivan lyhyemmän miehen ni älä ihmeessä pituuden takia lemppaa. Ja mä en muuten ihmettele niitä lyhyiden miesten jonotuksia pitkien perään. Moni lyhyempi mies sitä puhuu et pidemmän kans olis kiva ainakin koemieles pyörähtää sängys kun yltää sopivasti siinä muun aktin tiimellyksessä rinnoille ja on niillä muuteknin pitkille säärille tuhat ja yksi käyttökohdetta tuntunu olevan... Et unelmansa sit kai niilläkin.
ja löysin oman 191 cm pitkän mieheni ravintolan jonosta.
itse olen kylläkin alle 160cm.
miten toiset naiset haukkuu taas toisiaan amatsooneiks ja sotanorsuiksi. Mä olen koko elämäni kärsinyt pituudestani (180 cm) ja tuntenut oloni jättiläiseksi.
Kiitti vitusti, toiset naiset. Tajusin just että kukaan mies ei ole mun pituudesta koskaan irvaillut, päin vastoin kehuneet, mutta naisten suusta on tullut kyllä paskaa.
Täysin naurettavaa nimitellä toisia ulkonäon suhteen, hävetkää!!! Lyhyet kadehtivat pitkiä ja tukevat hoikkia - näin se vaan taitaa mennä. Pituus on kaunista, kunhan vaan kulkee ryhdikkäästi.
t, yksi 180 centtinen nainen ja mies 195, tyttöni 6v 130cm,
perässä tulee
ja sitten lyhyillä naisilla käy niinkuin minulla, olen 154cm ja miehen 191cm....
mistä miehenkokoisia miehiä löytyisi. ja mielellään saisi olla jotain päässäkin, muutakin kuin esim himobodari...
löysin aikanaan harrastuksen parista. Nykypäivän löytämisestä ei ole kokemusta, ei ole ollut ajankohtainen...
myös 180cm ja löysin mieheni chatista n. 10v sitten. Oli ihana yllätys kunhän kertoi olevansa 192cm pitkä! :) Monesti kaupoissa olen huomannut ettei minua pitempiä miehiä kovin paljoa ole..
Miksi ei mies voisi olla samankokoinen tai jopa lyhyempi?
Tuo on kyllä hyvinkin mahdollista. Itse olen 182 cm pitkä ja olen huomannut että kaikki lyhyet miehet kiinnostuu minusta. Valehtelematta sanon että tälläkin hetkellä 3 minua huomattavasti lyhyempää 10cm jos ei ylikin, niin yrittää jatkuvasti iskeä minua.