Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä , miten edetä

Vierailija
25.07.2010 |

Olimme miehen kanssa eräillä 30v juhlilla mökillä, porukkaa oli 40 ihmistä ja kaikki olivat todella humalassa. Meille oli varattu alakerran saunan mökki ja samaan mökkiin tulivat myös kaksi muuta pariskuntaa nukkumaan. Itse sammuin mökkiin jo klo 2 maissa yöllä, kun heräsin siihen että mieheni rakasteli minua klo 5.30.Mutta se ei ollutkaan mieheni, vaan toisen pariskunnan mies. En silti saanut lopetteua koko hommaa...

Nyt raskaana ja en ole ihan oikeasti 100% että lapsi on mieheni(vaan toisen tuon mökkimiehen)kuinka todennäköistä on? Murehdinko turhaan, tämä ei ole provo.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 5.30 ei voi tulla raskaaksi.

Vierailija
2/10 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukutiskerron päivillä kyseinen tapahtui? Alkukierrosta/loppukierrosta? Sekstailitko siellä myös miehesi kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämähän on raiskaus...ilmoita poliisille!!

Vierailija
4/10 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan minäkin aloittaisin rikosilmoituksesta. Toki tietysti puhut asian puolisosi kanssa.

Lääkärin kanssa kannattaa jutella myöskin; sukupuolitesteihinhän sitä kannattaa mennä.

Vierailija
5/10 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto!!!

Vierailija
6/10 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se varmaan raiskaus, mutta olin itse jo aika selvä ja tajusin mitä tapahtuu.

En voi kuvitellakaan kertovani miehelleni kai?

Rakasteltiin myös mieheni kanssa samana päivänä ja sitä edeltävänä. Kierron 11pv, on kyllä yritetty lasta 7kk,joten

mies on ihan onnensa kukkullooilla.

Toisaalta mietin miksi kertoa jos vaikka emme saisikaan koskaan lapsia enää. Mitä väliä, mutta voinko elää asian kanssa.

Onko kohtalotovereita?

Iloitsen vauvasta mutta itken samalla, raskaana viikolla 12.

Vierailija
7/10 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomasit että mies ei ole omasi niin mikset tehnyt mitään vaan annoit vieraan miehen jyystää sua?? Pakko olla provo...

Vierailija
8/10 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä sitä mietinkin koko ajan.

meillä ollut riitelyä jne. mieheni kanssa. Tämä lapsen teko ottanut voimille ja miehen yrityksessä ei mene hyvin.

En tiedä miksi annoin tapahtuneen tapahtua

Vierailija
9/10 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolle kakkosen kommentille. Ymmärrän että tämä on vakava aihe, mutta en silti usko että tämä olisi tosi tarina. Jos nyt olisikin, niin etköhän tiedä sisimmässäsi kuinka edetä...

Vierailija
10/10 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette jo 7 kuukautta yrittäneet raskautumatta, niin veikkaisin, et lapsi oln tuon toisen miehen. Itse lähtisin täsät liikkeelle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä