Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 168/68 mitat omaava nainen läski? Mies kun tuumasi

Vierailija
25.07.2010 |

että ei halua minua mukaan illanviettoon kun olen niin lössähtänyt ja jotain pitäisi tälle painolle tehdä. Ja tämä ei ole provo, jos sitä luulet. Tiedän kyllä että painoa on parin vuoden aikana tullut 10kg lisää, utta en ole itseäni ihan lihavana vielä pitänyt...

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon!

Vierailija
2/48 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mitat mitkä hyvänsä niin ei tuollaisia kommentteja pitäisi suustaan päästellä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden mielikuva noiden mittojen ihmisestä. t.ap

Vierailija
4/48 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksilläkin ihan normaalipainoinen olen. Toki vyötärällä on löysää lapsensaannin jäljiltä, mutta jossain määrin eletty elämä saakin näkyä.

Miehesi on pöljä.

Vierailija
5/48 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks miehes on noin m*****? Jotain hampaankolossa?

Vierailija
6/48 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 10 kg läskiä lisää parissa vuodessa on paljon. Mieti: kannat enemmän kuin 10 (litran) maitotölkin verran löllää enemmän jokaisella askeleella, kuin ennen!

Itse olen hiukan sinua pidempi, ja kyllä parikin kiloa näkyy.

Vierailija
7/48 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet parissa vuodessa ihan vain lihonut 10 kg niin varmaan tiedät hyvin itsekin, että voisit olla hoikempikin. Ruumiinrakenteesta on kiinni, miten "lihava" noilla mitoilla olet.

Itse olen 167/53 ja ihan sopiva näin.

Vierailija
8/48 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kerro.

Toinen on tuolla pituudella 73 kg ja timmiä lihasta ja toinen 62 kg ja perä lyllyy aina tiellä.

Kyllähän noilla mitoilla pitäisi olla ihan Ok, mutta vartalon muodot ovat tapauskohtaisia.

Jos olet lihonut 10 kg, on se melkein 20 % lisää painoa. Se on aika paljon se.

Toki en tiedä, olitko lähes anorektinen sitä ennen.

Vierailija
9/48 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tavoitteena on 62 kg, sitten minulla ei ole sitä ylimääräistä ihraa ympärilläni kovin paljon.

ei nuo mitat periaatteessa läskiä tarkoita, mutta jos se ylimääräinen on samalla tavalla kuin minulla oli/on niin ei se kovin kaunista ole :(

Vierailija
10/48 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/48 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla mitoilla voisit olla erittäinkin timmi, mutta jos olet lihonut lyhyessä ajassa 10 kiloa niin tuskin se kaikki lihasta on. Miehesi saattaa tosin reagoida myös painovoiman vaikutukseen, jota ei kukaan pääse pakoon eli hän vertaa sinua ehkä nuorempaan itseesi eikä tajua, että ihminen muuttuu vanhetessaan.

Vierailija
12/48 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin liikuinkin todella paljon. Pari viime vuotta on mennyt sitten lähes liikkumatta, miehen työn vuoksi en ole pahemmin salille ym päässyt kun lapsia ei voi yksin vielä kotiin jättää. Harmittaahan painon lisääntyminen itseäni ja tänä kesänä olen taas liikkumisen aloittanut, kun miehen työtkin ovat normalisoituneet. Tuohon 51kg:n tuskin enää pääsen, sellainen 58-60kg tuntuisi sopivalta. t.ap

Vierailija
13/48 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka painaisit 200 kg miehesi ei moista saisi sanoa. Taitaa olla joku toinen syy ettei halua sua mukaan illanviettoon, tai sitten on edelleenkin idiootti.

Mä tekisin heti stopin moiseen, se tuskin muuttuu ikinä parempaan suuntaan, vaikka 10 kg laihtuisitkin.

Vierailija
14/48 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös lihonut kymmenisen kiloa suunnilleen vuodessa, ollen nyt 165cm ja 70 kg. Peilistä katsoo vähän pyöreähkö nainen, ja painoindeksin mukaankin minä olen jo lievästi ylipainoinen. (mitä sä et kuitenkaan ole). Mä olen aloittanut taas liikunnan ja vähentänyt herkkuja. Hiljalleen toivon saavani sen 10 kg pois, ehkä ensi kesään mennessä...

Mieheltäsi oli kyllä törppö kommentti.

Vierailija
15/48 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 162 cm ja melkein 90 kg. Hänellä on todellisuustaju ihan hukassa, jos sinä olet hänestä levähtänyt...

Vierailija
16/48 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka painaisit 200 kg miehesi ei moista saisi sanoa. Taitaa olla joku toinen syy ettei halua sua mukaan illanviettoon, tai sitten on edelleenkin idiootti. Mä tekisin heti stopin moiseen, se tuskin muuttuu ikinä parempaan suuntaan, vaikka 10 kg laihtuisitkin.

No kyllä mun mielestä asiallinen huomautus toisen painon lisääntymisestä on ihan paikallaan. Se kun vaikuttaa jo terveyteenkin. Se, että miten sen tekee on asia erikseen. Ja kommentoida voi mielestäni myös sitä, että painoa on alkanut kertymään ja että jotakin vois asialle tehdä.

Vierailija
17/48 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka painaisit 200 kg miehesi ei moista saisi sanoa. Taitaa olla joku toinen syy ettei halua sua mukaan illanviettoon, tai sitten on edelleenkin idiootti. Mä tekisin heti stopin moiseen, se tuskin muuttuu ikinä parempaan suuntaan, vaikka 10 kg laihtuisitkin.

No kyllä mun mielestä asiallinen huomautus toisen painon lisääntymisestä on ihan paikallaan. Se kun vaikuttaa jo terveyteenkin. Se, että miten sen tekee on asia erikseen. Ja kommentoida voi mielestäni myös sitä, että painoa on alkanut kertymään ja että jotakin vois asialle tehdä.

Epäasiallinen huomautus siis.

Vierailija
18/48 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee olla avoin.

Kyllä toisen perseen leviämin voi vituttaa.

Eikä se ole kenenkään muun päätettävissä, vituttaako jotain toisen perseen leveneminen. Jos vituttaa niin pitää sanoa.

Kohteliainta olisi olla lihoamatta.

Koittakaan ymmärtää, että tuo lihominen tässä on se asia, ei se että joku mies kommentoi sitä. jos ei nainen olisi lihonut 10 kg vaan laihtunut 4 kg, olisi tuskin tätäkään aloitusta.

Se on tietysti totta, että parisuhteessa pitä olla hienovarainen ja kohtelias ja toista kunnioittava.

Vierailija
19/48 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee olla avoin.

Kyllä toisen perseen leviämin voi vituttaa.

Eikä se ole kenenkään muun päätettävissä, vituttaako jotain toisen perseen leveneminen. Jos vituttaa niin pitää sanoa.

Kohteliainta olisi olla lihoamatta.

Koittakaan ymmärtää, että tuo lihominen tässä on se asia, ei se että joku mies kommentoi sitä. jos ei nainen olisi lihonut 10 kg vaan laihtunut 4 kg, olisi tuskin tätäkään aloitusta.

Se on tietysti totta, että parisuhteessa pitä olla hienovarainen ja kohtelias ja toista kunnioittava.

Saanko pyytää miestäni värjäämään hiuksensa, kun on jo nelikymppisenä harmaantunut? Mua se nimittäin vituttaa, että mieheni näyttää vaari-ikäiseltä. Samoin sen rypyt on kauheaa katseltavaa, mutta ei suostu käyttämään ryppyvoidetta.

Vierailija
20/48 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

entinen mieheni kommentoi lihomistani sanoen että jos hankittaisiin koira, sinun olisi pakko lähteä sinne lenkille. Minusta se oli kannustavaa kommentointia. Jos olisi sanonut että ei halua lähteä kanssani illanviettoon, koska olen läski olisin kyllä vetänyt koko kesäkeiton nenääni.