Onko 168/68 mitat omaava nainen läski? Mies kun tuumasi
että ei halua minua mukaan illanviettoon kun olen niin lössähtänyt ja jotain pitäisi tälle painolle tehdä. Ja tämä ei ole provo, jos sitä luulet. Tiedän kyllä että painoa on parin vuoden aikana tullut 10kg lisää, utta en ole itseäni ihan lihavana vielä pitänyt...
Kommentit (48)
mutta jos tuo paino ei ole tullut lihaksista vaan lähinnä läskistä niin kyllähän se löysä näkyy.
48-52kg 168cm naiselle on LIIAN VÄHÄN, ALIPAINOINEN. Ite oon 168cm ja 68kg, ja on mussakin läskiä, mutta moni on mua sanonu laihaks ja moni on kommentoinu että olen todella hyväkroppainen. Mun mielestä ei oo tavote, että kropassa ei oo lähes yhtään rasvaa, eikä se aikuisella naisella oo ees kovin kaunista. Toki kiinteys on hyvä, ja sekin kaunista, mutta kauniimpaa jos on muotoja niinkuin naisellisuuteen kuuluu. Tisseistäkin suurin osa on rasvaa! Ei niistäkään lihaksilla dd-kuppia saa. Ap, miehes on sika. Jonkun mielestä tollanen kommentointi on asiallista, mun mielestä toi on ala-arvosta ja kaikkea muuta kun kannustavaa. Ja jollekin joka puhui että kilo vuodessa on liikaa: mun paino saattaa heitellä viikossa +/- 2,5kg. Kuitenkin pitkällä aikavälillä pysyy samassa. Kilo saattaa tulla jo turvotuksesta menkkojen aikana, tai suolasesta ruuasta yhtenä iltana. Pöh. Typeriä ihmisiä. Ap, sinulla on täysin normaalit mitat. Ja vaikka perse roikkuisi polvitaipeissa, miehesi tapa kommentoida oli todella sikamaista. Mieheni oli ylpeä minusta ja piti minua kauniina kun olin synnytyksen jälkeen päälle 90kiloinen. Toki hän kannustavasti oli mukana projektissani päästä kiloistani eroon, ja pääsinkin. Jos tollasta kommenttia olisi tullut, olisin syönyt itteni satakiloiseksi.
sittemmin tuli juuri tuo 10kg lisää ja tokihan mies muistaa miltä näytin 8 vuotta sitten ja välillä siitä mainitsee. Mutta siihen on 2 vastausta:
1) ensinnäkään mies itsekään ei ole entisissä mitoissaan vaan massaa on 20kg enemmän kuin tavatessamme. Eli pata kattilaa soimaa!
2) Olen itse ihan tyytyväinen peilikuvaani, ja painoni on ollut näissä lukemissa viimeiset 5v, joten tämä nyt vaikuttaa olevan "aikuispaino" minulle (ikää nyt 29v), jossa oloni on mukava. Mun itsetunto ei onneksi ole kiinni miehen tai kenenkään muun mielipiteistä.
Joten ap, katso peiliin ja mieti, oletko itse tyytyväinen. Jos vastaus on kyllä, viittaa kintaalla tuollaiselle miehelle. Jos ei ja painoa tulee aina vaan lisää, tee jotain =)
minulle sopiva paino olisi 60-62 kg, ettei olisi läskiä.
Mutta pointti tässä ei olekaan sinun normaalipainoisen naisen lievä pyöristyminen, vaan miehesi äärimmäinen typeryys!
Eli miehesi rakastaa vain ulkokuorta eikä sinua? Olet valinnut väärän miehen! Onko miehesi itse täydellinen?
Jätä hänet, kelpaat kelle vaan niinkuin Juha Tapio laulaa!
Se on tärkein asia! Oli miten tahansa niin kovin ajattelematon miehesi on.. Enkä kyllä ikinä usko, että ylipaino oli alkuperäinen syy.
Mä olen 166/66 nyt, kun olen pudottanut painoa 7kg, vielä 3-4kg olis tavoitteena. Mies rakastaa mun kroppaani ja kehuu mua joka päivä. Itse en ole ihan vielä tyytväinen, mutta melkein jo. Mies taas juttelee jo, että kuihdun kohta olemattomiin eikä saa musta enää hyvin kiinni =) Tavatessamme olin TODELLA pieni, vain 52kg ja se on mun vartaloon aivan liian vähän, nyt olen nainen.
että enpä olisi halunnutkaan mukaan, kun jatkot tuollaisten jälkeen ovat niin tylsiä-etenkin siksi, kun sulla on NIIN lössähtänyt vehje ;D
En todellakaan ole läski, enkä olisi vaikka pari kiloa lihoisinkin. Jos sen sijaan laihtuisin, käyttäisin pienintä vaatekokoa, jota kaupoissa yleensä on tarjolla.
Mitä vaatekokoa sinä ap käytät? 38? Et takuulla ole läski.
en tosiaankaan ihannemitoissani. Naytan paremmalta n. 60 kg painavana.