Onko 168/68 mitat omaava nainen läski? Mies kun tuumasi
että ei halua minua mukaan illanviettoon kun olen niin lössähtänyt ja jotain pitäisi tälle painolle tehdä. Ja tämä ei ole provo, jos sitä luulet. Tiedän kyllä että painoa on parin vuoden aikana tullut 10kg lisää, utta en ole itseäni ihan lihavana vielä pitänyt...
Kommentit (48)
Mutta se ei mitenkään oikeuta miestä sanomaan ettei halua sinua mukaan illanviettoonsa!! Miksi kuuntelet noin tylyä kommenttia? Tuskin sinä kieltäisit miestäsi tulemaan illanviettoosi jos tämä lihoaisi 10kg..
Jätä mies, laihduta 15kg ja naura itseksesi miehn typeryydelle.
saman verran, mutta olen 180 senttiä pitkä ja minullakin on muutama röllykkäkilo liikaa. Et varmasti ole läski, mutta onhan niitä kiloja aika paljon suhteessa pituuteesi. Mutta voihan niistä asioista kauniimminkin sanoa.
Uskomatonta mitä kukkakeppejä ihmiset haluaa olla!
Itse olen myös 168 cm ja tavoitepainoni on 68-70, tiukahkoa lihasta. Nyt 75 kiloa ja ihan ok olen nytkin.
olen 168cm ja 58kg ok painonen..jos tulisi 10kg lisää niin olisin kyllä läski=)
ja itse oon painanut viimeisillään raskaana 66kg, joten mulle tuo paino olis normaalissa tilassa liikaa. Itselläni 3 lasta ja urheilen sännöllisesti.
mitkä ovat olleet miehesi mitat seurustelun aloitaessa ja nyt?
mutta en ihmettele että miehesi kuitenkin on asian huomannut, jos olet kerran lisäkiloja kerännyt sen 10kg. Saisihan tuosta painosta pois ottaa sen 10-14kg ruumiinrakenteesta ja muusta riippuen.
No et todellakaan ole läski tietenkään. Ja vaikka olisitkin parikymmentä kiloa painavampi, niin ei kai se estäisi osallistumasta illanviettoon :D Täysin järjetön asenne. Ja ettei tule kuva, että täällä jotenkin omista lähtökohdista normaalipainoa puolustellaan, niin olen itse hoikka 178cm ja 64kg. Jonkun synnytyksen jälkeen olin 15kg isompi ja olin kyllä sain viettää iltaa :D Voi himpskatti, mitä ongelmia miehelläsi on. Ei tuo nyt ainakaan kannusta urheilemaan. Ärsyttää.
Itsellä on turpea olo, kun painan nyt noin 62 kg (pituutta 166 cm). 60 kg olis mulle hyvä, mieluusti vähän allekin. Ennen lapsia painoin 57-58 kg, urheilin paljon, ja olin oikein tyytyväinen itseeni. Mulle tuo 4-5 kg on tullut kuitenkin 7 vuodessa, ja jos se olis tullut lyhyemmässä ajassa, olisin todella huolissani.
Kysymys siis kuuluukin; onko ap:n paino nousu- vai laskusuunnassa? Jos painosi jatkaa kasvamista tuohon tahtiin, niin olet ennen pitkää lihava. Ja mitä enempi läskiä on kertynyt, sitä vaikeampi on saavuttaa normaalipaino.
Kiloja tulee vuosien mittaan, mutta se vauhti on mun mielestä avainkysymys. Kilo per vuosikin on liikaa, sillä kukapa nyt eläkkeelle haluaa siirtyä ihan punkerona? En minä ainakaan!
silloin liikuinkin todella paljon. Pari viime vuotta on mennyt sitten lähes liikkumatta, miehen työn vuoksi en ole pahemmin salille ym päässyt kun lapsia ei voi yksin vielä kotiin jättää. Harmittaahan painon lisääntyminen itseäni ja tänä kesänä olen taas liikkumisen aloittanut, kun miehen työtkin ovat normalisoituneet. Tuohon 51kg:n tuskin enää pääsen, sellainen 58-60kg tuntuisi sopivalta. t.ap
olet siis lihonut tapaamisestanne 16kg! Kyllä se todellakin näkyy! Et nyt lihava sinänsä ole edelleenkään, mutta siis todellakin jos miehesi on sinuun noinkin hoikkana tutustunut, niin kyllä se varmaan häntä hieman harmittaa jos nyt olet 16kg lihavampi!
Ja mielestäni näistä asioista tulee puhua parisuhteessa. Ihan lihomisesta ja harmaantumisesta ja repsahtamisesta. Vanheneminen on sellainen asia mille ei voi mitään, mutta hiukset voi värjätä, pitää itsensä hoikkana ja laittautua. Tämä koskee parisuhteen kumpaakin osapuolta, kyllä puolisolla on oikeus vaatia toista pitämään itsestään huolta!
Et tietenkään ole sanan varsinaisessa merkityksessä läski, mutta ymmärrän, että parisuhteessa toisen lihominen harmittaa.
On kuitenkin todella moukkamaista tuo, että kieltäytyy illanviettoon lähtemästä. Itse tuskin voisin olla suhteessa tuollaisen miehen kanssa.
Eli kävele enemmän,vältä hissiä!!
Mielestäni miehesi kommentti kertoo vain hänen huonosta itsetunnostaan.
Sitä paitsi olet normaalipainoinen, painoindeksisi on noin 24.1.
Älä ainakaan miehen takia laihduta. Olet normaalipainoinen.
Naiselle 168 cm pituuteen terve paino on 48-52 kg. Yl 60 on ylipainoa aina ja voit todeta sen puristelemalla kylkiäsi.
lievä ylipaino, BMI 29
_---------------
ap:llä normaali BMI
Pitäisin itseäni laihana noilla lukemilla.
Itse painan lähes 80 kg samalla pituudella, ja mies ei valittele, vaan kehuu kauniiksi :)
Laihduttaa toki aion, mutten 70 kg laihemmaksi, koska silloin katoavat kokemukseni mukaan rinnat ja kaunis lantion kaari.
Kyllä miehelläsi mättää nyt joku ihan muu asia, kuin ulkonäkösi. JSSAP...
Itse olen 170/70 ja tosiaankin koen ja näen(!) olevani läski. Ei mua kyllä hoikaksi voi kutsua hyvällä omalla tunnolla. Sellainen 65kg olisi mulle jo ihan ok, ettei liikaa pullottaisi makkaroita sieltä täältä.
Laihdutin 8 kg ja vieläkin tuntuu, että pisäis saada pari kiloa pois. En toki pitänyt itseäni 168/68 mitoissa lihavana, mutta tiesin kyllä, että peppu on levinnut... Miehen kommentti oli sinänsä asiaton. Asian voi ilmaista paremminkin.
ja siitä mihin tuo mainitsemasi 10kg on kertynyt. Itse olen 172cm ja painan tällä hetkellä 66kg ja mielestäni pudotettavaa olisi. Olen joskus ollut 58kg, jolloin olin mielestäni liian hoikan näköinen, joten ehkä 62kg olisi hyvä minulle.
Mutta riippuu siis tosiaan ihan minkälainen vartalosi on, joku voi painaa saman verran kuin minä, olla 10cm lyhyempi ja näyttää hyvältä!
Sellainen huomio vielä, että jos laihdutat, niin tee se itsesi vuoksi. Teillä ei taida olla suhteessa kunnioitusta tippaakaan! :(