Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Tylsimmät/typerimmät Facebook-statuspäivitykset?

Vierailija
25.07.2010 |

Ja tämä gallup vain ko. sivustoa seuraaville, ja ehkä vähän leikkimielelläkin :)

Minunkin mielestäni jokainen kertokoon siellä, mitä haluaa, heidäthän voi poistaa jos ei kiinnosta, mutta millainen päivitys saa sinut hymähtelemään/pyörittelemään silmiä/repimään hiuksia päästäsi tms.?

Kommentit (141)

Vierailija
101/141 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ärsyttää, joilla on aina vain negatiivisia asioita kerrottavana. Ihan uskomatonta miten jotkut ihmiset saavat positiivisetkin jutut käännettyä negatiiviseksi. Säälittää sellaisen ihmisen elämä.

Jostain syystä mua ärsyttää myös yksi aviopari, jotka kirjoittava vain positiivisia asioita. Aina on kaikki ihanasti ja vauvakin on niin super ihquli 24/7. Koskaan ei väsytä ja aina siivotaan yhdessä. Mulla on ihan hyvä aviomies ja perhe-elämäkin sujuu, en tiedä miksi heidän kommentoinneistaan nousee karvat pystyyn. Tuntuvat jotenkin niin epäaidoilta. Mutta toisaalta, jos asiat ovat niin hyvin, niin onnea heille!

Vierailija
102/141 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut laittaa pelkkää treeniä

-salille

-lemkille

-olipa huippu lenkki

-fillaroimaan 100km

-olispa jo maratooni

-jumpalle

-oli uimassa 2km

Lisäksi marisijat, joilla ie ikinä mikään hyvin.

Sekä yhdys sana vammaset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/141 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kolme ärsyttävää fb-kaveria, tai siis heidän päivityksensä ärsyttää. Yhdellä ei ole koskaan mikään hyvin, ainaista valitusta. Toinen taas selostaa vain treenaamisiaan: 10km lenkki, zumbaa, punttista, uintia... Kolmas laittaa aina niitä "kopio tämä statukseesi"-juttuja.

Vierailija
104/141 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne joutuu jos limaista flirttailua miespuolsiten fb-kavereiden kanssa, ainaista 'ihanaa mökille kunhan on 7 koneellista pyykkiä pesty ja huusholli imuroitu' tai 'kopioi tämä statukseesi'.

Muuten saa kaikki kukat kukkia ja nääkin pääsee välillä kokeilemaan etusivua ;-)

Vierailija
105/141 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri päivitti lähinnä ryyppäyskertomuksiaan.

-Oispa jo viikonloppu, pääsee ryyppäämään

-viikonloppuna vedetään sitten sellanen satsi viinaa että huh huh

-ketkä tulee meille ryyppäämään

-onpa muuten krapula!

-oli ihan huippu dokausreissu, ens viikonloppuna uudestaan!

Hermo meni siinä vaiheessa, ku alkoi kertoa enemmän seksielämästään. Poistin kaverilistalta.

Vierailija
106/141 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle-tapahtui-tänään-jotain-ihanaa-mutten-vahingossakaan-kerro-mitä

Ja sitten siihen inside sisäpiiri kommentoi: Ihanaa! Olen niin iloinen sun puolesta"

Myös kopioi nämä statukseesi -jutut on yleensä ärsyttäviä. Ja ne valittajat, aargh. Ei kai siinä mitään jos joskus valittaa mutta yleensä se on päivästä toiseen samaa.

Vierailija
107/141 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin "Nyt menee hermot" tai pelkkä hymiö :(

Vierailija
108/141 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi frendi kirjoitti jotenkin näin, että "Niin kauan kun ostamme 300 euron huppareita Jenkeistä, emme käy Lidl:ssä ostamassa ruokaa"

Menin ihan punaiseksi myötähäpeästä kun luin tuon.

Vierailija
109/141 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin " jos sinulla on maailman paras lapsi, niin kopioi tämä sadalle kaverille".

evvk.

Vierailija
110/141 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän niitä kavereille kopioida, vaan kaverit kopioi niitä typeryyksiä:D Anteeksi, vissiin unta pallossa vielä.

Vierailija
111/141 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi frendi kirjoitti jotenkin näin, että "Niin kauan kun ostamme 300 euron huppareita Jenkeistä, emme käy Lidl:ssä ostamassa ruokaa" Menin ihan punaiseksi myötähäpeästä kun luin tuon.

Vierailija
112/141 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka on existä tai alituisia vihjauksia exien kusipäisyyteen. Sellaiset kertoo lopulta vaan tyyppien omista ihmissuhdetaidoista. En jaksa lukea toisten parisuhdeongelmia. Eräs opiskelukaverimies haukkuu alinomaa exäänsä joka on yhteinen tuttumme ja osa päivityksistä menee aika alatyylisiksi "näin tänään erään erittäin vastenmielisen näyn...", "eräälle näyttää nykyisin herkut maistuvan...kröhöm" jne. Noloa! Terkkuja niille jotka tunnistaa. :)

Vierailija
113/141 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on maailman ihanin mies,sisko, veli, äiti, isä, lapset/poika tyttö ja jos sullakin on niin kopioi tämä statukseesi ja näytä se koko maailmalle! Vähäks ihquu!!!

Ja "Tänään on siivottu, leivotttu, ja nyt odotetaan maailman ihaninta rakasta töistä kotiin ja sit mennään saunaan"-jutut

Voi vittu! Vaikka mulla onkin maailman ihanin perhe ja mies ja lapsi niin ei mun tarvi sitä fb:ssa kertoa. Ja kyllä mä siivoan ja leivon yms. mut ei mun SITÄKÄÄN tarvi kertoa kaikille tutuille/puolitutuille fb:ssa... AARRGHHHH!!!!

Vierailija
114/141 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi fb-kaveri, jonka täytyy kokoajan leuhkia rahoillaan ja ostoksillaan. Tiedän, että kaveri on vielä ihan persaukinen tyyppi, mutta leuhkii aina sen minkä ehtii. Säälittävä tyyppi. Kokoajan pitää hokea tyyliin: taas paloi seteleitä, tontut hyppii tilillä, ostin jonkun kodinkoneen ym. ym. Kaiken huippu on, että yleensä nämä kodinkoneet, joita hän ostelee, on jotain käytettyjä vempaimia, joilla normaali ihminen ei edes viitsisi leuhkia.

Vierailija
115/141 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivitykset, joissa kaikki on aina niin mahtavaa ja reipasta, että!

Ja sen vastapainoksi kysynkin, että tarkentakaas te, joita valittaminen ärsyttää, että millaisesta valittamisesta on kyse? Itse nimittäin tavallaan harrastan välillä jonkin sortin valittamista, mutta vedän sen joko överiksi (tyyliin tänäänkään ei juostu 10 km:n lenkkiä, leivottu pullaa, tehty suursiivousta ja käyty manikyyrissa) tai muuten vain pilke silmäkulmassa tai itseironisesti kommentoin elämän hassuja kommelluksia. Mutta nämäkin vissiin joku voi tulkita valittamiseksi?

Vierailija
116/141 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tyyliin

"Kaunis ilma tänään"

"Onpa taas lämmintä"

"Ihana ilma"

"Kyllä tuulee"

"Se on sitten perjantai"

"Sunnuntaita vaan"

Ja ärsyttävimpiä ovat kirjoitusvirheitä pursuilevat statukset.

Vierailija
117/141 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkaamisesta ja ruokavaliosta jne. Yksi kaveri päivittää oman liskon syömiset, juomiset ja kakkaamiset ja nukkumiset, voi helkkari että meinaa mennä hermo

Vierailija
118/141 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen vastapainoksi kysynkin, että tarkentakaas te, joita valittaminen ärsyttää, että millaisesta valittamisesta on kyse? Itse nimittäin tavallaan harrastan välillä jonkin sortin valittamista, mutta vedän sen joko överiksi (tyyliin tänäänkään ei juostu 10 km:n lenkkiä, leivottu pullaa, tehty suursiivousta ja käyty manikyyrissa) tai muuten vain pilke silmäkulmassa tai itseironisesti kommentoin elämän hassuja kommelluksia. Mutta nämäkin vissiin joku voi tulkita valittamiseksi?

Mua ei haittaa sellainen itseironinen valittaminen, päinvastoin, ironia on oikein viihdyttävää statuksissa :)

Mutta jatkuva valittaminen ärsyttää, yleensä niistä on ironia kaukana. Joillain vaan on kaikki aina huonosti, mikään ei koskaan hyvin. Sellainen on pidemmän päälle rasittavaa. Vastaavasti jatkuva hillitön ihanuus-naminami-pusipusi.... -statustelu *oksennus* rasittaa.

Vierailija
119/141 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikista omituisinta statustelua on:

"Huomenta!"

"Hyvää yötä!"

Viettääkö nämä tyypit koko päivänsä päivystäen fassessa, olettaen kaikkien muidenkin niin tekevän? :D

Vierailija
120/141 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt Ville heräsi klo 9.30.

Ketä kiinnostaa??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme