G: Tylsimmät/typerimmät Facebook-statuspäivitykset?
Ja tämä gallup vain ko. sivustoa seuraaville, ja ehkä vähän leikkimielelläkin :)
Minunkin mielestäni jokainen kertokoon siellä, mitä haluaa, heidäthän voi poistaa jos ei kiinnosta, mutta millainen päivitys saa sinut hymähtelemään/pyörittelemään silmiä/repimään hiuksia päästäsi tms.?
Kommentit (141)
Raivostuttavaa on ku eräs laittaa joka päivä nimipäivää viettäneiden nimet ja niiden nimien alkuperän/tarkotuksen. Ei aina kiinnosta mistähän se Ension nimi on lähtöjään, toisaalta taas tulee hyvä muistutus jos jollain tutulla on nimipäivä. Toinen sitten erityisesti humalassa jakaa kaiken maailman biisit youtubesta. Ja nämä toistuu ja toistuu. sama ihminen harrastaa uutisten jakamista
Ja kaikkien typerien kiertävien kuvien, vitsien, mietelauseiden ym jakaminen. Tai sitten jatkuva poliittinen ym propaganda.
ovat ainoa, mikä joskus ärsyttää. Sitten se, että valitetaan kaikesta. Minulla ei onneksi ole sellaisia kavereita, mutta joillain on, esim. pienten lasten äiti, joka valittaa koko ajan, kuinka lasten kanssa on rankkaa. En pystyisi lukemaan sellaista.
Minusta on kivaa lukea kaikkien viidenkymmenen kaverini päivityksiä, ovat ne millaisia tahansa. Jollain on vauva, jollai nkoira, joku juoksee, joku tekee innoissaan kotitöitä.
Minusta on vain hienoa, että he ovat huolineet minut kaverikseen.
Ja tiedän, että ne, jotka kehuvat puolisoaan, ovat oikeasti sellaisia, että arvostavat kumppaniaan.
Niin vaan täälläkin mussutetaan kirjoitusvirheistä sun muista, ja kerrotaan, kuinka "MINULLA ÄRSYTTÄÄ".
Opetelkaa ensin itse suomea ja tulkaa vasta sitten urputtamaan.
"Mulla ei kiinnosta."
Mikä se mulla oikein on?
omasta lapsestaan satoja ja taas satoja kuvia lataava kaveri. On rantakuvaa, kotikuvaa ilman vaatteita jne. Kuinka paljon tästä nyt ollaan puhuttu, ettei näitä kuvia lapsista vähissä vaatteissa kannata laittaa julkiseen levitykseen ??? Aika paljon.
Vähän ohi aiheen, mutta muutama (naispuolinen) fb-kaveri kirjoittaa väh. kahdesti viikossa seurustelukumppaninsa seinälle jotain yltiösiirappista paskaa tyyliin "Rakastansuasydänsydän! En vois elää ilman sua kulta sydän." Ei muuten, mutta nämäkin ovat aivan aikuisia ihmisiä, eivät enää mitään 18-vuotiaita jotka ovat seurustelleet 2vk. MIKSI tuota pitää näyttää kaikille fb-kavereille?
Myös ainainen marina ärsyttää. Toisilla ei tunnu olevan mikään koskaan hyvin. En muutenkaan pidä negatiivisista ihmisistä.
- Kotkaan
- Loviisaan
- Kotkaan päin
Yksi parikymppinen serkkupoikani päivittää jatkuvasti kahden kaupungin välillä tapahtuvaa liikkumistaan. Ei hajuakaan miksi kulkee eestaas ja miksi pitää ilmoittaa kumpaan kaupunkiin on milloinkin matkalla. Ei ikinä kirjoita muuta. Minä ihmettelen miksi otin hänet kaverilistalleni, en edes tunne koko jamppaa. Teksi mieli siivota kaikki sukulaiset pois.
tyyliin 3 koneellista pyykkiä pesty
imuroitu
kukat kasteltu
siis jos ko. henkilö ei päivitä mitään muuta kuin kodinhoidollisia tehtäviään...kotiäidit usein näin toimivat.todellisuudessa ostavat itselleen aikaa ja luvan surffailla netissä...
koko ajan puolisoaan ylistävät asiat ja rakkauslässytykset, SEKSIELÄMÄN ruotiminen, ainaiset lasten tekemiset, heruttaminen (odottaa, että asiasta kysellään enemmän kun pikkuisen vihjaistaan ja sitten ei voida kuitenkaan kertoa tai vastataan "kerron joskus").
Kyllähän näitä riittää, mut harvoin saan aikaiseksi poistettua ketään kaverilistaltani.
kaikki ne
- pohtii
- hui että!
- tosi iloinen!
ja tällaiset, pitäisi jaksaa vaivautua kysymään, että no mitäs. Ei jaksa.
Toinen supernolo on ne "kopioi tämä statukseesi jos blaablaallbaaa". Noloojaa!!! Teinitouhua.
-> kauppaan.fi
"huusholli siivottu, kaupassa käyty, 20 kilometrin juoksulenkki takana, lapset nukkumassa, nyt viiniä ja hyvää seuraa :)"
ARGH.
-jos on aina jotain valitusta/marmatusta
-jos on aina jotain yltiöpositiivista
-kaikista ärsyttävintä on sellainen epämääräinen päivitys, joka saa huolestumaan, mutta päivityksessä ei kerrota mistä on kyse. Joku kysyy kommenteissa, että mitä mitä? Vastaus on "En halua julistaa tällä areenalla, tuutko meseen?"
Tälle on oma termikin: vaguebooking:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Vaguebooking
Enpä muista typeriä päivityksiä nähneeni. Edes lenkki-/siivouspäivitykset eivät häiritse. Tylsäksi käy, jos samalla ihmisellä on päivästä toiseen samoja päivityksiä tai päivittää koko harjoituspäiväkirjansa.
Nicopetteri oppi ajamaan ilman apupyöriä jo 2-vuotiaana.
Tosin se raportoi elämäänsä kolmella eri tavalla:
Jokainen päivitys on tätä tyyliä: "Aamu pala syöty,nyt hiki lenkille uima rantaan"
Mulla on yksi kaveri joka ei koskaan kirjoita mitään. Tosin se raportoi elämäänsä kolmella eri tavalla:
Eli siis laittaa statukseensa joko yhden, kaksi tai kolme sydäntä, ei mitään muuta. Ja tästä pitäisi sitten vissiin päätellä, että mikä on rouvan nenänpään asento milloinkin =)
Jokainen päivitys on tätä tyyliä: "Aamu pala syöty,nyt hiki lenkille uima rantaan"
Mä haluan just, että ne muutamat kaverit, jotka tietää asiasta, saa siitä lisäinfoa. Kätevämpi laittaa facebookissa julkiseksi, kuin lähettää jokaiselle yksityisviestinä. Yleensä ne on mulla sellaisia juttuja, että jos jotakuta kiinnostaa, että mikä juttu tää on, niin saa kysyä. Ihan salaiset jutut laittaisin yksityisviestinä niille, joille asia kuuluu.