Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Tylsimmät/typerimmät Facebook-statuspäivitykset?

Vierailija
25.07.2010 |

Ja tämä gallup vain ko. sivustoa seuraaville, ja ehkä vähän leikkimielelläkin :)

Minunkin mielestäni jokainen kertokoon siellä, mitä haluaa, heidäthän voi poistaa jos ei kiinnosta, mutta millainen päivitys saa sinut hymähtelemään/pyörittelemään silmiä/repimään hiuksia päästäsi tms.?

Kommentit (141)

Vierailija
61/141 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jänskättää

- kävin suihkussa

- peukut pystyyn

- keitän kohta kahvit

- tänään siivosin talon katosta lattiaan, poimin 10 ämpäriä mustikoita, pesin ikkunat ja matot, kävin lenkillä, uin 10 km ja hiihdin 50km, askartelin lasten kanssa täydellisen replikan Eiffel-tornista, mitäs tekis seuraavaksi?

Vierailija
62/141 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään muu ei ärsytä niin paljon kuin ne muka-syvälliset ja runolliset nyyhky-kiertoviestit. Tyyliin:

"Näet kun hymyilen.

Luulet, että olen onnellinen.

Todellisuudessa

et tiedä paskaakaan minusta.

Olen sisältä murskana,

koska Afrikan lapsilla ei ole puuroa.

99,9% ihmisistä ei kopioi tätä viestiä statukseensa. He ovat liian tunteettomia välittämään. Kopioi tämä statukseesi ja osoita, ettet ole yksi heistä."

VOI TSIISUS. >:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/141 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla niitä harrastaa erityisesti kaksi kaveria. Mikä järki?

Kertokaa te, jotka harrastatte näitä inside-vihjailuja, että mitä te haetta niillä takaa???

Vierailija
64/141 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jotkut kirjottaa englanniks vaikka ei osaa koko kieltä !! No choise to bee whit he

Vierailija
65/141 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin 3 koneellista pyykkiä pesty

imuroitu

kukat kasteltu

siis jos ko. henkilö ei päivitä mitään muuta kuin kodinhoidollisia tehtäviään...kotiäidit usein näin toimivat.todellisuudessa ostavat itselleen aikaa ja luvan surffailla netissä...

"Laiska se töitään luettelee" sanoo vanha kansa.

Vierailija
66/141 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää tästä jos olet tosiystävä. Kerro yhdellä sanalla missä tapasimme. Jos et kerro, et välitä minusta. ARGH!!!!

Vierailija
67/141 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei yleensä hirveän helpolla varsinaisesti pistä vihaksi mikään, mutta en voi välillä olla pyöräyttämättä silmiäni lukiessani esimerkiksi eräänkin tutun päivityksiä, jotka on aina vain valitusta hänen terveydentilastaan. Varmaan hänellä on ihan oikeitakin vaivoja, mutta tuntuu, että on kyllä ainakin osittain luulosairas. Hän on esimerkiksi vakuuttunut siitä, että hänellä on paha kilpirauhasen vajaatoiminta, vaikka verikokeissa arvot ovat aina olleet normaalit.

Ja nämä täälläkin useaan otteeseen mainitut herutusviestit ohitan myös aina, ei jaksa vaivautua kyselemään, että mitä, kun joku laittaa statukseensa vain "?" tai "jännityksellä odottelen" tai "olen surullinen". Mulla on parikin tuttua, jotka laittaa näitä alvariinsa, ja sitten kun niiltä yleensä joku läheisempi kaveri kysyy, niin ne vastaa, että "kerron sulle kun nähdään". No tsiisus, miksi sitten laittaa julkiseksi kaikille kahdellesadalle fb-tuttavuudelle, että jotain on tapahtunut, jos se on hys hys -juttu, jonka voi kertoa vain lähimmille? :DD

Kaikkein typerimpiä ovat kuitenkin nämä nykyajan ketjukirjeet, eli nämä "jos välität minusta, kopioi tämä statukseesi. Tiedän kyllä, ketkä eivät laita". Tätä ei tarvinne edes selittää :D

Vierailija
68/141 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma Klo 13.45 "rakastan tua timpsukka"

Ma Klo 14.05 "voi vi**u mä sanon! Ilman miehiä ois vaan niin paljon helpompaa"

Ma Klo 19.45 "Muru tulee kohta tallilta kotiin ja sit mä niin rutistan sitä ja roikun siinä ku pikkulapsi

Vierailija
69/141 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite vihaan näitä kans jotka leuhkii omilla mur-mur-murmeleillaan tai muuten vaan jakaa turhapäivästä tietoa.

"Muru oli ostanu mulle ylläriks uuden puhelimen, se on niiiiiiiin ihana

Vierailija
70/141 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nyt eläinlääkärille miisa-kissan anaalirauhasten tyhjennykseen.."1 siis voi vattu meinas oksennus tulla.

Vierailija
71/141 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää ne, jotka oikeasti yrittävät päteä esimerkiksi lastensa onnistumisella tai tavaroiden ostamisella ja tiedän, että he todella yrittävät leuhkia. Minulla on selvästi yksi tällainen kaveri, muiden vastaavat raportit ovat minulle neutraaleja. Sama ihminen on myös negatiivisuuden perikuva kaikissa muissa asioissa, milloin mies on hirveä ja milloin palvelu on huonoa.

Minulla oli myös kaverina kotityöraportoija. Uskomaton litania joka päivä!

Yleensä tykkään nokkelista statuksista, huumorista ja ironiasta. Pitää osata nauraa itselleen, se on parhautta:)

Vierailija
72/141 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen äiti:

"Ihana päivä! Heti aamusta sain pestyä kuusi koneellista lapsukaisten vaatteita ja vieläpä silitin kaikki ja viikkasin kaappiin. Sitten olikin sopiva hetki ennen lounasta käydä puistossa reippailemassa ihanassa kesäsäässä, pieni sadekuuro piristi ihanasti ja lapsetkin viihtyivät mainiosti liukumäessä, keinuissakin kiikuttiin ja tehtiin makoisat hiekkakakut jne...jne...jne... Illalla lapsukaiset nukahtivat mukisematta sänkyihinsä heti Pikku Kakkosen jälkeen joten meillä jäi murun kanssa vielä koko ilta ihanaan yhdessäoloon sen jälkeen kun olimme ensin yhdessä kokkailleet ihanan makoisan illallisen...jne jne jne..."

Teiniangstia:

"VOIVITUNVITUNVITTUUUUUU.....!!!!!!##%%&"

Materialisti:

"Kyllä on pakko todeta, että Helsinki näyttää mahtavalta mereltä päin katsottuna, kun alla on oma uusi 20-metrinen huvijahti! :)"

Vierailija
73/141 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tänään onkin sitten edessä kaappien siivous."

"Kohta olen juonut aamukahvin ja sitten aloitan kaappien siivouksen."

"Piti lukea vielä lehti mutta kaappien siivous alkaa kohta."

"Huh, nyt olen siivonnut jo eka hyllyn ----> syömään."

"Kaappien siivous jatkuu kunhan olen päättänyt mitä laittaisi ruuaksi."

"Kohta laitan ruokaa ja sitten jatkan kaappien siivousta."

"Perunat kiehumassa. Kohta syön ja sitten kaappien kimppuun..."

"Söin ja taidan ottaa päikkärit ennen kuin jatkan kaappien siivousta."

"Hitsi, menipäs päikkärit pitkäksi, taidan jatkaa kaappien siivousta päivällisen jälkeen. Mitähän sitä laittaisi ruuaksi?"

"Makaronilaatikko uunissa. Sen voimalla kyllä jaksaa siivota kaapit loppuun!"

"Olipas hyvää makaronilaatikkoa, slurps ja nam! Sitten lenkille! Koko ilta aikaa siivota kaapit."

"Juoksin 27 kilometriä ja aikaa meni vaan tunti, olinpas reipas! Pakko mennä saunaan ennen kuin jatkan kaappien siivousta!"

"Kohta saunaan ja sitten siivoamaan kaappeja."

"Saunassa käyty. En kyllä taida enää viitsiä siivota kaappeja tänään, jatkan sitten heti aamulla!"

Tuliko asia varmasti selväksi?

Vierailija
75/141 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka laittaa esim. kaverin seinälle tapaamisen jälkeen "olipa kiva nähdä teitä tänään sydänsydän".. Eikait siinä, jos sitä ei uskalla toiselle päin naamaa sanoa, että olipa mukavaa ja otetaan joskus uusiksi...

Vierailija
76/141 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että jotkut vaihtaa profiilikuviaan usean kerran kuussa, on minusta älytöntä. Siinä kerätään vain tykkäyksiä ja sitä tekevät monesti varatutkin naiset, sekä miehet. Kummallista heruttelua minusta ja kielii ennen kaikkea huonosta itsetunnosta, jolle haetaan sitä pönkitystä tuolla lailla..

Etenkin ne "pose"-kuvat.Tsiisus.

Vierailija
77/141 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapas nyt sitten, minkälaisia päivityksiä te laitatte.

Vai olisiko fb jotenkin parempi ilman päivityksiä? Ja mikä olisi fb:n tarkoitus silloin?

En ymmärrä tuota valitusta. Jos ärsyttää, niin blokatkaa pois uutisvirrasta tai häipykää fb:sta.

Vai onko se niin, että omat jutut on aina ok mutta toisten ei...

Vierailija
78/141 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivityksiä:

"Aamulla salille, töiden jälkeen juoksemaan, liikunta on IHANAA!" (usein postaa itsestään kuvan "juoksu"lenkiltä, sellaisia duckface poseerauksia, ei vähääkään hikeä/punotusta kasvoilla, täydellinen meikki päällä ja hiukset ihan vimpan päälle)

"Salille, 4 h treeniä, jee!

"Mä oon treenannut joka päivä tällä viikolla, ihanaa, saan niin nää ylimääräiset kilot pois" (on jo valmiiksi alipainoinen)

"I love sports. Elämässäni parasta on urheilu!

"Päivän saldo: 2,5 h salilla, bodypump 1h, juoksu lenkki 1 h"

Tämä kaikki siis viikon sisään.

Vierailija
79/141 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostuttavaa on ku eräs laittaa joka päivä nimipäivää viettäneiden nimet ja niiden nimien alkuperän/tarkotuksen. Ei aina kiinnosta mistähän se Ension nimi on lähtöjään, toisaalta taas tulee hyvä muistutus jos jollain tutulla on nimipäivä.

Toinen sitten erityisesti humalassa jakaa kaiken maailman biisit youtubesta. Ja nämä toistuu ja toistuu. sama ihminen harrastaa uutisten jakamista

Vierailija
80/141 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi avo- tai aviopuolisosta pitää aina puhua "ukko"? Ärsyttää. Ja ärsyttää niin monet muutkin asiat aina siitä alkaen, ettei jotkut kirjoita koskaan mitään. Hölmö koko Facebook, paitsi siellä on oltava sen takia, että voi pitää kavereiden kanssa yhteyttä useimmiten yksityisviestein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä