G: Tylsimmät/typerimmät Facebook-statuspäivitykset?
Ja tämä gallup vain ko. sivustoa seuraaville, ja ehkä vähän leikkimielelläkin :)
Minunkin mielestäni jokainen kertokoon siellä, mitä haluaa, heidäthän voi poistaa jos ei kiinnosta, mutta millainen päivitys saa sinut hymähtelemään/pyörittelemään silmiä/repimään hiuksia päästäsi tms.?
Kommentit (141)
yksi kaveri, joka kirjoittaa tyyliin "jaa olis aamu, taas röihin" (ei edes töihin, prkl) ja sitten "Röistä kotiin, nyt ruokaa"
"ruoka syöty, nams, nyt suihkuun"
"suihkussa käyty, pitäis varmaan nukkua ni jaksaa huomenna taas röihin"
Ja aamulla sama uudestaan.. maailman pienimmistä asioista raporttia koko ajan.Sama ihminen laittaa koko ajan statuksia "vituttaa.com/jeejee.com/lenkille.com/saunaan.com" jne.
Lisäksi puhuu "meidän neidistä", joka on minusta rasittava tapa puhua tyttärestä. Parempi silti kuin "meidän prinsessa". Niin ja hän laittaa myös "jos sinulla on tytär joka on sinulle tärkeä blaablaablaa kopioi tämä statukseesi jne"-juttuja, argh. :D
On kyllä ihan ok tyyppi, mutta joskus harmittaa nuo :D Ei kuitenkaan niin paljon että haluaisin ottaa pois.
Muita rasittavia juttuja on liian henkilökohtaisten juttujen kertominen (olipa hyvää seksiä, nyt jälkkäriksi jäätelöä kullan navasta!) ja myös erään tutun jeesuspäivitykset (jeesus pelastaa - sinutkin!)
meillä on taatusti sama kaveri. Sen jutut on muuten 5päivää viikossa jotain "röihin" liittyvää. ja joskus tulee tuo saunaan.com. =) Ärsyttää muuten mullakin...
Sun kaveri on kommentoinut omaa kaveriaan?
Vain silloin se näkyy, jos se kaverin kaveri on myös sinun kaverisi.
tai statuspäivityksiään tai kuviaan tai.... Kannattaa oikeasti käydä laittamassa oma profiili suojatuksi ettei puoli maailmaa näe teidän päivityksiä.
Mun mielestä on tylsimpiä nämä lainatut muka-hauskat. Ja jos joku raportoi joka saamarin tekemisensä stauksissa heräämisestä alkaen.
Mua ei häiritse valittaminen eikä ylipositiivisuuskaan ellei ne ihan kroonisia ole jollain kirjoittajalla. Mun kaverilistalla ei ainakaan löydy kroonista valittajaa tai yliposiitivisuuskirjoittelijaakaan.
sellaiset päivitykset ovat hyviä, joissa voi olla ihan todellista asiaa tai tapahtumia, mutta ne on kerrottu hauskaan tyyliin (ei tarvitse edes liiotella tai kaunistella). Mutta monet ovat niin tylsiä ihmisiä, että eihän heidän statuksensakaan voi olla muuta kuin "join viiniä, menen saunaan", "tulin töistä, syön ruokaa"- tyyppisiä.
meillä on taatusti sama kaveri. Sen jutut on muuten 5päivää viikossa jotain "röihin" liittyvää. ja joskus tulee tuo saunaan.com. =) Ärsyttää muuten mullakin...
Tuo kyseinen henkilö asuu Keski-Suomessa. Kiva ihminen ja kyllä kiinnostaa mitä hänelle kuuluu, mutta tyyli on vaan niin vieras itselle.. Huoh. :D
Eipä silti, saahan ihmiset toki kirjoittaa mitä tahtovat, ja muut saa sitten ärsyyntyä jos huvittaa. :D
72 olin kait.
se, että kirjoitetaan mässäilevästi jo syödystä/kohta syödystä ruuasta ja päälle NAMSKIS tai . Inhottavaa jakaa tollanen asia, että on juuri himokkaana työntänyt naamareikäänsä jotain tavaraa.
Hyi saatana.
Ja sen vastapainoksi kysynkin, että tarkentakaas te, joita valittaminen ärsyttää, että millaisesta valittamisesta on kyse? Itse nimittäin tavallaan harrastan välillä jonkin sortin valittamista, mutta vedän sen joko överiksi (tyyliin tänäänkään ei juostu 10 km:n lenkkiä, leivottu pullaa, tehty suursiivousta ja käyty manikyyrissa) tai muuten vain pilke silmäkulmassa tai itseironisesti kommentoin elämän hassuja kommelluksia. Mutta nämäkin vissiin joku voi tulkita valittamiseksi?
Mua ei haittaa sellainen itseironinen valittaminen, päinvastoin, ironia on oikein viihdyttävää statuksissa :)
Mutta jatkuva valittaminen ärsyttää, yleensä niistä on ironia kaukana. Joillain vaan on kaikki aina huonosti, mikään ei koskaan hyvin. Sellainen on pidemmän päälle rasittavaa. Vastaavasti jatkuva hillitön ihanuus-naminami-pusipusi.... -statustelu *oksennus* rasittaa.
"viettää ihanaa lauantai-iltaa HUIPPUSEURASSA hyvien ystävien kanssa"
viini virtaa ja meillä kaikilla oli niin mukavaa, tiedoksi teille b-luokan frendeille, joita en edes kutsuisi kylään.
Jos olen joidenkin kaverien kanssa pienellä porukalla, en päivitä sitä erikseen.
"viettää ihanaa lauantai-iltaa HUIPPUSEURASSA hyvien ystävien kanssa"
viini virtaa ja meillä kaikilla oli niin mukavaa, tiedoksi teille b-luokan frendeille, joita en edes kutsuisi kylään.
Jos olen joidenkin kaverien kanssa pienellä porukalla, en päivitä sitä erikseen.
Siis kaverin, ei kaverin lapsen. Se aiheutti jo vähän myötähäpeää. Kovin moni ei muistaakseni kommentoinut.
yhdellä kaverilla on täydellinen parisuhde, maailman ihanimmat lapset ja puuhastelee koko ajan jotain tähdellistä. FB kaverit sitten ihmettelevät ja ihastelevat tätä täydellistä elämää ja kaverin ahkeroimisia jne.
Tosi asiassa, kun nähdään IRL, niin valivalivalivali. Kaikki asiat ovat päin persettä. Ukko pettää ja lapset ovat ihan kamalia jne.
"Soittaisivat nyt kun lupasivat, ärrrr" tai "Jalkapallo". Ja sitten ne jotka käyttävät sanaa "jei/jeei".
Ainoastaan yhden ihmisen umpinegatiivisuus on välillä ärsyttänyt. Mua ihmetyttää, miten tosissaan tähän ketjuun vastanneet ottaa fb:n JA kaverinsa. Yksikin luokittelee ihmisiä aika kevyin perustein vajaiksi ja tyhmiksi. :o Musta toi kertoo enemmän ko vastaajasta kuin hänen vajaista maalaistollukoista fb-kavereistaan. :D
- jatkuvasti rutisevat ihmiset, joka päivä on kaikki perseestä eikä ikinä mikään kelpaa, esim. yksi kaveri muutti toiselle puolelle Suomea työpaikan perässä ja nyt poraa sitä kun ei ole kavereita uudella paikkakunnalla ja menee hermot töihin/työpaikkaan ja joka ikinen päivä, aina..
- joka päivä puolisoaan ylistämiset, esim. "Kaisa" oli kyllä niin ihana tänään, toi kaupasta maitoa.
- jatkuvasti rutisevat ihmiset, joka päivä on kaikki perseestä eikä ikinä mikään kelpaa, esim. yksi kaveri muutti toiselle puolelle Suomea työpaikan perässä ja nyt poraa sitä kun ei ole kavereita uudella paikkakunnalla ja menee hermot töihin/työpaikkaan ja joka ikinen päivä, aina..
- joka päivä puolisoaan ylistämiset, esim. "Kaisa" oli kyllä niin ihana tänään, toi kaupasta maitoa. *sydän*, "Kaisa" kävi suihkussa, on mun mussu vaan niin paras.*sydän* jne...
- ihmiset, joilla ei ole muuta elämää kuin lemmikkinsä ja päivittelevät sitten sitä kun Musti osasi tänään ihan itte pyytää pissalle ja Musti söi ihan isojen koirien ruokaa!
- kerrotaan kuinka on tiskattu ja kohta menos suihkuu..
- "Tänään taas vähän kuppia. ;) *sydän*" Ja sama joka ikinen perjantai ja lauantai, seuraavana päivänä valitetaan joko kamalaa krapulaa tai sitten suunnitellaan seuraavaa reissua.
- "jos sinulla on maailman hienoin napa, kopioi tämä seinällesi" yms.
Kai niitä lisää olisi, mutta tuon verran tuli mieleen..
oli yksi miespuolinen sähköpostituttu, jonka kanssa piti nähdä jossain vaiheessa, ja jota pidin tosi kiinnostavana ja jännittävänä, mutta sitten meistä tuli FB- kavereita ja enää mua ei kiinnosta nähdä sitä ollenkaan. Päivitykset on todella juntteja ja tylsiä ja usein väärinkirjoitettujakin "menisköhän tänään keitolle...??:):):)" "mitähä sitä seuraavax..??"...
oli yksi miespuolinen sähköpostituttu, jonka kanssa piti nähdä jossain vaiheessa, ja jota pidin tosi kiinnostavana ja jännittävänä, mutta sitten meistä tuli FB- kavereita ja enää mua ei kiinnosta nähdä sitä ollenkaan. Päivitykset on todella juntteja ja tylsiä ja usein väärinkirjoitettujakin "menisköhän tänään keitolle...??:):):)" "mitähä sitä seuraavax..??"...
mutta yhden vähän epäilyttävän näin kaverin kaverilla. Kaveri siis oli kommentoinut tai tykännyt, jolloin status näkyi minunkin etusivullani.
Siinä ilmeisesti opettaja kertoi jonkun oppilaansa aineesta, jossa tämä oli kirjoittanut nähneensä äidin ja äidin uuden poikaystävän hyppivän sängyllä tms.
Musta on hieman tökeröä laittaa tuollaista facebookiin - kirjoittaja ei ehkä tajua, että status ei näy vain kavereille, vaan myös kavereiden kavereille, pahimmassa tapauksessa tuolle äidille, joka on "pomppinut sängyllä". Opettajana siinä on tullut tehneeksi aika ikävästi.
Tuon takia en juuri koskaan kirjoita työstäni, en ainakaan mitään oppilaiden tekosia.
T: ope
Tyyliin:" vituttaa kuin pientä oravaa, jolla on käpy jäässä" - tms ihan järkyttävät maalais-mukahauskat nasaututtelut.
Yksi sukulaisnainen ( tosin vasta parikymppinen ), joka ilmeisesti pitää itseään todella nerokkaana - kirjoittaa lähes joka päivä jotain tälläistä " haistakaa siis vaan vittu kaikki" jne.
Olen toki piilotanut hänet; poistaa en kehtaa, koska säälin hänen äitiään ( joo, monimutkaista on ).Myönnän, että olen muuttanut monesta ihmisestä käsitykseni fb:n tulon - ja jengin profiilipäivitysten lukemisen jälkeen: se on tavallaan ihan hyvä, että joidenkin ihmisten vajaamielisyys paljastuu ja heidät voikin sitten kokonaan pyyhkäistä elämästään.
a) Miksi sinulla on näitä hirveitä kiroilevia wt, mukamaalaishauskoja ihmisiä kavereina?
b) oletko kuullut että ne ärsyttävät ihmiset voi piilottaa siitä uutisvirrasta, eivätkä he saa siitä tietää mitään?
Itseäni ärsyttää se, että ihmiset yhdistävät maalaiset ja ns. valkoisen roskasakin keskenään.
Ja tästä päästään niihin ärsyttäviin päivityksiin. Minulla on eräs kaveri joka päivityksissään haukkui kaikki "wt" porukaksi, junteiksi ja että kun Ranskassa oli paljon hienompaa ja parempaa. Ilmeisesti kyllä kaikilla muillakin meni häneen hermot, kun erääseen päivitykseen alkoi tulla tekstejä että muuta sitten sinne Ranskaan kun täällä ollaan niin juntteja ja idiootteja.
Enää hän ei siis ole kavereissani.
Siis se kun ihmiset laittaa sellasia statuksia joista arvaa että ne on oikein miettimällä miettiny knopin jolla vois erottua joukosta. Kertoo vaikka tehneensä jotain mutkikasta eksoottista ruokaa jollain erikoisella keittiövälineellä jonka saa vain jostain Helsingin keskustan erikoiskaupasta tai netistä. Tai vielä parempaa: kertoo lapsensa oppineen/syöneen/päässeen tekemään jotain, mikä ei oo keskivertosuomalaisen arkea.
Tyyliin:" vituttaa kuin pientä oravaa, jolla on käpy jäässä" - tms ihan järkyttävät maalais-mukahauskat nasaututtelut.
Yksi sukulaisnainen ( tosin vasta parikymppinen ), joka ilmeisesti pitää itseään todella nerokkaana - kirjoittaa lähes joka päivä jotain tälläistä " haistakaa siis vaan vittu kaikki" jne.
Olen toki piilotanut hänet; poistaa en kehtaa, koska säälin hänen äitiään ( joo, monimutkaista on ).
Myönnän, että olen muuttanut monesta ihmisestä käsitykseni fb:n tulon - ja jengin profiilipäivitysten lukemisen jälkeen: se on tavallaan ihan hyvä, että joidenkin ihmisten vajaamielisyys paljastuu ja heidät voikin sitten kokonaan pyyhkäistä elämästään.