Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miesystäväni lähti hillaan kittilään ex akan kans..

Vierailija
24.07.2010 |

ja kuulemma luvattu reissu aikoja sitten..yritin estellä ettei lähtis mutta lähti..viikonloppureissu.

olemme seurustelleet 6kk.ja sit tämän reissun jälkeen kuulemma ex ei enää pyöri kuvioissa.

huh,mitenköhän pitäs suhtautua? vituttaa ajatellakin että nukkuvat samas sängys ja viel jos panee sitä luuskaa vielä. prkl..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa muuta sanoo. Btdt, tiedän ton fiiliksen mikä sulla nyt on ja oon sydämeni pohjasta pahoillani sun puolesta. Selkeesti ukko ei ole päässyt exästään yli vielä, tavalla tai toisella, ei se muuten pitäis exälle luvattua tärkeempänä kuin sinua. Hitto että sapettaa sun puolesta.

Vierailija
2/7 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no,on se kiva ku voi vanhaakin käyttää..vai että hilloja hakemaan..jäähyväispanot..sanon minä..hahhahha,heivaa tollanen ukko pihalle ja sano,että voi pysyvästi mennä hilloileen exänsä luo ;)mä en kattos tollasta ukkoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jatka omaa ihanaa elämääsi.

Vierailija
4/7 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, ap: pakkaa ukon tavarat valmiiksi pakettiin ja näytä sille ulko-ovea, kun tulee reissultaan takaisin! Sehän on ihan törkee limanuljaska!

no,on se kiva ku voi vanhaakin käyttää..vai että hilloja hakemaan..jäähyväispanot..sanon minä..hahhahha,heivaa tollanen ukko pihalle ja sano,että voi pysyvästi mennä hilloileen exänsä luo ;)mä en kattos tollasta ukkoa...

Vierailija
5/7 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voit olla varma siitäkin,että "ex" ei tosiaankaan ole poissa kuvioista tämänkään panoreissun jälkeen.

Vierailija
6/7 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo 6 kuukauttahan onkin just se aika että se uutuudenviehätys katoaa ja sitten voikin alkaa haikalemaan sen vanhan perään, joka onkin yllätys yllätys PAREMPI kuin se uus pano;D

No turha vinkua kun paskat on housussa....

Vierailija
7/7 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

amatööri on amatööri trollauksessakin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi