Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaadinko mä mieheltä liikaa?

Vierailija
24.07.2010 |

Eilen pyysin mieheltä palvelusta asissa joka oli mulle tärkeä ja mies lupasi. Olisi siis voinut myös kieltäytyä. Mies kuitenkin jätti tekemättä tämän lupaamansa asian, oli pelannut sillä aikaa pokeria ja myöhemmin väitti mulle, että oli ymmärtänyt asian väärin, mikä musta on kyllä mahdotonta.

Nyt mulla on petetty olo ja tuntuu, ettei mies kauheasti välitä musta. Onko väärin loukkaantua tämmöisestä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei tiedä mihin sitä apua pyysit. Ei tiedä mihin suhteuttaa. Mutta miehillä on tapana unohtaa ja lykätä asioita. Helpommalla pääsee kun tekee itse.

Vierailija
2/11 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen tapaamassa eri paikkakunnalla asuvaa kaveria ja mies siis yksin kotona. Tulin sieltä pois junalla, joka oli perillä vasta yhdeltä yöllä. Soitin miehelle ennen junan lähtöä ja kysyin, että voisiko se tulla mua asemalle vastaan, kun erityisesti tuo aseman seutu on aika levotonta öisin. Normaalisti se ei hirveästi haittaa (vaikka en siitä pidäkään), mutta olen 7. kuulla raskaana enkä pääse enää kovin äkkiä luikkimaan karkuun, jos seuraan lyöttäytyy ikäviä ihmisiä. Mies lupasi tulla, sanoin pelaavansa pokeria, mutta keskeyttävänsä sen siksi aikaa.

Miestä ei kuitenkaan asemalla näkynyt ja kun kävelin kotiin, niin mies istui pelaamassa pokeria ja väitti, ettei me oltu sovittu mitään, että tulisi vastaan. Mua siis harmittaa se, että mies valehteli mulle (että tulee vastaan ja että ei muka muista tunti sitten asiasta sovittiin) ja suhtautui noin välinpitämättömästi siihen, että musta tuntui turvattomalta kävellä yksin asemalta kotiin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et soittanut asemalta miehelle ja käskenyt hakemaan?

Mun mies olis saanu huutia tuollaisesta..

Vierailija
4/11 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en tosiaan soittanut asemalta, kun oletin että oli vaan lähtenyt myöhässä kotoa ja että tulee ihan just vastaan. No ei tullut vaan löytyi kotoa pelaamasta pokeria.

Tänään mies on vaan vittuillut, että joko haukuin hänet äidille, kun puhuin aamupäivällä äitini kanssa puhelimessa. Ja en haukkunut, en sanonut koko asiasta äitille mitään.

ap

Vierailija
5/11 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen olisi pitänyt tarjoutua itse noutamaan sinut.

Vierailija
6/11 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos olisi unohtanut, niin vattuilun sijasta hänen pitäisi pyydellä sulta anteeksi.

Vierailija
7/11 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhat lupaukset ja epärehellisyys eivät ole parisuhteen peruspilareita, selitys ja persreikä löytyy joka jannulta, itse en valehtelevaa moukkaa katsele

Vierailija
8/11 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla käytännössä puhuttu mitään koko päivänä. Mies on antanut varmaan jo kolme eri selitystä, kun oon asiasta kysynyt, mikä ei yhtään auta asiaa. :( Ei tee itse mitään tilanteen helpottamiseksi. Mennä viheltelee tuossa vaan hyväntuulisena.

Oon yrittänyt sanoa, että eniten mua loukkaa se valehtelu ja välinpitämättömyys kuin se, ettei tullut mua vastaan asemalle. Olisi voinut rehellisesti sanoa, että ei aio tulla, jos kerta ei ollut aikomustakaan tulla. Mä pyysin tulemaan vastaan ja siihen olisi voinut sanoa myös ei.

Tuntuu jotenkin ihan kamalalle. Vauva potkii mahassa, toivottavasti se reppana ei tajua, miten kurja olo mulla on. :(

ap

Vierailija
9/11 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää sut hakematta ja huolissaan siitä tietääkö anoppi!!! :(

Kyllä ukko susta varmasti välittää, pelaaminen näyttää vaan olevan iso ongelma sille.

Mitä jos laitettaisiin tietokone kiinni kunnes lapsi syntynyt?

Vierailija
10/11 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tullut vastaan, kun ei voinut jättää pokeria kesken.

ap

Vierailija
11/11 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehelläsi on peliriippuvuus. Mun miehellä on ongelmia alkoholin kanssa, ja se on ainoa milloin se on epäluotettava. Just jotain ton tapaista olisi voinut käydä meillä, mutta syynä olisi ollut alkoholi. Muuten täysin luotettava ja hieno mies. Riippuvuuksissa on se ongelma, että riippuvainen ei tahdo myöntää niitä, mutta tätä kannattaisi miettiä ja selvittää, ja pistää kovan kovaa vastaan tarpeen mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä