Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä todennäköisyydellä mies joka käy baareissa ilman vaimoaan

Vierailija
24.07.2010 |

melko usein (2-4 krt/kk) ja viihtyy pitkään, juoden itsensä humalaan ja tullen pikkutunneilla/aamun sarastaessa kotiin, käy myös vieraissa?

Täällä kun on ollut keskustelua siitä miten "mun mies ei ainakaan petä kun ei käy baareissakaan" ja "en ymmärrä miksi jotkut käyvät baareissa ilman puolisoitaan" jne. Kertokaahan nyt mielipiteenne tähän!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolethan miehistä pettää joka tapauksessa. Ei se baareissa käymistä vaadi. Jos sen tahtoo tehdä niin ehtii mainiosti vaikka työpaikan ruokatauolla tai kauppareissulla.

Vierailija
2/14 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi oma mieheni kyseessä, olisin siitä hermona. :/ On eri asia olla nuori, lapseton ihminen ja käydä noin paljon baareissa juomassa (nimenomaan juomassa humalaan, yhdellä oluella käyminen on eri asia), kuin että perheellinen tekee sitä.

Pettämisestä... todennäköisyys riippuu kai siitä, millaisissa mestoissa mies käy. Istuuko koko ajan kavereiden kanssa oluella vai käykö lihatiskeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se aina sitä tarkoita, että olisi käyty vieraissa. Tunnen tällaisia miehiä. Eivät todellakaan petä, mutta kun lähtevät baariin niin siellä menee aina pilkkuun asti.

Vierailija
4/14 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä ei sittenkään. Mahdollisuus tavata pettämiskumppani lisääntyy exponentiaalisesti lähdettäessä baariin, festareille, ulkomaanmatkoille tms. paikkaan missä ollaan kavereiden kanssa, juodaan, rentoudutaan ja pidetään hauskaa.

Harva ihminen marketin kassajonossa on haku päällä ja edelleen valtaosa (en nyt muista prosenttilukua mutta kuitenkin suurin osa) suomalaisista löytää kumppaninsa baarista, joten ihan noin tätä asiaa ei voi yksinkertaistaa kuten sinä teit.

Vierailija
5/14 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolethan miehistä pettää joka tapauksessa. Ei se baareissa käymistä vaadi. Jos sen tahtoo tehdä niin ehtii mainiosti vaikka työpaikan ruokatauolla tai kauppareissulla.

Vierailija
6/14 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tarvitset varmaa tietoa omasta miehestäsi etkä tilastotietoa.

Meillä ei kumpikaan käy juurikaan missään baareissa tms. Ei ole kiinnostusta eikä tarvetta. En olisi onnellinen sellaisen miehen kanssa, jolle tuollainen on "luonnollinen" osa elämää.

Vierailija
7/14 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten tiedän jos ukkoni jotain lyyliä painaa.

Kun toinen haluaa lopettaa tämän, se lopetetaan.

Meillä ainakin pelaa luotto toiseen.

Ei parisuhde ole tilastoa.

Ps. naisena on paljon helpompi saada yhdelle illalle seuraa kuin miehen.. ;)

Vierailija
8/14 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pettää,mutta mielellään tietäisin se jotta voisin nakata pellolle tai vehdata itekkin vieraissa:D

Vierailija
9/14 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muuten niin ammmattilaiset pokaavat. Ja sellaista miestä ei olekaan joka ei kännissä suostuisi.

Mutta miksi naiset menevät naimisiin tuollaisten kanssa.?

Minä otin raittiin;-)

Vierailija
10/14 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaan käy aika harvoin, itsekään en enää nykyään pahemmin käy, ehkä noin 4 kertaa vuosi, siihen päälle joka vuotinen tyttöjen reissu tallinnaan ja pari kertaa miehen kanssa baariin. Jos meillä on vapaata, niin vietetään se mielummin jotenkin muuten kuin baareissa, lähdetään vaikka viikonloppulomalle johonkin pois helsingistä.

Eli ei mulla ole harmainta aavistustakaan, enkä tollaisia edes pahemmin mieti, tuskin ollenkaan?

Vierailija
11/14 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muuten niin ammmattilaiset pokaavat. Ja sellaista miestä ei olekaan joka ei kännissä suostuisi. Mutta miksi naiset menevät naimisiin tuollaisten kanssa.? Minä otin raittiin;-)

Vierailija
12/14 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin mies on myös 100%:n alkoholisti. kumpi sitten pahempi. unohda koko paska.

Vierailija
13/14 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi pitää huolen siitä että jos mies on yhtään pettäjätyyppiä, niin myös tekee sen heti kun tilaisuus tulee.

Kukaan ei voisi uskoa että mun mies pettäisi mua, mutta mä uskon että kyllä se varmasti on mahdollista jos lähtee kaveriporukalla baariin juomaan humalahakuisesti. Selvinpäin tuskin pettää ellei sitten tosi tulisesti rakastu johonkin toiseen, mutta ei varmasti hetken mielijohteesta.

Vierailija
14/14 |
24.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ennemminkin voisi sanoa, että se riippuu enää siitä antaako miehelle kukaan.

Minun mieheni on myös baarissa viihtyvää tyyppiä. Hänen kanssaan juttelin kerran aiheesta ja sen keskustelun perusteella tajusin, että meidän suhteemme ei tule jatkumaan ikuisesti, luultavasti vain pikkulapsivaiheen yli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän