Aiemman ketjun innoittamana. G:Montako autoa perheessä ja paikkakunta, sekä
onko molemmat vanhemmat töissä/kotona?
yksi auto, Helsinki. Olen lasten kanssa kotona.
Kommentit (87)
molemmilla pitkä työmatka, erisuuntiin kotoa
Seinäjoella asutaan.
Toinen meistä on töissä, toinen opiskelee.
Helsinki kantakaupunki, äiti töissä, isä lasten kanssa kotona.
paikka seinäjoki. farmari reissuja varten, yksi ns.jääauto, mersu ns pyhäauto :D ja avoauto hupiautona..
Äiti opiselija, isä tällä hetkellä työttömänä. Autotta ollaan oltu myös molemmat töissä, molemmat opiskelijoina, jne.
Julkinen liikenne täällä ei toimi, mutta päivittäisessä elämässämme emme autoja tarvitse. Kaikki tarvittava on kävely/pyörämatkan päässä ja jos joskus tarvitsemme, saamme autoa lainaksi, esim. sukulaisvierailua varten. Ja juna-asemalle on kävelymatka.
Vanhin auto vuosimallia 2007. Asuinpaikka Mäntsälä.
ja yksi vene löytyy kulkupeleiksi. Mies töissä, minä kotona, Turku.
vanhemmat töissä, lapsia 2, asuinpaikkana Helsinki. Töihin kestäisi autolla 30 min., julkisilla 10 min. Kaikki palvelut kävelyetäisyydellä ja silti ulkouilumaastot lähellä.
molemmat vanhemmat töissä, Helsinki.
Mies harrastaa vanhoja autoja. Minä tarvitsen yhden auton töitteni takia.
Mies tekee töitä kahden edestä, minä auttelen minkä lasten hoitamisilta ja kotitöiltä ehdin.
Mies töissä, minä kotona. Asutaan vantaalla vaaralassa.
Meillä yksi tila-auto, isä töissä, äiti kotona, Joensuussa asutaan.
asumme maalla Pohjois-Karjalassa. Molemmat vanhemmat töissä.
toinen auto työsuhde ja äidin auto vanha ja kulunut, ei lainaa enää jäljellä. Lähin kauppa sen verran kaukana, ettei voi kävellä ostosten ja vauvan kanssa edestakaisin (10km matka yhteensä) ja töihin mennessä tarvitsee auton. Lasten hoitopäivien takia ei voida kulkea samalla kyydillä työmatkoja.
isä kokopvätöissä, äiti 50%.