Aiemman ketjun innoittamana. G:Montako autoa perheessä ja paikkakunta, sekä
onko molemmat vanhemmat töissä/kotona?
yksi auto, Helsinki. Olen lasten kanssa kotona.
Kommentit (87)
pieni kunta (asukkaita varmaan pari tuhatta), 2 autoa, minä äitiyslomalla, mies töissä.
Molemmilla työmatkaa reilut 70km yhteen suuntaan, lähimmälle kaupalle matkaa 17km, lähimpään kaupunkiin matkaa lähes 70km, ei julkisia (lähin pysäkki 18km)..
Toinen pyöräilee työmatkansa ja hoitaa samalla kauppareissut ja auto huilailee tallissa, sitä tarvitaan kerran-pari viikossa. Taajamaan muutama kilometri (toisen työpaikka, ruokakauppa ja koulut), keskustaan 18 (toisen työpaikka ja erikoiskaupat), surkea julkinen liikenne, ei auta vuorotyöläistä.
Minä vielä kotona, pohjois-pohjanmaalla.
Mies töissä, minä tällä hetkellä hoitovapaalla.
kumpikaan ei mene autolla toihin eika kayteta autoa viikolla.
2 autoa, mutta toinen aina seisomassa. Eli toinen auto on avoauto, joka on talvet tallissa.
Ymmärrän kyllä ihmisiä, joilla on kaksi autoa. On se elämä huomattavasti helpompa, jos ei tarvitse aina odottaa, milloin saa auton käyttöönsä.
yksi auto (miehellä ainoastaan ajokortti). Molemmat tällä hetkellä kotona, minä äitiyslomalla ja mies lomautettuna.
Mies töissä, minä äitiyslomalla, kaksi lasta. Tampereella asutaan.
Autoa käytetään satunnaisesti ehkä kerran kahdessa viikossa.
Molemmat töissä, lapsia 3.
Mies reissutöissä, mä lähistöllä.
Sastamala, molemmat vanhemmat töissä.
Toinen käyttää autoa työmatkoihin, toinen kulkee julkisilla. Perheessä myös kolmas ajokortillinen.
4 lasta, mies töissä/opiskelee, minä pätkätöissä ja opiskelen, e-p.n maalaiskunta, ei julkista liikennettä käytännössä
-Ei autoa (bussilla kulkee meiltä kivasti tarpeelliset matkat ja mummolaan vie VR)
-Asutaan Oulussa
-Isäntä käy töissä ja itse opiskelen (kohta äitiyslomalle)
Jotkut on oikeesti ihmetelleet, että miten pärjätään ilman autoa..:D Itselle ei IKINÄ ole mitään ongelmaa tuottanut..
joista yksi on asuntoauto. Molemmat töissä ja asumme Pohjanmaalla. Asuntoauto on seisonnassa talvella, eli maksamme vakuutuksia ja veroja vain kesäkaudella.
molemmat vanhemmat kokopäivätyössä ja kolme lasta.
Molemmat vanhemmat töissä. Ollaan luopumassa autostamme, kun on niin vähän käyttöä sille ja sen saman rahan voisi käyttää johonkin oleellisempaan.
2 lasta. Autoa ei käytetä työ- eikä päiväkotimatkoihin.
Helsingin kantakaupunki, äiti kotona lasten kanssa ja isä töissä.
Julkinenliikenne(juna, ratikka ja bussi) niin hyvä, että auto niin turha. Vuokrataan auto ehkä 2 kertaa vuodessa pidemmille reissuille.