Sanokaas, minkä takia mua ärsyttää fb:ssa kaverien kuvat lapsistaan kesälomalla
taas näkyy etusivulla ties kuinka monennen kesälomareissukuvat, joita on noin 20 ja joka ikinen esittää pelkästään lasta "puuhaamassa jotain kivaa" "tässä uimarannalla läiskyttelemässä" "tässä lasketaan mäkeä" "tässä hieno ilme" yms.
argh.
toisaalta mua ärsyttää kyllä kaikki muutkin kymmenet kuvat lapsista, varsinkin kun kuvat ovat siis PELKÄSTÄÄN lapsista, itse fb-kaveria näkyy ehkä kolmasosa jossakin epätarkassa kuvassa...
Kyllähän musta on siis kiva tietää minkänäköisiä lapsia kaverilla on, mutta yksi tai kaksi kuvaa riittäis vallan mainiosti!
Kommentit (7)
Sais muuten itserakkaan leiman. Sit täällä päiviteltäisiin, kuin ärsyttävää on ku kaveri laittaa koko ajan kuvia itsestään fb:hen :D
Sais muuten itserakkaan leiman. Sit täällä päiviteltäisiin, kuin ärsyttävää on ku kaveri laittaa koko ajan kuvia itsestään fb:hen :D
Mikään pakkohan sun ei ole niitä kuvia katsoa. Ei kai ne siinä etusivulla pieninä niin ärsytä? Tai jos ärsyttää niin blokkaa koko kaveri.
Ainakin meillä on yhtä "aikuiskuvaa" kohden 50 kuvaa lapsista.
Mutta ei ole mitenkään erityisesti nuo kesälomakuvat,mitkä eivät kiinnosta.
Muutamasta läheisestä lapsesta kyllä sitten saatan kuvat katsoakin:)
halua laittaa kuvaa itsestani. Toiseksi suurin osa kuvista on mun tai miehen lapsista ottamia, korkeintaan toisistamme lasten kanssa. 90 kuvasta 100:ssa on vain lapset
ja läheisimmille ihmisille tarkoitettu. Sinun ei ole mikään pakko klikkailla kaikkia kuvia auki jos kiinnostaa noin vähän.