Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset pitävät mykkäkoulua?

Vierailija
23.07.2010 |

Eihän asiat niin selviä.

Tero

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jose i oo vähä aikaa hiljaa.Sit hiljaisuuden jälkeen ku alkaa selvitteleen asioita niin miehetki tajuaa vähän paremmin.

Vierailija
2/22 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silloin, kun olen tosi vihainen saattaisin sanoa jotain todella ilkeää. Olen suuttuessani varsinainen noita-akka.

Siksi toiseksi tarpeeksi suututtuani pelkään puhuessani alkavani itkemään, enkä halua itkeä kiukusta.

Mutta puoltatuntia kauempaa en mykkäkoulua jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silloin, kun olen tosi vihainen saattaisin sanoa jotain todella ilkeää. Olen suuttuessani varsinainen noita-akka.

Siksi toiseksi tarpeeksi suututtuani pelkään puhuessani alkavani itkemään, enkä halua itkeä kiukusta.

Vierailija
4/22 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/22 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/22 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun viestit ei ensin lähde, sitten painaa uudelleen, niin tulee triplana:D

Vierailija
7/22 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset tekevät tyhmiä stereotypisointeja? Läheskään kaikki naiset eivät pidä mykkäkoulua, ja on aivan typerää edes väittää sellaista.

Vierailija
8/22 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset tekevät tyhmiä stereotypisointeja? Läheskään kaikki naiset eivät pidä mykkäkoulua, ja on aivan typerää edes väittää sellaista.

Minunkin mielestäni on parempi tuulettaa kunnolla vaikka sitten astioita paiskoen, kuin mököttää hissukseen ja jurputtaa mielessään.

Puhumalla ja jopa huutamalla asiat selviää!

Tero

Vierailija
9/22 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään vikaa, mutta joskus senkin saattaa tulkita tahalliseksi myötätunnon kerjäämiseksi.

Mutta tuo on hienointa, että et mykistele puolta tuntia kauempaa

Vierailija
10/22 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikko tai kaksikin saattoi parhaimmillaan mennä niin, että hän hiipi kuin varjo kotona, teki muille ruoat muttei istunut seuraan syömään vaan istui hämärässä kädet sylissä ja huokaili. Kas kun hän oli tehnyt sellaisen päätöksen, ettei riitele! Ja sen vaihtoehto on, ettei puhu mitään, niin kauan kuin muut väsyy ja toteuttaa marttyyrin tahdon.

Marttyyreille on toivottavasti aivan erityinen paikka helvetissä, jos sellainen paikka olisi olemassa.

Vierailija
11/22 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyreille on toivottavasti aivan erityinen paikka helvetissä, jos sellainen paikka olisi olemassa.

Tero

Vierailija
12/22 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkyttynyt jos mun mies alkais paiskoa astioita ja huutaa. Se on aggressiivisuuttaa just siinä muodossa joka ei vie mihinkään. Mä en ainakaan edes kuuntele huutavaa ihmistä, en siis sitä että mitä hän sanoo, koska se huutaminen estää oikean vuorovaikutuksen. Paha mieli saa olla, ja suuttunutkin saa olla, mut sitä keskusteluyhteyttä ei pidä katkaista.

Vierailija
13/22 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkyttynyt jos mun mies alkais paiskoa astioita ja huutaa. Se on aggressiivisuuttaa just siinä muodossa joka ei vie mihinkään. Mä en ainakaan edes kuuntele huutavaa ihmistä, en siis sitä että mitä hän sanoo, koska se huutaminen estää oikean vuorovaikutuksen. Paha mieli saa olla, ja suuttunutkin saa olla, mut sitä keskusteluyhteyttä ei pidä katkaista.

karrikoitua, mutta jos valittavana olisi huuto ja paiskelu tai parin viikon mykkäkoulu, niin valitsisin ite tuon huudon, siis kuunneltavaksi.

Siinä edes selviää mikä vituttaa.

Tero

Vierailija
14/22 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein naiset kiukuttelevat suuttuessaan jostain ihan muusta asiasta mikä ärsyttää oikeasti.

Vierailija
15/22 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein naiset kiukuttelevat suuttuessaan jostain ihan muusta asiasta mikä ärsyttää oikeasti.

Miksi?

Vierailija
16/22 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiljaistahan silloin on vaan.

Mieluummin mykkäkoulu kuin kälätys.

Toki osaan lukea ajatuksia ja voisin korjata asian koska hyvänsä mutta ilkeyttäni en vaan viitsi. Sori.

Vierailija
17/22 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen siis pari kertaa paiskonut tavaroita ja siitä on jäänyt itselleni tosi paha maku suuhun. Asiat ei ole selvinneet yhtään paremmin sillä, että mä annan itselleni luvan riehua, vaan päin vastoin; kun ihminen alkaa vahvistaa aggressiivista käytöstään, niin sitä alkaa esiintyä sit useammin ja useammin ja koko ajan pienemmistä asioista. Siksihän jotkut pariskunnat huutaa toisilleen ihan koko ajan, eikä se ulkopuolisen silmin ainakaan lisää sitä keskinäistä onnea, luottamusta ja hellyyttä. Mies on myös kerran huutanut kurkku suorana mulle, ja se oli pelkästään pelottavaa. Ollaan sovittu et kun riidellään, niin riidellään asioiden oikeilla nimillä ja mietitään mitä sanotaan, ja se on toiminut oikein hyvin lähemmäs kymmenen vuotta.

Aivan kuten joku aiemmin sanoi, niin ihmiset harvoin edes osaavat kertoa, et mikä kismittää just sillä hetkellä.Niin miehet kuin naisetkin. Sellaiset tekosyyt kuin väsymys, rahapula, rankka päivä töissä ja yleinen masennus ei ole oikeita syitä. Jos pari tekee sanattoman sopimuksen siitä, että sen riehumisen voi kuitata noilla edellisillä syillä, niin se todellinen syy ei koskaan selviä kummallekaan. Jossain vaiheessa sitä vaan herää siihen tilanteeseen että riidat toistuu aina samanlainalisina eikä homma kehity mihinkään. Sen lisäksi mä ainakin koen erittäin epäoikeudenmukaisena sen, jos muhun puretaan kaikki se kuona mitä päivän mittaan on miehen tielle tullut. Ja toisinpäin.

Mä siis pyrin etsimään sen oikean syyn, miksi olen pahalla päällä. Nykyään tiedän jo sen verran itsestäni, että yleensä se syy liittyy yleiseen huonommuuden ja pettymyksen tunteeseen, jota koen koska en meinaa saada vakituista työtä eikä muutenkaan asiat ole menneet ihan putkeen. On ihan eri asia kertoa toiselle että tuntee olevansa ihan nolla, kuin kiukutella ja tiuskia. Ensimämisellä taktiikalla se puoliso todennäköisesti antaa tukea ja lohtua ja mieli on parempi jo vartin jälkeen. Jälkimmäisessä tilanteessa se puoliso voi jossain vaiheessa vaan väsyä siihen että hänen pitäis selvittää mikä mättää, samalla kun mä olen hänelle inhottava, ja työnnän häntä pois. Mä ainakin alkaisin jonain päivänä ajatella, että ei maksa vaivaa, antaa ton toisen kiukutella jos kerran haluaa.

13

Vierailija
18/22 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin pidän mykkäkoulua tasan vain siinä tilanteessa kun olen ensin huutanut ja paiskonut niitä tavaroita, eikä mies vieläkään tajua tilanteessa mitään ongelmaa. Tai jos olisikin jopa pyytänyt anteeksi ja asia sovittu, mutta toistaa saman asian noin viikon sisään, niin en jaksa alkaa mesoamaan samasta asiasta uudelleen, joten alan pitää mykkäkoulua. Minulla mykkäkoulu siis tarkoittaa "olen sanonut sanottavani, odotan sinunkin sanovan/ tekevän jotain".

Vierailija
19/22 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käyttäytyy kuin mikäkin marttyyri. Onneksi kuitenkin hyvin harvoin, mutta kyllä se ärsyttää.

Olen itse sellainen, että mielelläni karjuisin viisi minuuttia ja polkisin hetken jalkaa mutta sellainen mielenosoitus on meillä aivan turhaa, kun mies heti alkuunsa jäykistää selkänsä ja sulkeutuu kokonaan.

Leppyy yleensä sitten vasta yöllä ja herään sitten siihen kun mies on kaapannut mut kainaloonsa.

Vierailija
20/22 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten lähtee ovet paukkuen mököttämään. Jos yritän keskustella asiallisesti, uhkailee ja käskee painemaan v...tuun.

Ja mökötystä voi kestää montakin päivää.

Yleensä vielä jostain ihan ihmeellisistä asioista kuten esim. siitä, että olen iljennyt korjata astiat pesukoneeseen ja pannut sinne myös lasin, josta hän on ajatellut juoda vielä toisenkin kerran. Tai vaikka siitä, että olen ostanut vahingossa vääränlaista maalia lasten majaprojektiin (tänään).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi