Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei! Yksi yhteinen lomapvä, lapset 4-12 v., mitä tekisimme yhdessä?

Vierailija
23.07.2010 |

Mihin tuon arvokkaan perheen yhteisen lomapäivän käyttäisi? Oisko rakentavia ideoita? Itsellä alkaa vaihtoehdot vilistä jo liian lujaa.....

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilla on mahdollisuus kiipeillä tms. (käyttää mielikuvitusta). Osta lapsilta salaa mukaan muutama hyvä sarjakuvalehti / kirja, joita voivat viltin päällä lueskella. Retkieväät voisivat olla _todella_ hyviä. Kaikkien herkkuja ja monipuolisesti.

Meillä tällaisista jutuista lapset tykkäävät eniten, vaikka heidän kanssaan on reissattu ulkomailla ja kotimaassa, kierretty huvipuistot, kylpylät, vesipuistot jne. Mieleen ovat parhaiten jääneet luontoon tehdyt retket. Ja vanhemmillekin ne ovat mukavia!

Vierailija
2/6 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on 11-vuotias.

Inhoaa luontoretkiä, itse niistä pitäisin. Huvipuistot taas ovat minulle yhtä vettiä ja olen pakolliset lapsipaikat jo tänä kesänä käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimarannalla. Tai matkustakaa Suomenlinnaan. Siinä tulee laivamatkaa ja ulkonaoloa. Eväät ja uikkarit mukaan. (Siis jos asutte pääkaupungin lähistöllä).

Vierailija
4/6 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjasto + ravintolapäivä? Naapurikaupunkiin päiväksi? Urheilupäivä: tennistä, jalitsua,keilailua, uintia + syömistä (meidän pojan 11.v takuuvarma keino)? Nautinnollinen kotipäivä: teette yhdessä lempiruokia, pelailette lautapelejä, lueskelelle jne.?

Vierailija
5/6 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tulee jotain mieleen. Helsinki-Turku-Tampere-aksentilla, suunnilleen liikutaan =)

Vierailija
6/6 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten Lahden perhepuisto, eväät mukaan.

Heurekaan?

Korkeasaareen?

Helsinkiin hengaamaan ja sellaiselle 1,5 tunnin risteilylle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä