Kauhulla katsoin jenkkiystävääni kun olimme heillä kylässä ja hän ei
huuhdellut astioita pesuveden jälkeen.....
tokaisi vain että puhdasta tulee.
Mitä muita outoja juttuja olette nähneet/törmänneet?
Kommentit (8)
hämmensi lompsiminen lenkkareissa kokolattiamatoilla kaiken aikaa.
Host mother tilasi melkein joka ilta Kentucky fried chickeniä eikä todellakaan stressannut ruuanlaitolla. Hauskaa silti oli!
Mutta minulle tuo ei olisi tullut yhtään yllätyksenä. Etkö katso TV:tä.
Mutta minulle tuo ei olisi tullut yhtään yllätyksenä. Etkö katso TV:tä.
huuhdellut astioita pesuveden jälkeen..... tokaisi vain että puhdasta tulee. Mitä muita outoja juttuja olette nähneet/törmänneet?
koko "jenkkilaa" kattavaksi tavaksi.
Jos sinut noin kauhu valtasi, miten reagoisit jos tulisi kirvesmurhaaja vastaan?
Briteillä ei ole astiaharjaa vaan pesurätti...
Jenkkilästä en tiedä, mutta Briteissä en ole kenekään koskaan nähnyt huuhtelevan astioita. Ja olen aika monessa kodissa ollut. Pahimmillaan astiat ladotaan saippuavettä valuvina pöydällä olevaan kuivaustelineeseen, mutta jotkut sentään edes pyyhkivät saippuavedet pyyhkeeseen.
Käsitiskiaine kai on aika harmitonta, se astianpesukoneissa käytettävä ja kirkastettasisältävä on ihan eri luokan myrkkyä. Eikös se vauvoille annettava Cuplaton itseasiassa ole saippuaa myös? Eli ehkä se saippua ei niin vaarallista ole pieninä määrinä syötynäkään.
mä huuhtelen vedellä ja en pese millään rätillä astioita kuten täkäläiset tekee. Itse pesen astiat
pesusienellä.
Huuhtelu taitaa tosiaan olla perin suomalainen tapa. Muualla astiat vain pestään ja hinkataan sitten pyyhkeellä kuivaksi. Mutta eipä muualla ole kuivauskaappejakaan.