Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin odottava

22.07.2010 |

Haluaisin juttukaveria muista jotka odottavat/ovat odottaneet yksin. Olen 23-vuotias. Raskaus on ihan alussa vasta, viikkoja on laskurin mukaan 5, neuvolassa en ole vielä käynyt. Monia ajatuksia risteilee päässä ja olo on epävarma, mutta välillä tunnen suurta iloa raskaudesta. IRL minulla ei ole samassa tilanteessa olevia ystäviä eikä tuttavia.

Sähköpostini on nurkkaan@gmail.com

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Minäkin olen odottanut yksin, poika täyttää pian 1 vuotta. Kyllä oli siinä yksin odottamisessa omat hyvät ja huonot puolensa, ja samoin tässä täydessä yksinhuoltajuudessa kun toinen vanhempi ei osallistu mitenkään lapsen hoitoon. Voin kyllä olla juttuseurana jos tarvitsee! Olisipa itselläkin ollut joku silloin kun yksin odotin..

Vierailija
2/4 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Minulla on 2 kk vanha poikavauva, jota odotin yksin. Odotusaika oli minun kohdallani todella rankka, vaikka olin itse päättänyt olla jatkamatta parisuhdetta.

Sillä sekunnilla kun lapsi syntyi, kaikki muuttui paremmaksi ja paranee edelleen joka päivä. Olen todella onnellinen, ja lapsen isä on myöskin ylpeä pojastaan. Tulemme ihan hyvin toimeen ja meillä on yhteishuoltajuus.

Eli kaikki voi kääntyä hyväksi, tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä täällä olen myöskin yksinodottava, tosin olen kyllä jo ihan loppusuoralla, viikkoja tänään tasan 38....

meillä tuli ero miehen kanssa hyvin alussa raskautta hänen juomisensa takia ja oli kyllä todella kova pala minulle jäädä yksin odottamaan mutta kyllä tästä on selvitty vaikkakin välillä hieman on siltä tuntunut että ei millään jaksaisi...

Vierailija
4/4 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi yksinodottaja... yhdessä oltiin kyllä, kun lapsi sai alkunsa ja yhteistuumin päätettiin lapsi pitää. Mies vaan tuli toisiin ajatuksiin eikä enää välittänyt minusta eikä kai tulevasta lapsestakaan.

Yksin odottaminen vaatii voimia, mutta kyllä siitä taitaa hengissä selvitä.. loppusuora minullakin jo häämöttää lokakuussa on laskettu aika. JOtkut sanoo että neuvolasta saa apua, mutta riippuu ihan neuvolasta.

Mutta voinpa laittaa sulle s-postia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi