Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia ja minkä hintaisia ovat Me&I-vaatteet?

Vierailija
22.07.2010 |

Sain kutsun tuollaisille vaatekutsuille. Onko siellä pakko ostaa jotakin?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet on todella laadukkaita ja hyviä! Meillä on kaksi lasta ja molemmilla on useita kymmeniä Me&i vaatteita. Ovat pysyneet todella hyvinä.

Parasta niissä on se, että lapset jos valitsevat kaapista itse vaatteita niin ottavat aina me&I vaatteen. Mielyttävät siis lastenkin silmää!Kuosit on ihania ja värikkäitä.

6-vuotias tyttöni on tosi pitkä ja käyttää jo kokoa 140-146, kaupasta joutuisin ostamaan hänelle pääkalloja ja rinksutoppeja kera niittifarkkujen mutta me&i vaatteissa on koot 146/152 asti ja niin saa tyttöni pukeutua kuin lapsi. Mukaviin ja iänmukaisiin vaatteisin.

Suosittelen lämmöllä!

Vierailija
2/19 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan emäntä saa alennuksen ostamistaan vaatteista ja alennus on sitä suurempi, mitä enemmä vieraita saadaan paikalle. Mutta vieraiden ostamiset tai ostamatta jättämiset ei haittaa ketään muuta kuin sitä Me&I -myyjää. Eikä sekään tuputa, ainakaan niillä kutsuilla joilla olen itse ollut. Olen ostanut Me&I:lta yhdet froteehousut ja yhden bodyn. Täytyy sanoa, että laatu ei niissä vastannut hintaa. Olivat sen verran kalliita, että olisi pitänyt kestää paremmin. Housuissa oli reikä vyötärössä jo valmiiksi. Palautin ne, mutta homma oli hankalaa ja multa karhuttiin kahdet postikulut. Piti siis maksaa sekä alkup paketin postikulut sekä ne kulut, joita tuli, kun ne lähetti mulle tilalle ehjät housut. Ei hyvää bisnestä mun mielestä. Bodyn kuvio oli nätti, mutta se haalistui aika pahasti n 20 pesun jälkeen ja haaraosan nappien viereen tuli kaksi reikää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli niitä paljon jossain vaiheessa ja laatu oli hyvä, vaikka hinta hirvitti.

100e ja rapiat neljästä vaatteesta oli aika paljon, mutta kun laatu oli ok...

Nyt taas en osta enää kirveelläkään enkä mene kutsuille. Ihan kuraa koko merkki. Laatu laskenut kuin lehmän häntä, hinnat taas ei.

Vierailija
4/19 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt useilla kutsuilla enkä ole koskaan kehdannut olla tilaamatta, joten kokemusta on. Enää en aio tilata noita vaatteita. Syyt:

- Vaatteet totta tosiaan haalistuvat ja muuttavat muotoaan pesussa.

- Housujen kuminauha (jos sellainen on) on meillä aina mennyt pesussa ihan mutkalle eikä sitä ole saanut suoristettua. Koskee niitä suosittuja fleecehousuja.

- Pään aukot ovat joskus niin tiukkoja, ettei meidän lasten päät mene puseroiden aukoista läpi ja paidat jäävät siksi käyttämättä.

- Koot vaihtelevat ihan älyttämästi.

Tässä nyt muutama miinus. Paljon laadukkaampi on esimerkiksi Polarn och Pyret, jonka vaatteet ovat saman tyylisiä.

Vierailija
5/19 |
07.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värit ovat levinneet ja haalistuneet. Lisäksi toisessa kuvio oli vinossa, mutta reklamaatio oli niin vaikeaa, että jäi tekemättä.

Saman hintaluokan vaatteita saa esim. Polarn o Pyretiltä, ja värit kestää.

Lisäksi mua häiritsee malliston koko. Eli tuotteita on vähän ja ne ovat todella tunnistettavia. Esim. kurpitsi-mekot aikuisilla naisilla ovat mielestäni mauttomia.

Vierailija
6/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo pakko ostaa

Vierailija
7/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.meandi.se/fi/

Ainakin minä olen jäänyt niihin koukkuun.

Ihqua kun saan pukea lapset samiksiksi.

t: 4v pojan ja 9kk tytön äippä

Vierailija
8/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

räikeän värisiä, rumia kuoseja ja hirveän kalliita. Onneksi ei ole ostopakkoa. Itse en noita vaatteita lapselleni päälle laittaisi, mutta jotkut taas tykkää.

Vierailija
9/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo pakko ostaa

Kuinka paljon esim. vauvan body maksaa? Tai naisten paidat?

Mua ei edes kiinnosta lastenvaatteet. En tiedä, miten kieltäytyisin.

ap

Vierailija
10/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kokemusta vaatteista, mutta minua kiinnostaa ovatko vaatteet laadukkaita hintaansa nähden?

Kirppiksellä myytiin kuluneita/haalistuneita kyseisen merkkisiä vaatteita ja hintaa oli puserolla 6e. Mietin vain, että kuinka pitkään värit pysyvät hyvinä vaatteissa, jos vaikka kierrättää lapselta toiselle...

Vierailija
11/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatteet haalistuu ja nyppyyntyy huolellisesta pesusta huolimatta. Meillä on samat froteehousut edelliskesältä ja tältä kesältä. Vanhat hyvässä kunnossa vaikka pesty usein, uudet parin pesun jälkeen lähes rättikunnossa.

Aioin kieltäytyä kutsuista kohteliaasti tästä lähtien.

Vierailija
12/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne kulahtavat todella nopeasti väreiltään. Eli hinta ja laatu eivät todellakaan kohtaa.

Vierailija
13/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytyy sanoa, että olen ollut aika pettunut. Hinta-laatu suhde ei todellakaan ole kohdillaan ainakaan paidoissa :(

Vierailija
14/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti pesemällä valkopyykkiaineella 60 asteessa oikeinpäin?

Meillä on n. 100 me&i-vaatetta ja hyvinä ovat pysyneet.

Vierailija
15/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Lindexiltä ainakin puolet halvemmalla. Miten niin et tiedä miten kieltäytyä kutsusta? Sanot vaan ettei lapset tarvii uusia vaatteita.

Vierailija
16/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan mielenkiinnosta, koska 11.8. tulee uusi mallisto.

Vierailija
17/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn kaikenmaailman kutsuilla, mutta kohteliaasti kyllä ilmoitan etukäteen ettei ole tarvetta joten tuskin ostan.... Menen tapaamaan ihmisiä ja kuulemaan paikkakunnan juoruja:) En ota painetta siitä että aina pitäisi ostella. Ostan tuotteita vain jos sille on tarvetta ja se vastaa sitä mitä haluan.

Vierailija
18/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli toki musta ketjukaupoista saa halvemmalla. Muuten yhdyn kyllä moneen muuhun; olen ollut m&i:n asiakaaana niin kauan kuin ovat suomessa vaatteita myyneet. Alussa vaatteet oli kivoja, väreiltään ja kuoseiltaan. ja kieltämättä laatu oli parempi. Nyt pari nviimeisen malliston vaatteet ovat olleet pieni pettymys, isommille lapsille ei löydy oikein kivoja kuoseja, eikä laatu muutenkaan ole hinnan arvoinen. Aikuisten vaatteissa on ollut vielä jotain kivojakin, mutta se laatu niissäkin, ensimmäisiin verrattuna on osittain huono. vauvan vaatteissa on ollut vielä muutama kivakin vaate/ mallisto, mutta aika vähän siis sellaista valikoimaa mistä minä pitäisin.

Onneksi ei ol epakko osta amitään, emäntä saa palkkansa vierasmäärän mukaan :)

Vierailija
19/19 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pesen tasan ohjeiden mukaan oikeilla aineilla. Vaan musta t-rex pusero on epämääräisen harmaa ja uudet pinkit froteehousut kirjavat ja nyppyiset.

Ilmeisesti pesemällä valkopyykkiaineella 60 asteessa oikeinpäin? Meillä on n. 100 me&i-vaatetta ja hyvinä ovat pysyneet.