Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itse pääasiassa lapsensa hoitavat

Vierailija
21.07.2010 |

eli lapset aika vähän vieraalla hoidossa (päiväkoti, mummolat)

moniko on kypsä siihen "sapuskaa pöytään 5 kertaa päivässä".

Minua kypsyttää niin paljon, että esim. rasittaa tosi paljon kun mies tulee kotiin, juuri kun kaikki on valmista. Mielellään saisi tulla lastaamaan lautasta ja muuta tarviketta pöytään. Mutta ei, hän tulee lähes aina valmiiseen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin se pöydän siistiminen, tuntuu etten päivässä juuri muuta ehdi kuin kerätä likaisia astioita ja pyyhkiä pöytää. Ja just kun sen on saanut tehtyä niin sama homma alkaa alusta.

Vierailija
2/7 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei tee osuttaan kotitöistä. Minä olen kotona, mutta maksan puolet lasten menoista (ja perheen menoista) joten turha tulla sanomaan, että miehesi elättää, hänellä on oikeus. Ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mä olen ratkaissut asian niin, että meillä ollaan kuin ellun kanat siihen hetkeen, kun mieskin tulee kotiin ja on päivällisaika. Silloin vasta siistin ne edelliset sotkut pöydältä. Mulla vaan ei pää kestäis pyyhkiä tiskipöytää koko ajan. Lapsia on onneksi vaan yksi ja hän on niin huono syömään, et ruuasta ei paljoa tarvitse murehtia. Aamu-ja iltapalaa lapsi ei syö ollenkaan ja välipalaksikin riittää joku leivänkannikka kätöseen, joten varsinaisen ruuan laitan pöytään kahdesti päivässä.

Vierailija
4/7 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan sotketa keittiötä kuin 4 kertaa päivässä: Aamiainen, lounas, välipala, illallinen.

Vai unohdinko jotain?

Vierailija
5/7 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poydan aaressa. Aamupala, lounas ja paivallinen. Valipala ja iltapala olkkarin poydan aaressa ja se on hedelma tai keksi, lasi mehua. Kun lapset oli pienia, niin se oli vain pala hedelmaa eika juotavaa valttamatta kuin pikku tilkka.

Joskus syodaan lounaskin niin myohaan ja reilu jalkkari, niin etta toista lamminta ruokaa ei enaa syoda. Vain hedelmia illalla.

Vierailija
6/7 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat 2. Hyvä kun on edelliset saanut pois pöydästä niin uutta tuleen. Varsinkin jos pitää oikein alkaa jotain laittamaan. Siksi suosinkin näitä 2-3 päivää samaa lajia. Väliin jotain nopeasti lämmitettävää einestä.

Toiseksi mä inhoan sitä kaaosta joka levähtää heti käsiin kun vähän yrittää hellittää siivoilusta ja yleisen järjestyksen pidosta. Mies aina narisee että pitääkö kokoajan siivoilla hermo kireenä mutta enhän mä voi keittiössäkään ruveta mitään ruokaa laittaan jos tiskipöytä ja tasot on täynnä likaisia astioita koska kone on täynnä puhtaita jolloin sinnekään niitä ei voi laittaa. Leluja on lattiolla niin ettei sekaan sovi jos en niitä hiljalleen korjaile paikoilleen lähestulkoon kaikenpäivää. Lapset just 4 vja 1.5v

Vierailija
7/7 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vanhemmat vain yhden lämpimän aterian/pvä, jonka mies syö töissä, eli ei syö päivällistä kanssamme, vaikka joskus ehtiikin kotiin juuri kun aloitamme päivällisen n. klo 17-18 aikoihin.

Pakko kyllä siivota keittiö heti aterioiden jälkeen on sen verran sottapyttymeininkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme