Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtunut 8kg

Vierailija
21.07.2010 |

ihana ja kevyt olo, mutta lähes kaikki on lähtenyt yläkropasta. Ei sinänsä niin väliä, koska olin kyllästynyt ylipursuaviin utareihin ym, mutta todellinen ongelma on kuitenkin alakroppa. Mietin vain, että miten hemmetin paljon sitä oikein pitäisi laihtua, että myös siellä näkyisi...

Ja liikuntaa olen harrastanut viime ajat aika runsaastikin, että luulisi senkin nyt jossain edes näkyvän...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa peilikuvaansa katsoo niin subjektiivisesti. Mittaa vyötärö, ympärys, reisi, pohje... mikä nyt kiinnosstaakin ja katso kuukauden kuluttua uudelleen!

Vierailija
2/3 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen katsonut. Samat housut menee kuin ennenkin.. ja nappi ei meinaa millään mennä kiinni.

Kun taas yläkropasta ennen paidasta ei saanut nappeja kiinni, ja nyt menee napit kuin vettä vaan ja paita lähes roikkuu päällä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso vanhoja kuvia. Oletko persevä vai rintava vai tiimalasi? Se sama malli palaa sulle taas kun laihdut.

Itse olen tiimalasi. Eli tarkoittaa sitä, että rintoja on ja ahterikin tasapainottamassa. Kun lihon, kaikki kertyy vatsaan. Kun laihdun, kaikki lähtee ensimmäisenä vatsasta. Rintojen rasva näyttää mulla olevan sitä "viimesijaista" rasvaa, joka lähtee ihan viimeiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi