Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos elämä lapsiperheenä on yhtä vittusaatanan huutamista, kannattaako jatkaa perheenä?

Vierailija
21.07.2010 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. yhteys perheneuvolaan?

Vierailija
2/10 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai antaako ne jeesusteippiä ja mustia jätesäkkejä, jotta saan lapset teipattua tuoliin siksi aikaa kun kerään kaikki niiden levittämät rojut jätesäkkeihin ja kuskaan roskalaatikkoon. Alkaa pikkuhiljaa vituttaa kerätä samoja tavaroita yhä uudestaan ja uudestaan lattioilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tota varmaan kyllä saa mitenkään ratkottua. Siis jos lapset sotkee, niin kyllähän sitä sitten täytyy erota ja antaa ne lapset huostaan. Ei kenenkään muun lapset nimittäin sotke. Toi on tosi epänormaalia, ja ymmärrän tosi hyvin, ettet millään kestä sitä.

Vierailija
4/10 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

avo- tai avioliitossa. Paljonko sossun maksama korkein vuokra 3 henkilölle? Tarviin isomman asunnon ja lisää säilytystilaa.

Vierailija
5/10 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne lapset mahtuu niihin.

Vierailija
6/10 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin johan mahtuu pennut vaikka yksiön kaappeihin.

Vierailija
7/10 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa opettelisitte ensin käyttäytymään.

Vierailija
8/10 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua lopettamaan kiroamista jos lapsiperheen elämä on näin vittumaista ja ainaista siivoamista.

Vierailija
9/10 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten tavarat seuraavalla kerralla muutamaksi päiväksi johonkin säilöön. Ehkä ne oppivat siivoamaan seuraavalla kerralla itse, kun lelut eivät olekaan käytössä vähään aikaan.

Vierailija
10/10 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuja peliin. Hieeenosti sait kerättyä lelun laatikkoon.

Itse kanitin leluja, nyttemmin saavat pitää sotkuhuoneensa, jotka välillä raivataan. Eteinen ja kulkuväylät, yhteiset tilat pidetään siistinä.

Nelivuotiaana oppivat petamaan sängyn (kun ensin sotkivat ne heti kun olin saanut pedattua).

Apinanraivolle (kiroaminen) en tiedä keinoa. Itse lopetin, kun mies kielsi. Mutta kiukku palaa. Etsi itselle henkireikä. Kuntosali jonka aikana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan