Jos elämä lapsiperheenä on yhtä vittusaatanan huutamista, kannattaako jatkaa perheenä?
Kommentit (10)
vai antaako ne jeesusteippiä ja mustia jätesäkkejä, jotta saan lapset teipattua tuoliin siksi aikaa kun kerään kaikki niiden levittämät rojut jätesäkkeihin ja kuskaan roskalaatikkoon. Alkaa pikkuhiljaa vituttaa kerätä samoja tavaroita yhä uudestaan ja uudestaan lattioilta.
Ei tota varmaan kyllä saa mitenkään ratkottua. Siis jos lapset sotkee, niin kyllähän sitä sitten täytyy erota ja antaa ne lapset huostaan. Ei kenenkään muun lapset nimittäin sotke. Toi on tosi epänormaalia, ja ymmärrän tosi hyvin, ettet millään kestä sitä.
avo- tai avioliitossa. Paljonko sossun maksama korkein vuokra 3 henkilölle? Tarviin isomman asunnon ja lisää säilytystilaa.
niin johan mahtuu pennut vaikka yksiön kaappeihin.
Jospa opettelisitte ensin käyttäytymään.
mua lopettamaan kiroamista jos lapsiperheen elämä on näin vittumaista ja ainaista siivoamista.
lasten tavarat seuraavalla kerralla muutamaksi päiväksi johonkin säilöön. Ehkä ne oppivat siivoamaan seuraavalla kerralla itse, kun lelut eivät olekaan käytössä vähään aikaan.
Kehuja peliin. Hieeenosti sait kerättyä lelun laatikkoon.
Itse kanitin leluja, nyttemmin saavat pitää sotkuhuoneensa, jotka välillä raivataan. Eteinen ja kulkuväylät, yhteiset tilat pidetään siistinä.
Nelivuotiaana oppivat petamaan sängyn (kun ensin sotkivat ne heti kun olin saanut pedattua).
Apinanraivolle (kiroaminen) en tiedä keinoa. Itse lopetin, kun mies kielsi. Mutta kiukku palaa. Etsi itselle henkireikä. Kuntosali jonka aikana
Esim. yhteys perheneuvolaan?