En halunnut huomenlahjakuvaukseen koska oon lihonu. (valivali)
Mun harmittaa. Varmaan vuosi sitten jo päätin antaa tulevalle miehelleni huomenlahjaksi tyylikkäät mustavalkokuvat itsestäni alusvaatteisillani. Noh, olenpa sitten lihonut melkein 10 kiloa vuodessa. Keväällä ajattelin, että no en mä halua mitään kuvia itestäni tässä kuosissa.
No pari viikkoa kun on häihin ystävät sai puhuttua mulle järkeä, että mitä väliä jenkkakahvoilla. Että kyllä ammattivalokuvaaja osaa kuvata mut edustavasti.
No eipä tässä ajassa enää ehdi mihinkään kuvattavaksi. Höh. No ehkä annan sellaiset kuvat vaikka joululahjaksi.
Sen lisäks että mua harmittaa tämä kunnon huononeminen ja painon nouseminen, mua harmittaa nyt bonuksena vielä tämä ääliömäinen turhamaisuus.
Enkä vielä ole edes mikään valas. Paino nousi 54 kilosta 63 kiloon. Ja housukoko 36:sta 38:aan.
Nyt pitäis sit keksiä joku huomenlahja.
Kommentit (6)
mutta kaiken kiireen keskellä se vaan jäi. Nyt oon päättänyt mennä kuvaukseen ennen 1v hääpäivää ;)
Huomenlahjaksi ostin meille nimikilven oveen, mies tykkäsi vaikka aluksi vähän mietinkin onko tylsä. (meillä siis yhteinen sukunimi avioliiton myötä)
inspiraatioksi miehelle. Jos on vaikka reissussa niin on kuvia miehelle joita kattella niin ei tartte netistä hakea muitten naisten kuvia.
Ja varmaan muutenkin kiva, kun ite vuosien saatossa rupsahtaa, voi muistella kuinka sillon vihille mentäessä sentään oli vielä hehkeä, ainakin siinä yhdessä (mahdollisesti photoshopatussa) kuvassa.
Oma kuva lahjaksi??? Just kun mies on muutenkin lupautunut kattomaan samaa pärstää loppuikänsä.
Jos mun mies antaisi mulle oman alastonkuvnsa huomenlahjaksi, niin en varmasti pystyisi pokkaa pitämään...
meillä mies kuvaa mua juuri tällaisessa viriketarkoituksessa. Mä olisinkin mustasukkainen jos se runkkailisi jonkun muun kuvaa kattellessa. Musta olisikin kiva antaa sellainen tyylikäs sensuelli kuva, joka olisi ihan ammattilaisen ottama. Siitä voisi juurikin inspiroitua, jos minä en ole paikalla.
Myönnän, että musta itestäni sellaisessa valokuvassa poseeraaminen tuntuisikin aika idiootilta. Etenkin kun en ole mitenkään sinut kroppani kanssa enkä liiemmin esittele sitä avoimesti. Mutta tiedän, että lahja olisi ollut miehelle mieluinen.
ap
Kaikkea sitä onkin