Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

perfect silk lashes vai extreme lashes? Onko kokemuksia?

Vierailija
21.07.2010 |

Minulla oli oli Magic eyes pidennykset ja niin huonot, varisi viikossa lähes kaikki pois!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin pitkät omat ripset kuin varisevat ripsenpidennykset joiden kanssa joutuu helposti kierteeseen. Koettu on, molemmat. Revitalash on siitä ihana että se toimii oikeasti, kun taas markettien ripsiravinteet (Mavala yms.) ovat pelkkää huuhaata.

Vierailija
2/4 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen säästämään ja tilaamaan ulkomailta, omani tilaan osoitteesta salonskincare.com. Suomestakin sitä jo saa, mutta maksaa 40-50 euroa enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääni revitalashille! Olen käyttänyt 4kk ja minulta on jo kyselty että olenko laittanut ripsipidennykset kun on niin pitkät ripset! :)

Vierailija
4/4 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääni revitalashille! Olen käyttänyt 4kk ja minulta on jo kyselty että olenko laittanut ripsipidennykset kun on niin pitkät ripset! :)

mutta ihan tollaista ilmiötä ei mulla ole, johtuen siitä että omat ripset on luonnostaan erittäin lyhyet. Mutta ihanaa sekin että entisten tynkäripsien tilalle on kasvanut keskimittaiset ja luonnostaan kaartuvat ripset jotka on mulle jo sinänsä ihme! Olen erittäin tyytyväinen.