Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 36 v. ja entiset luokkakaverini näyttävät VANHOILTA. Näytänköhän minäkin? :/

Vierailija
21.07.2010 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä itse koskaan vanhene!! Ne on ne muut kun ukkoontuu/akkaantuu...

Vierailija
2/8 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhoilta; on ryppyjä ja harmaita hiuksia. Kai mä sitten olen kans vanha...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin samaa asiaa lähimpien ystävieni kanssa aina silloin tällöin. Meistä me ei näytetä ollenkaan vanhoilta (ollaan 34v)! Joku muu voi olla eri mieltä...

Löysin muutama kuukausi sitten facebookista entisen opiskelukaverini ja hänen kuviaan katsoessani säikähdin todella, miten tanttamaiselta hän näyttää! Ollaan saman ikäisiä, mutta enhän mä voi näyttää yhtä tantalta, enhän?!

Vierailija
4/8 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin 34v ja minua luullaan säännöllisesti 25-26v ikäiseksi.

Enkä tiedä miksi, en tod pukeudu mitenkään "pissismäisesti" tms, tosin en usko että sillä tyylillä saisi edes peiteltyä todellista ikäänsä...

Vierailija
5/8 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

38v ystävääni luultiin erään kerran äidikseni...

Se oli aika paha tilanne:/

-6-

Vierailija
6/8 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin muutama kuukausi sitten facebookista entisen opiskelukaverini ja hänen kuviaan katsoessani säikähdin todella, miten tanttamaiselta hän näyttää! Ollaan saman ikäisiä, mutta enhän mä voi näyttää yhtä tantalta, enhän?!

Saman ilmiön oon huomannu Face Bookkia selaillessa. Sieltä tosiaan löytyy niitä vanhoja kavereita ja ai herran jestas minkä näköisiä.

Vierailija
7/8 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman, kaikki muut näyttävät vanhoilta mutta itse sitä ei muutu mihinkään, eihän?

Vierailija
8/8 |
21.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä kyllä joka luokalla on se yksi joka säilyy nuorekkaana. Jotkut kurpsahtavat ennen aikojaan, jotkut ikänsä mukaisesti ja joku säilyy nuoren näköisenä. Sinä olet tämä nuorekas selvästikin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi