Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä sopisi "lokki valaisimen" kanssa?

Vierailija
20.07.2010 |

Eli hankittiin lokki valaisin olohuoneeseen. Mitä yhdistän sen kanssa. Nyt on vähän eri paria kun kiiltävä tv taso ikeasta ja lokki valaisin ruokapöytä ikean tamminen ja tuolit huppuverhoillut henriksdal-tuolit myös ikeasta. En oikein tiedä miten saisin nämä toimimaan. Lattia on tumma laminaatti ja sohva punainen (menossa vaihtoon mutta nyt ei rahaa)

Sisustusvinkkejä!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kiirettä. jatkossa kun uusitte kalusteita annat tuon Lokin määrätä sisutuksen. Suomalaista designia tietenkin.

Vierailija
2/2 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

skandinaavista tyyliä olevan ruokailuryhmän ylle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla