Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapaan aina PIENIMUNAISIA miehiä. Mistä voi johtua?

Vierailija
20.07.2010 |

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet väljä.

Vierailija
42/82 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu omasta perspektiiviharhastasi. Seksivideoissa penikset ovat isompia kuin taviksilla. Eli "pienimunaisuus" on tavallinen ominaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että nyt löyty kohtalotoveri, mutta AP onkin ilmeisesti vaan liian suuren odotukset omaava nainen.. Itselle on todellakin osunut todella epäonnisesti pienimunaisia miehiä vastaan. 3/5 viimeksi tapailemallani miehellä on ollut niin pieni, että se seisokissa häviää kokonaan nyrkkini sisälle tai korkeintaan sentin pilkistää esiin. Onhan se seksi onnistunut näidenkin kanssa, mutta kyllä tässä alkaa olla ikävä normaalin kokoista harrastuskumppania. Ikinä en ole törmännyt isoihin (yli 18 cm tai todella paksuihin) ja kieltämättä se olisi joskus ehkä mukava päästä kokeilemaan onko siinä jotain maagista.

Ja niin, yhdelläkään minimunamiehellä ei ole ollut merkkiautoja (jos autoa edes ollenkaan), merkkivaatteita, suurta egoa tai lihaksia. Kaikki olleet perus tavallisia miehiä ruumiinrakenteeltaan ja olemukseltaan. Yksi oli nörtti, joten ei ainakaan minulla auttanut "kokeilla hiljaista nörttiä joka yllättää"...

Vierailija
44/82 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmikymppinen kirjoitti:

Luulin että nyt löyty kohtalotoveri, mutta AP onkin ilmeisesti vaan liian suuren odotukset omaava nainen.. Itselle on todellakin osunut todella epäonnisesti pienimunaisia miehiä vastaan. 3/5 viimeksi tapailemallani miehellä on ollut niin pieni, että se seisokissa häviää kokonaan nyrkkini sisälle tai korkeintaan sentin pilkistää esiin. Onhan se seksi onnistunut näidenkin kanssa, mutta kyllä tässä alkaa olla ikävä normaalin kokoista harrastuskumppania. Ikinä en ole törmännyt isoihin (yli 18 cm tai todella paksuihin) ja kieltämättä se olisi joskus ehkä mukava päästä kokeilemaan onko siinä jotain maagista.

Ja niin, yhdelläkään minimunamiehellä ei ole ollut merkkiautoja (jos autoa edes ollenkaan), merkkivaatteita, suurta egoa tai lihaksia. Kaikki olleet perus tavallisia miehiä ruumiinrakenteeltaan ja olemukseltaan. Yksi oli nörtti, joten ei ainakaan minulla auttanut "kokeilla hiljaista nörttiä joka yllättää"...

Eli se iso ego puuttui. Sitä en tiedä korreloiko mihinkään. Itselläni on molemmat, jos naisiin on uskominen egosta. Mutta voisin kuvitella, että näkyy tai sen nainen vaistoo miehen varmuudesta. Vaimo varasi mut jo nuorena, joten niin on voinut käydä monelle muullekin. Se harventaa määriä entisestään, kun muutenkin esiintyvyys on promilleissa, eli alle prosentin, jos pitää olla sekä pitkä, että paksu.

Vierailija
45/82 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuolta sdcalc laskurista katsoo, niin todennäköisyys 20cm/15cm kalulle on se, että 99,99% on pienempiä ja se jos vaikka jossain on 1000 miestä niin yksikään ei ole isompi.

Vierailija
46/82 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainut elämäni aikana luultavasti noin 50 naisen kanssa. Tähän päivään mennessä yksikään niistä naisista ei ole mitannut minun munaa. Ja näissä viestiketjuissa kaikki naiset on mitannut kumppaneiden munat jopa puolen sentin tarkkuudella.

Että semmosta.

Joo, ja mun muna on varmaankin noin 15-17 cm mittainen? En tiiä kun en ole mitannut, eikä edes kiinnosta mitata. On muutakin tekemistä kuin mittailla omaa munaa.

Vierailija
47/82 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei todellakaan ole merkitystä. Isoin, jonka olen nähnyt, oli 170 cm pitkällä miehellä.

Vältät tosiaan tyyppejä, joilla on "munanjatkeauto", trendivaatteet ja liian ison tuntuinen ego ja puheet. Nörtit voi sen sijaan yllättää ;)

Tiedä häntä.

mitat 180cm/18cm/85kg

Lihaksikas ei lihava.

Vaatteet; mitä ole laarista ulkomailta löytynyt. Päällä just nyt quessin farkut, Gantin paita.

auto: BMW 530, farmari tosin.

Ei nuo stereotypiat sovi siis minuun

m36

Nyt en ymmärrä. Olet juurikin luokkaa tavis. Sulla ei ole varsinaisia laatuvaatteita, eikä oikeasti mitään hienoa autoa ja kalu on hieman keskimittaa pidempi, arvetenkin jotain 4,5cm max paksuudeltaan. Muuten olisit siitä maininnut. Et hyvin sopii suhun stereotypiat hei.

Vierailija
48/82 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt haluat sitä isoa kerran kokeilla, niin meilaa rohkeasti mulle. En ole mikään peluri, vaan sellaisessa tilanteessa juuri eronneena, että voisin ilahduttaa YHTÄ kiinnostunutta ja seksuaalista naista tarjoamalla hänelle vaikka pitkän kaavan mukaan täyttävästä kokemukesta. Seksihän ei ole toki pelkkää yhdyntää...

Mutta jos mielenkiinto heräsi ja haluat heittäytyä, niin kerranisoa200 ja tuttu gmail osoitteen loppuosa siihen perään.

Vierailija
49/82 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun ap:n tilanteeseen. Yleensä miehet, joiden kanssa päädyn sänkyyn, omistavat alle 20 senttisen lemmenmiekan. Harmittaa tämä huono tuuri :(

Vierailija
50/82 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan taas jutut. Saksalaisilla autoilla ajavilla pienemmät, hah, pikemminkin sanoisin paksummat, varsinkin lompakot.

Vierailija
51/82 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woman asked her lover "Why is your organ so small?"

He replied "I didn't know I was playing in a cathedral"

Vierailija
52/82 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei todellakaan ole merkitystä. Isoin, jonka olen nähnyt, oli 170 cm pitkällä miehellä.

Vältät tosiaan tyyppejä, joilla on "munanjatkeauto", trendivaatteet ja liian ison tuntuinen ego ja puheet. Nörtit voi sen sijaan yllättää ;)

Tiedä häntä.

mitat 180cm/18cm/85kg

Lihaksikas ei lihava.

Vaatteet; mitä ole laarista ulkomailta löytynyt. Päällä just nyt quessin farkut, Gantin paita.

auto: BMW 530, farmari tosin.

Ei nuo stereotypiat sovi siis minuun

m36

Nyt en ymmärrä. Olet juurikin luokkaa tavis. Sulla ei ole varsinaisia laatuvaatteita, eikä oikeasti mitään hienoa autoa ja kalu on hieman keskimittaa pidempi, arvetenkin jotain 4,5cm max paksuudeltaan. Muuten olisit siitä maininnut. Et hyvin sopii suhun stereotypiat hei.

Se mitä noilla saksalaisilla autoilla haetaan, niin juurikin Bemareita ja Mersuja. 500-sarjan bBemari ei todellakaan ole kenenkään taviksen auto, varsinkaan jos kyse on uudemmista autoista. Itse ostin vuosi sitten BMW 520i M-Sport mallin ja maksoin siitä varusteineen 65000, tuolla hinnalla saa 2 tavisautoa.

Vierailija
53/82 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks toi Lontoon murteella piti laittaa, ei se "vitsi" siitä yhtään paremmaksi muutu. Mut joo, yleensä pienimunaiset alkaa haukkamaan naisten värkkejä juurikin "hehtaarihalleiksi".

Vierailija
54/82 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bemari äijillä on aina pieni joko muna tai itsetunto. Ota joku köyhän näköinen mutta itsevarma. Jos miehellä ei ole rahaa niin se on silti itsevarma kun sillä on iso SE :)

Taidan sopia kuvaukseen paitsi rahan osalta. Ajan vanhemmalla Opelilla, pukeudun melko arkisesti ja ulkonäöltäni olen melko tavallinen ja luonteeltani rauhallinen, mutta itsevarma. Olen kohtuullisen lihaksikas, erityisesti jaloista, joka saa vehkeen näyttämään melko normaalin kokoiselta, vaikka tarkat mitat on häpyluusta mitattuna 18,9cm pituutta ja 15,3cm ympärysmittaa eli paksu on ja sitä voi harvoin suoraan pilluun työntää. Parasta on kun nuolee naiselle orkun ennen sisäänmenoa.

En ole koskaan kokenut tarvetta ostaa merkkivaatteita tai kalliimpia autoja vaikka palkka ja työnkuva sen mahdollistaisi. Olen ennemmin sijoittanut perheeseeni, pitkään parisuhteeseeni ja isompaan taloon, jossa on kunnolla tilaa kuin että asuisin kerrostalossa pienemmissä tiloissa, mutta merkkivaatteet päällä ja kallis auto pihassa. Elämä on valintoja.

Vierailija
55/82 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmikymppinen kirjoitti:

Moi. Joo toi munan koko liitettynä Bemariin tai mersuun, on aikoinaan pelkästään sellaisten kateellisten miesten liikkeellelaittama, joilla ei itsellä ikinä ole varaa sellaisiin autoihin, harmittaahan se silloin vähempikin, kovasti haluaisi, mutta kun lompakonpohjalta ei nouse kuin koiperhosia.

Vierailija
56/82 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bemari äijillä on aina pieni joko muna tai itsetunto. Ota joku köyhän näköinen mutta itsevarma. Jos miehellä ei ole rahaa niin se on silti itsevarma kun sillä on iso SE :)

Taidan sopia kuvaukseen paitsi rahan osalta. Ajan vanhemmalla Opelilla, pukeudun melko arkisesti ja ulkonäöltäni olen melko tavallinen ja luonteeltani rauhallinen, mutta itsevarma. Olen kohtuullisen lihaksikas, erityisesti jaloista, joka saa vehkeen näyttämään melko normaalin kokoiselta, vaikka tarkat mitat on häpyluusta mitattuna 18,9cm pituutta ja 15,3cm ympärysmittaa eli paksu on ja sitä voi harvoin suoraan pilluun työntää. Parasta on kun nuolee naiselle orkun ennen sisäänmenoa.

En ole koskaan kokenut tarvetta ostaa merkkivaatteita tai kalliimpia autoja vaikka palkka ja työnkuva sen mahdollistaisi. Olen ennemmin sijoittanut perheeseeni, pitkään parisuhteeseeni ja isompaan taloon, jossa on kunnolla tilaa kuin että asuisin kerrostalossa pienemmissä tiloissa, mutta merkkivaatteet päällä ja kallis auto pihassa. Elämä on valintoja.

Eli sun kullinjatkeena on isompi talo. Sitten siihen Bemariin ei rahat enää riittänytkään. Mutta katsos joku voi toteuttaa nuo molemmat, on hienot autot ja talot. Keneltä se oikein on pois, jos joku on menestynyt elämässään ja haluaa sitten hankkia itselleen vähän kalliimpaa ja parempaa. Siitähän hyötyy koko yhteiskunta esim. suurempien verotulojen muodossa. Miksi ihmeessä tähänkin pitää sotkea mukaan kullien koko? T. Riittävän varakas.

Vierailija
57/82 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks toi Lontoon murteella piti laittaa, ei se "vitsi" siitä yhtään paremmaksi muutu. Mut joo, yleensä pienimunaiset alkaa haukkamaan naisten värkkejä juurikin "hehtaarihalleiksi".

Siksi kun tämä on originaali. Suomeksi käännettynä tuosta katoaa kaksoismerkitys eikä toimi enää vitsinä..

Vierailija
58/82 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sun kullinjatkeena on isompi talo. Sitten siihen Bemariin ei rahat enää riittänytkään. Mutta katsos joku voi toteuttaa nuo molemmat, on hienot autot ja talot. Keneltä se oikein on pois, jos joku on menestynyt elämässään ja haluaa sitten hankkia itselleen vähän kalliimpaa ja parempaa. Siitähän hyötyy koko yhteiskunta esim. suurempien verotulojen muodossa. Miksi ihmeessä tähänkin pitää sotkea mukaan kullien koko? T. Riittävän varakas.

Voi sitä varmaan joku ajatella taloakin kullinjatkeeksi, mutta en sitä itseäni varten ole hankkinut saatikka sillä kenellekkään leveilläkseni. Ihan käytännön elämän syistä.  Taloa on myös aika hankala kuljettaa mukana esittelemässä kenellekään :)  Sori, mutta kommenttisi kuulostaa kyllä melkoiselta kompensoinnilta, toivottavasti olen väärässä.

Vierailija
59/82 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole miehen pituudella/koolla merkitystä munan kokoon. Itse vähän keskivertoa lyhyempi (en mikään pätkä mutta alle 180 cm) ja muna on mittaustavasta riippuen jotain 18 - 20 cm seisokissa + paksuhko (en käytä normikumia vaan mysize60). Siis koko semmonen että suihin ottaessa norminainen voi laittaa molemmat kädet päällekkäin varteen ja vielä kivasti terskan suuhun. Valitettavasti koolla on merkitystä, etenkin paksuudella. Varmasti naiset sanovat muuta pikkumunaisille, mutta tyytyväisesti huokailevat aktin jälkeen... tosin se haitta että tuhkaluukkuun ei kaikkia naisia vain voin vetää. Kuulemma liian iso, ei vain mene. 

Vierailija
60/82 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Jeesus!