Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka pitkäksi aikaa voi kissan jättää yksin kotiin?

Vierailija
19.07.2010 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin muuten, että sanot noin. Mutta kissa, joka on kasvanut siihen, että se elää osin talossa, osin ulkona, on siihen oppinut.

Kai se tulisi sisälle, jos haluaisi. Ja tuleekin, kun haluaa.

Kissa on meille rakas, mutta kuitenkin pidämme järjen päässä kun kyseessä on eläin. Ja muuten, perheessä on eläinlääkäri.

Vierailija
22/26 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinsuojelulain mukaan yksi vuorokausi on maksimi. Tuollaiset perustelut, että "ovat varmaan kiitollisia, kun penskat ovat pois kiljumasta", ovat huonon omantunnon peittelyä siitä, että itse ei ole toiminut vastuullisesti eli ei ole jaksanut hankkia hoitajaa tai viedä kissaa hoitolaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ennemmin huolissasi kuumiin autoihin odottamaan jätetyistä koirista.

Vierailija
24/26 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeitä asioita; koiria tai mitään lemmikkejä ei edes autoon mukaan jos lämpötila yli 25 ja jos on ihan pakko ottaa mukaan, ikkunat auki ja vettä puolen tunnin välein ja pysäköidessä auto varjoon ikkunat raollaan ja takaluukku auki koirille jos mahdollista ja parkki vain muutama minuutti.

Itse olen 2 kertaa rikkonut vieraan auton ikkunat poliisin luvalla heitä odotellessani, toisella kerralla vain liian myöhään, koiraa ei saatu pelastettua mutta tulipa isännälle sakot.

Ai niin, älkää jättäkö pieniä vauvojakaan kaukaloon kuumaan autoon. Tosin tässä tapauksessa en vaivautuisi ikkunoja rikkomaan :D

Vierailija
25/26 |
11.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ruuaksi nakusuja ja juomaksi vettä tarpeeksi

Vierailija
26/26 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kiinnostas tietää et minkä ikäsenä voi kissan jättää vrk yksin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän